Jeg strikker mer enn gjerneom det er til neste sesong så er det bare å senge fargeønsker, så har jeg god tid
![]()
Utrolig hyggelig at så mange synes de er bra!
Jeg bestiller gjerne en etterhvert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg strikker mer enn gjerneom det er til neste sesong så er det bare å senge fargeønsker, så har jeg god tid
![]()
Utrolig hyggelig at så mange synes de er bra!
Ja de er ganske tøyeligeJeg bestiller gjerne en etterhvertden til Liana kommer nok til å passe til høsten igjen tror jeg..
Da vil jeg heller prøve meg på de. Super fine og greit med en annen type til høst/vår
Den er greiDa vil jeg heller prøve meg på de. Super fine og greit med en annen type til høst/vår
Med fargene jeg sendte![]()
Du står på med vaskingaHallo hallo!
SOM dere har skravla idag
Jeg har vaska og skrubba bad og toalett i ettermiddag, men nå er det rent og fint i begge rom.
Jeg og Hermine har bakt kake i den nye lille kakeforma hennes.
Det er orkan i TromsøMen vi bor i le for stormen og merker ingenting til den, nesten litt skuffende.
Nå blir det taco når Hermine sovner![]()
Ja de er ganske tøyelige![]()
Klart Leoh må ha og!
Har en type som storesøs kunne likt også![]()
Formen er ok på paracet, forferdelig dårlig utenDu står på med vaskinga
Hvordan er formen din?
Ja det kan jegJa lua til Liana sitter fint enda hvertfall..og dem vokser ikke så fryktelig mye lenger heller
Jeg må bare få sjekket farger sånn at det kan gå i stil med parkdressen å sånthaha..
Den andre lua der er noe for Emiradu klarer å strikke den å?
![]()
I det minste bra at paracet funker da!Formen er ok på paracet, forferdelig dårlig uten![]()
![]()
Ja det kan jeg![]()
Men oppskriften er til mindre barn, så jeg må bare prøve meg frem litt. Men jeg strikket en slik til T for et par år sidenbare rop ut når du har sett på farger
![]()
God morgen alle sammen!
Gratulerer med morsdagen.
Mannen har bursdag og sover ennå. Vi skal vekke han på senga om en stund med pakker og muffins ♡
Morsdagen er selvsagt på hans bursdag hehe, så da utgår jeg
Hva er planene deres i dag?
Vi skal ut å spise pizza eller noe senere....

Så flink til å tegne :-DGratulerer med morsdagenog til gamlefar som har bursdag
hvor mange år blir han?
Vi bestemte oss for å bake boller idag, så deiligen står til heving fram til Leoh skal soveellers tegnet Emira noen fine tegninger til meg
nusselige jenta mi <3
Vis vedlegget 102618
Vis vedlegget 102619
Vis vedlegget 102620
Tenker jeg på å spørre mamma og stefar om dem vil komme senere, eller om vi drar til dem en turmen får se!
Så flink til å tegne :-D
Boller er godt
Vi er ute å leker. Friskt og deilig :-D 3 g.
Han blir 33 år. Gamle gubben haha![]()
Åhh... boller med melis er det beste ♡Deilig temp daher blåser det kaldt
skal snart få pyntet bollene med melis
Hehe han er 3 år eldre enn min gubbe da![]()
Åhh... boller med melis er det beste ♡
Her ble heller mat hjemme enn pizza . Tandoori. Elsker det
Er han født i 85?
Så dumt med melisen. Hadde heller ikke det i går, så ble ikke noe glasur hehe.Ja det er så diggmeeeen så hadde jeg visst ikke melis
Tandoori er godt dammmm..
Han er født i 84, men bursdag sent på året![]()