Skravvel uke 6!!

Jeg strikker mer enn gjerne :) om det er til neste sesong så er det bare å senge fargeønsker, så har jeg god tid :)
Utrolig hyggelig at så mange synes de er bra!

Jeg bestiller gjerne en etterhvert :D den til Liana kommer nok til å passe til høsten igjen tror jeg..
 
Jeg bestiller gjerne en etterhvert :D den til Liana kommer nok til å passe til høsten igjen tror jeg..
Ja de er ganske tøyelige :)
Klart Leoh må ha og!
Har en type som storesøs kunne likt også ;)
 
Denne er fin!
Samme garn, men strikket med enkel tråd
ImageUploadedByBV Forum1423333891.970563.jpg
 
Hallo hallo!

SOM dere har skravla idag :p

Jeg har vaska og skrubba bad og toalett i ettermiddag, men nå er det rent og fint i begge rom. :)

Jeg og Hermine har bakt kake i den nye lille kakeforma hennes.

Det er orkan i Tromsø :eek: Men vi bor i le for stormen og merker ingenting til den, nesten litt skuffende. :p

Nå blir det taco når Hermine sovner :D
 
Hallo hallo!

SOM dere har skravla idag :p

Jeg har vaska og skrubba bad og toalett i ettermiddag, men nå er det rent og fint i begge rom. :)

Jeg og Hermine har bakt kake i den nye lille kakeforma hennes.

Det er orkan i Tromsø :eek: Men vi bor i le for stormen og merker ingenting til den, nesten litt skuffende. :p

Nå blir det taco når Hermine sovner :D
Du står på med vaskinga :D
Hvordan er formen din?
 
Ja de er ganske tøyelige :)
Klart Leoh må ha og!
Har en type som storesøs kunne likt også ;)
Denne er fin!
Samme garn, men strikket med enkel tråd
Vis vedlegget 102574

Ja lua til Liana sitter fint enda hvertfall..og dem vokser ikke så fryktelig mye lenger heller :p

Jeg må bare få sjekket farger sånn at det kan gå i stil med parkdressen å sånt :p haha..

Den andre lua der er noe for Emira :D du klarer å strikke den å? :)
 
Ja lua til Liana sitter fint enda hvertfall..og dem vokser ikke så fryktelig mye lenger heller :p

Jeg må bare få sjekket farger sånn at det kan gå i stil med parkdressen å sånt :p haha..

Den andre lua der er noe for Emira :D du klarer å strikke den å? :)
Ja det kan jeg :)
Men oppskriften er til mindre barn, så jeg må bare prøve meg frem litt. Men jeg strikket en slik til T for et par år siden :) bare rop ut når du har sett på farger ;)
 
Formen er ok på paracet, forferdelig dårlig uten :p ;)
I det minste bra at paracet funker da!
Jeg spiste så masse ibux den siste uken, til tross for at det var så vidt det hjalp på munnvondten før den 4.dagen eller noe slikt :-o torsdag prøvde jeg meg uten og det var omtrent det samme... Så da av jeg opp det prosjektet og sluttet med knaskingen :p
Nå er jeg heldigvis bedre!
Har du fått influensa eller? :(
 
God morgen alle sammen!
Gratulerer med morsdagen.
Mannen har bursdag og sover ennå. Vi skal vekke han på senga om en stund med pakker og muffins ♡

Morsdagen er selvsagt på hans bursdag hehe, så da utgår jeg :p

Hva er planene deres i dag?
Vi skal ut å spise pizza eller noe senere....
 
Ja det kan jeg :)
Men oppskriften er til mindre barn, så jeg må bare prøve meg frem litt. Men jeg strikket en slik til T for et par år siden :) bare rop ut når du har sett på farger ;)

Det skal jeg gjøre :D snille deg!
 
God morgen alle sammen!
Gratulerer med morsdagen.
Mannen har bursdag og sover ennå. Vi skal vekke han på senga om en stund med pakker og muffins ♡

Morsdagen er selvsagt på hans bursdag hehe, så da utgår jeg :p

Hva er planene deres i dag?
Vi skal ut å spise pizza eller noe senere....

Gratulerer med morsdagen :) og til gamlefar som har bursdag :p hvor mange år blir han? :)

Vi bestemte oss for å bake boller idag, så deiligen står til heving fram til Leoh skal sove :p ellers tegnet Emira noen fine tegninger til meg :D nusselige jenta mi <3
1423390359211.jpg
1423390368327.jpg
1423390377596.jpg

Tenker jeg på å spørre mamma og stefar om dem vil komme senere, eller om vi drar til dem en tur ;) men får se!
 
1423391703771.jpg
 
Gratulerer med morsdagen :) og til gamlefar som har bursdag :p hvor mange år blir han? :)

Vi bestemte oss for å bake boller idag, så deiligen står til heving fram til Leoh skal sove :p ellers tegnet Emira noen fine tegninger til meg :D nusselige jenta mi <3
Vis vedlegget 102618
Vis vedlegget 102619
Vis vedlegget 102620

Tenker jeg på å spørre mamma og stefar om dem vil komme senere, eller om vi drar til dem en tur ;) men får se!
Så flink til å tegne :-D
Boller er godt :)

Vi er ute å leker. Friskt og deilig :-D 3 g.
Han blir 33 år. Gamle gubben haha:)
 
Så flink til å tegne :-D
Boller er godt :)

Vi er ute å leker. Friskt og deilig :-D 3 g.
Han blir 33 år. Gamle gubben haha:)

Deilig temp da :D her blåser det kaldt :( skal snart få pyntet bollene med melis :D

Hehe han er 3 år eldre enn min gubbe da :p
 
Deilig temp da :D her blåser det kaldt :( skal snart få pyntet bollene med melis :D

Hehe han er 3 år eldre enn min gubbe da :p
Åhh... boller med melis er det beste ♡

Her ble heller mat hjemme enn pizza . Tandoori. Elsker det :)

Er han født i 85?
 
Åhh... boller med melis er det beste ♡

Her ble heller mat hjemme enn pizza . Tandoori. Elsker det :)

Er han født i 85?

Ja det er så digg :D meeeen så hadde jeg visst ikke melis :p

Tandoori er godt da :D mmmm..

Han er født i 84, men bursdag sent på året ;)
 
Ja det er så digg :D meeeen så hadde jeg visst ikke melis :p

Tandoori er godt da :D mmmm..

Han er født i 84, men bursdag sent på året ;)
Så dumt med melisen. Hadde heller ikke det i går, så ble ikke noe glasur hehe.

Hva gjør dere på da?
 
Back
Topp