Skravvel uke 6!!

Så dumt med melisen. Hadde heller ikke det i går, så ble ikke noe glasur hehe.

Hva gjør dere på da?

Dumt for dere også :p hehe jeg pleier jo alltid å ha melis i skapet, men har visst glemt å kjøpe sist det ble tomt :p

Akkurat nå ser ungene på tv og spiser boller:) ellers gjør vi ikke stort :p dere da?
 
I det minste bra at paracet funker da!
Jeg spiste så masse ibux den siste uken, til tross for at det var så vidt det hjalp på munnvondten før den 4.dagen eller noe slikt :-o torsdag prøvde jeg meg uten og det var omtrent det samme... Så da av jeg opp det prosjektet og sluttet med knaskingen :p
Nå er jeg heldigvis bedre!
Har du fått influensa eller? :(
Hvordan går det nå da? Er det pga tanntrekken du har vondt? :eek:

Jeg har bare en forkjølelse, men tror den ble litt ekstra ille siden jeg har vært ganske sliten etter all Hermines sykdom ;) Bedre idag! :)
 
Hvordan går det nå da? Er det pga tanntrekken du har vondt? :eek:

Jeg har bare en forkjølelse, men tror den ble litt ekstra ille siden jeg har vært ganske sliten etter all Hermines sykdom ;) Bedre idag! :)
Det var pga tantrekking og de hersens munnsårene ja. Jeg fikk antakeligvis utbrudd av de pga at jeg ble ganske stresset før og under tanntrekking. Stress og dårlig immunforsvar er de største påvirkerne :(
Men det går mye bedre nå. Har fortsatt ikke hatt behov for smertestillende siden onsdag :)
 
Vi har kosa oss, lekt og ryddet hele dagen :)

Ble en tur ut i formiddag og lekte i nysnøen, stas for Hermine å ake og måkke. Ikke så stas for pappaen som måtte rydde snø før boligfotografering i morgen :p

Jeg fikk mummihuskrus, te, drops og et stor fint glass (sånn til å ha te eller frokostblanding på) og fine tegninger i morsdagsgave av Hermine. :) I tillegg ble jeg vekt av trompetfanfare (hurra), mannen hadde funnet fram 17.mai fløyta til henne :eek: Den skal han få igjen for til farsdag :p

Vi har hatt kaffegjester i ettermiddag. Lagde sitronkladdkake med ostekrem på og DEN var nyyyydelig! Så frisk og god :D Glad det er rester :p :)
 
God natt jenter... Måtte natten deres bli god :)
Jeg er ikke trøtt etter jeg sov lenge. .... uff ...
 
Back
Topp