OkJenny har en i 92, som er litt knapp, så vi bruker mest Reflexdressen hennes i 98.Har begynt å kjøpe klær i str.104 også.
Aner ikke hvor lang M er jeg.. Lenge siden vi har målt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkJenny har en i 92, som er litt knapp, så vi bruker mest Reflexdressen hennes i 98.Har begynt å kjøpe klær i str.104 også.
Ja, de er knallfine og flittig brukt :-DFiiine luer!
Eskil måtte ha 98 i dress nå... Den i 92 ble for kort med ekstra ull inniden er ikke så altfor stor heller, faktisk. Men han er 94 cm lang da
![]()
Til høsten skal jeg klare å strikke flereJa, de er knallfine og flittig brukt :-D
Vil gjerne bestille flere til høsten :-D
Lang gutt han ja.![]()
Str 86 passer ennå til Mina. Ikke så lang hehe.
Hvilken str bruker deres i dress nå?
92 er vel 2 år, 98 3 år?Finelille snupp da..hehe.. Liana bruker vel 2 år i dress.. det blir vel det samme som 98 ca
men den er litt stor, så kan hvertfall bruke den som parkdress til høsten igjen
kan ta ut foret
![]()
Stemmer. 98 er 3 år92 er vel 2 år, 98 3 år?det var hvertfall det de fleste produsentene oppga da jeg jobbet i butikk som solgte klær og utstyr
![]()
Super fine luer :-DSuperfornøyd med lua jeg åog alle de ansatte i bhgen har skyta veldig om den.. dem likte så godt garnet og at den sitter så fint
bare vært litt kaldt å bruke den nå!.. må nok bestille til Leoh etterhvert jeg å
![]()
Deilig når de kan bruke en dress i 2 sesonger. Wael brukte denne røde dressen noen få ganger da han var 1 år. Den var knapp til han da haha... Men så er han lang for alderen. Mina er like høy som kusinen på 1,5 år hihi.Finelille snupp da..hehe.. Liana bruker vel 2 år i dress.. det blir vel det samme som 98 ca
men den er litt stor, så kan hvertfall bruke den som parkdress til høsten igjen
kan ta ut foret
![]()
92 er vel 2 år, 98 3 år?det var hvertfall det de fleste produsentene oppga da jeg jobbet i butikk som solgte klær og utstyr
![]()
Super fine luer :-D
Får også mye skryt![]()
Heldige med denGodt vi har en flink strikker her![]()
Deilig når de kan bruke en dress i 2 sesonger. Wael brukte denne røde dressen noen få ganger da han var 1 år. Den var knapp til han da haha... Men så er han lang for alderen. Mina er like høy som kusinen på 1,5 år hihi.
Greit at man kan slippe å kjøpe dyre dresser så ofte. Dyrt!Ja det liker jeg godt! Den forrige dressen til Liana brukte hun forrige vinter, som parkdress på våren, og i høst..og bitte litt i begynnelsen av denne vinterenmen ble for liten med ekstra klær inni
Haha forskjell på barn og høyde jaLeoh bruker jo dress i 92 han å
den brukte fetteren forrige vinter! Og da var han ca 3 år haha..
Åh så flott. Takk for det :-DJeg strikker mer enn gjerneom det er til neste sesong så er det bare å senge fargeønsker, så har jeg god tid
![]()
Utrolig hyggelig at så mange synes de er bra!
Drops merino extra fine, mener je garnet heterÅh så flott. Takk for det :-D
Hva het de fargene igjen? Merino et eller annet husker jeg..
Det het det ja :-DDrops merino extra fine, mener je garnet heterkan strikkes tynnere også, om ønskelig. Da heter det drops baby merino eller noe slikt.
Greit at man kan slippe å kjøpe dyre dresser så ofte. Dyrt!
Leoh blir nok lang :-D
Å! Så fint med 50% :-DJa og dem er jo like fine etter at dem har brukt de å, så går videre i arvjeg prøver å få kjøpt på salg.. ofte G-sport siden dem har best kvalitet her vi bor! Og dem selger alltid fjordårets modeller til 50%
![]()
![]()