Ok fin lengde detJenny har en i 92, som er litt knapp, så vi bruker mest Reflexdressen hennes i 98. Har begynt å kjøpe klær i str.104 også.
Aner ikke hvor lang M er jeg.. Lenge siden vi har målt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok fin lengde detJenny har en i 92, som er litt knapp, så vi bruker mest Reflexdressen hennes i 98. Har begynt å kjøpe klær i str.104 også.
Ja, de er knallfine og flittig brukt :-DFiiine luer!
Eskil måtte ha 98 i dress nå... Den i 92 ble for kort med ekstra ull inni den er ikke så altfor stor heller, faktisk. Men han er 94 cm lang da
Til høsten skal jeg klare å strikke flereJa, de er knallfine og flittig brukt :-D
Vil gjerne bestille flere til høsten :-D
Lang gutt han ja.
Str 86 passer ennå til Mina. Ikke så lang hehe.
Hvilken str bruker deres i dress nå?
92 er vel 2 år, 98 3 år? det var hvertfall det de fleste produsentene oppga da jeg jobbet i butikk som solgte klær og utstyrFine lille snupp da..hehe.. Liana bruker vel 2 år i dress.. det blir vel det samme som 98 ca men den er litt stor, så kan hvertfall bruke den som parkdress til høsten igjen kan ta ut foret
Stemmer. 98 er 3 år92 er vel 2 år, 98 3 år? det var hvertfall det de fleste produsentene oppga da jeg jobbet i butikk som solgte klær og utstyr
Super fine luer :-DSuperfornøyd med lua jeg å og alle de ansatte i bhgen har skyta veldig om den.. dem likte så godt garnet og at den sitter så fint bare vært litt kaldt å bruke den nå!.. må nok bestille til Leoh etterhvert jeg å
Deilig når de kan bruke en dress i 2 sesonger. Wael brukte denne røde dressen noen få ganger da han var 1 år. Den var knapp til han da haha... Men så er han lang for alderen. Mina er like høy som kusinen på 1,5 år hihi.Fine lille snupp da..hehe.. Liana bruker vel 2 år i dress.. det blir vel det samme som 98 ca men den er litt stor, så kan hvertfall bruke den som parkdress til høsten igjen kan ta ut foret
92 er vel 2 år, 98 3 år? det var hvertfall det de fleste produsentene oppga da jeg jobbet i butikk som solgte klær og utstyr
Super fine luer :-D
Får også mye skryt
Heldige med denGodt vi har en flink strikker her
Deilig når de kan bruke en dress i 2 sesonger. Wael brukte denne røde dressen noen få ganger da han var 1 år. Den var knapp til han da haha... Men så er han lang for alderen. Mina er like høy som kusinen på 1,5 år hihi.
Greit at man kan slippe å kjøpe dyre dresser så ofte. Dyrt!Ja det liker jeg godt! Den forrige dressen til Liana brukte hun forrige vinter, som parkdress på våren, og i høst..og bitte litt i begynnelsen av denne vinteren men ble for liten med ekstra klær inni
Haha forskjell på barn og høyde ja Leoh bruker jo dress i 92 han å den brukte fetteren forrige vinter! Og da var han ca 3 år haha..
Åh så flott. Takk for det :-DJeg strikker mer enn gjerne om det er til neste sesong så er det bare å senge fargeønsker, så har jeg god tid
Utrolig hyggelig at så mange synes de er bra!
Drops merino extra fine, mener je garnet heter kan strikkes tynnere også, om ønskelig. Da heter det drops baby merino eller noe slikt.Åh så flott. Takk for det :-D
Hva het de fargene igjen? Merino et eller annet husker jeg..
Det het det ja :-DDrops merino extra fine, mener je garnet heter kan strikkes tynnere også, om ønskelig. Da heter det drops baby merino eller noe slikt.
Greit at man kan slippe å kjøpe dyre dresser så ofte. Dyrt!
Leoh blir nok lang :-D
Å! Så fint med 50% :-DJa og dem er jo like fine etter at dem har brukt de å, så går videre i arv jeg prøver å få kjøpt på salg.. ofte G-sport siden dem har best kvalitet her vi bor! Og dem selger alltid fjordårets modeller til 50%