Skravvel uke 6!!

Fiiine luer!
Eskil måtte ha 98 i dress nå... Den i 92 ble for kort med ekstra ull inni :) den er ikke så altfor stor heller, faktisk. Men han er 94 cm lang da :)
Ja, de er knallfine og flittig brukt :-D
Vil gjerne bestille flere til høsten :-D
Lang gutt han ja. :)
 
Ja, de er knallfine og flittig brukt :-D
Vil gjerne bestille flere til høsten :-D
Lang gutt han ja. :)
Til høsten skal jeg klare å strikke flere ;)
De er veldig fine!!
 
Str 86 passer ennå til Mina. Ikke så lang hehe.

Hvilken str bruker deres i dress nå?

Fine:D lille snupp da..hehe.. Liana bruker vel 2 år i dress.. det blir vel det samme som 98 ca ;) men den er litt stor, så kan hvertfall bruke den som parkdress til høsten igjen :) kan ta ut foret :D
 
Fine:D lille snupp da..hehe.. Liana bruker vel 2 år i dress.. det blir vel det samme som 98 ca ;) men den er litt stor, så kan hvertfall bruke den som parkdress til høsten igjen :) kan ta ut foret :D
92 er vel 2 år, 98 3 år? :) det var hvertfall det de fleste produsentene oppga da jeg jobbet i butikk som solgte klær og utstyr :)
 
Superfornøyd med lua jeg å :D og alle de ansatte i bhgen har skyta veldig om den.. dem likte så godt garnet og at den sitter så fint :) bare vært litt kaldt å bruke den nå!.. må nok bestille til Leoh etterhvert jeg å :p
 
Superfornøyd med lua jeg å :D og alle de ansatte i bhgen har skyta veldig om den.. dem likte så godt garnet og at den sitter så fint :) bare vært litt kaldt å bruke den nå!.. må nok bestille til Leoh etterhvert jeg å :p
Super fine luer :-D
Får også mye skryt :)
 
Fine:D lille snupp da..hehe.. Liana bruker vel 2 år i dress.. det blir vel det samme som 98 ca ;) men den er litt stor, så kan hvertfall bruke den som parkdress til høsten igjen :) kan ta ut foret :D
Deilig når de kan bruke en dress i 2 sesonger. Wael brukte denne røde dressen noen få ganger da han var 1 år. Den var knapp til han da haha... Men så er han lang for alderen. Mina er like høy som kusinen på 1,5 år hihi.
 
92 er vel 2 år, 98 3 år? :) det var hvertfall det de fleste produsentene oppga da jeg jobbet i butikk som solgte klær og utstyr :)

Jo der stemmer kansje det.. haha *klaskepanne* :p det står 2 i den.. men den er stor i størrelsen ;) for den vi hadde i 92 ble for liten nå i høst :)
 
Deilig når de kan bruke en dress i 2 sesonger. Wael brukte denne røde dressen noen få ganger da han var 1 år. Den var knapp til han da haha... Men så er han lang for alderen. Mina er like høy som kusinen på 1,5 år hihi.

Ja det liker jeg godt! Den forrige dressen til Liana brukte hun forrige vinter, som parkdress på våren, og i høst..og bitte litt i begynnelsen av denne vinteren :D men ble for liten med ekstra klær inni ;)

Haha forskjell på barn og høyde ja :D Leoh bruker jo dress i 92 han å :p den brukte fetteren forrige vinter! Og da var han ca 3 år haha..
 
Ja det liker jeg godt! Den forrige dressen til Liana brukte hun forrige vinter, som parkdress på våren, og i høst..og bitte litt i begynnelsen av denne vinteren :D men ble for liten med ekstra klær inni ;)

Haha forskjell på barn og høyde ja :D Leoh bruker jo dress i 92 han å :p den brukte fetteren forrige vinter! Og da var han ca 3 år haha..
Greit at man kan slippe å kjøpe dyre dresser så ofte. Dyrt!

Leoh blir nok lang :-D
 
Jeg strikker mer enn gjerne :) om det er til neste sesong så er det bare å senge fargeønsker, så har jeg god tid :)
Utrolig hyggelig at så mange synes de er bra!
 
Jeg strikker mer enn gjerne :) om det er til neste sesong så er det bare å senge fargeønsker, så har jeg god tid :)
Utrolig hyggelig at så mange synes de er bra!
Åh så flott. Takk for det :-D
Hva het de fargene igjen? Merino et eller annet husker jeg..
 
Åh så flott. Takk for det :-D
Hva het de fargene igjen? Merino et eller annet husker jeg..
Drops merino extra fine, mener je garnet heter :) kan strikkes tynnere også, om ønskelig. Da heter det drops baby merino eller noe slikt.
 
Greit at man kan slippe å kjøpe dyre dresser så ofte. Dyrt!

Leoh blir nok lang :-D

Ja og dem er jo like fine etter at dem har brukt de å, så går videre i arv ;) jeg prøver å få kjøpt på salg.. ofte G-sport siden dem har best kvalitet her vi bor! Og dem selger alltid fjordårets modeller til 50% ;) :D
 
Ja og dem er jo like fine etter at dem har brukt de å, så går videre i arv ;) jeg prøver å få kjøpt på salg.. ofte G-sport siden dem har best kvalitet her vi bor! Og dem selger alltid fjordårets modeller til 50% ;) :D
Å! Så fint med 50% :-D
Får det ofte på Nordby senteret også. Mina sin kostet 1200 kr, men fikk den til 300!!! Billig :)
Da går det ann :)
 
Back
Topp