Skravvel uke 6!!

Ja, og det hjelper ikke når mannebeinet er skikkelig glemsk i tillegg.:p

Veldig kjekt å høre skryt. Det er ikke alltid hun er så pratsom, for det går mest i sang, men det var morro at hun fikk vist seg frem litt. Helsesøstra vår har alltid vært så opptatt av vekta til Jenny (som baby lå hun over snittet og det ble ALLTID kommentert), men NÅ har den altså blitt "normal". Slankepress i barnealder? Nei, takk!:p
Så morro med god tilbakemelding. :) Det er alltid stas!

Vi har også en liten sangfugl, utrolig hvor fort hun plukker opp nye sangtekster. Det siste er "sjære gud jeg har det godt" :p :)
 
Så morro med god tilbakemelding. :) Det er alltid stas!

Vi har også en liten sangfugl, utrolig hvor fort hun plukker opp nye sangtekster. Det siste er "sjære gud jeg har det godt" :p :)
Hehe..:) Kjekt med kvitter fra småfuglene.
Gleder meg til å høre at hun joiker jeg, siden de skulle ha om samene denne uka.:D
 
Hermine hadde ørebetennelse :(

Øret hennes så ikke bra ut, og det bulte visstnok utover med væske. Så det forklarer hvorfor hun ikke blir frisk, og hvorfor hun sover så dårlig dag som natt. Vi fikk antibiotika, og Cosylan mot hosten. Så nå tar vi et par dager til hjemme så medisinene får virke før det blir bhg igjen.

Mannen kjørte henne til bestemor nå, hun er så lei av å være hjemme og ville gjeeeerne spise middag og være alene hos dem. :) Hun har vært så kvikk idag at jeg ble helt svett i ørene :p Bra mannen er hjemme, for jeg er ikke i form til å holde tritt med henne. :p

Dakkar liten! Men ennå godt at formen er bra! :) sikkert stas å komme litt til bestemor, og godt for dere med litt pause :D hehe..
 
Kom nettopp hjem. Ble 4 timer på kafé, med kusinene mine. Utrolig hyggelig og morsomt å le masse :-D

Hpper dere har det fint, og stt de som er syke snart blir bra:)

Natta :)
 
God morgen!
Vi har hatt ei god natt og vesla sov uavbrutt til 06.30. Da hun våkna, trodde jeg at klokka var 05, så jeg ga beskjed om at det fortsatt var natt og at vi måtte sove litt til.:p
Gjengen har dratt på jobb/til bhg og jeg har lesedag (les hviledag..)

Ha en fin dag, både liten og stor! :)
 
God formiddag :)

Hermine sov til 08.30 idag, mistenker at hostesafta med morfin i er årsaken til den gode nattesøvnen :rolleyes: :p

Idag har svigermor hjulpet meg å vaske tak, vinduer og gulv. :) Så nå er det skinnende rent her...håper det varer til fredag :p

Nå er det bare masse greier som må ryddes vekk før fotografering, så blir det vel bra tenker jeg.

Hermine sover nå, og etterpå skal vi til mamma å spise middag. Formen er så som så, så er deilig å slippe matlaging. Alt går på paracet da. :p
 
Lennypenny: den caféturen hørtes kjempe koselig ut :D


Lilla-87: så deilig å sove så godt :D var hun enig om at det fortsatt var natt da? :p


Marian87: Cosylan er noe alle småbarnsforeldre skulle hatt i hus til nød :p haha.. jeg sover utrolig godt selv med morfin i meg :D :p
Dere er flinke som står på med vasking selv med dårlig form! :)


God kveld!
Har hatt Leoh hjemme idag å! Igår kveld steg feberen til 40,0 :( og var 39,6 idag tidlig! Men det sank til 37,5 i noen timer, så han har vært i fin form noen timer idag, og ble med for å hente de to andre i bhgen :) men nå var han slapp og varm igjen nå til kvelds! Så ga han paracet og nå sover han ;) spent på om det dukker opp noe utslett iløpet av morgendagen! :)

Håper alle har hatt en fin dag :)
 
Lennypenny: den caféturen hørtes kjempe koselig ut :D


Lilla-87: så deilig å sove så godt :D var hun enig om at det fortsatt var natt da? :p


Marian87: Cosylan er noe alle småbarnsforeldre skulle hatt i hus til nød :p haha.. jeg sover utrolig godt selv med morfin i meg :D :p
Dere er flinke som står på med vasking selv med dårlig form! :)


God kveld!
Har hatt Leoh hjemme idag å! Igår kveld steg feberen til 40,0 :( og var 39,6 idag tidlig! Men det sank til 37,5 i noen timer, så han har vært i fin form noen timer idag, og ble med for å hente de to andre i bhgen :) men nå var han slapp og varm igjen nå til kvelds! Så ga han paracet og nå sover han ;) spent på om det dukker opp noe utslett iløpet av morgendagen! :)

Håper alle har hatt en fin dag :)
Ja, hyggelig å komme seg ut :)
Så kjipt han har feber. Håper det gir seg til i norgen. Er det den siste vaksinen? 15-mnd?
Har du det bra? :-D
 
Mange fine snapper å få av dere hver dag :)

Ungene er dusja og lagt, og jeg har vasket flere maskiner i dag. I morgen skal mamma komme på overnatting. Ungene gleder seg til å bli hentet av mormor i morgen :)

Går fort mot flytting, og vi gleder oss masse.
Hva gjør dere i kveld?
 
Ja, hyggelig å komme seg ut :)
Så kjipt han har feber. Håper det gir seg til i norgen. Er det den siste vaksinen? 15-mnd?
Har du det bra? :-D

Jeg tror det enten er vaksinen ja eller en av disse barnesykdommene! Men vanskelig å si :p

Jeg har det bra da :D litt trøtt og sliten bare..hehe du da? :)
 
Mange fine snapper å få av dere hver dag :)

Ungene er dusja og lagt, og jeg har vasket flere maskiner i dag. I morgen skal mamma komme på overnatting. Ungene gleder seg til å bli hentet av mormor i morgen :)

Går fort mot flytting, og vi gleder oss masse.
Hva gjør dere i kveld?

Ja syns det er gøy med alle snappene jeg får :D får lissom mer innblikk i hverdagen :)

Så gøy med besøk :D og sikkert godt for deg å :)

Jeg ser på tv, chatter med en god venninne og spiser sjokolade :p haha
 
Good morning! :D
Straks i gang med gruppeoppgave igjen, håper vi blir ferdige i dag og kan ta en tidlig helg :)
Minstemann skal hentes av mormor i barnehagen for første gang i dag og gleder seg veldig!
Ha en super dag!
 
Vi er enda hjemme...og jeg begynner helt ærlig å bli litt lei. Blir liksom ikke forskjell på hverdag og helg lengre. :p

Hermine er i fin form nå, men tett og hoster så hun brekker seg. Det er masse vind og iskaldt, så er redd ørebetennelsen vil verke for henne dersom hun leker ute. Når hun har vært så syk så lenge orker jeg ikke sende henne for tidlig i bhg, men håper hun er bedre til i morgen for nå trenger hun å treffe andre barn å leke med. ;)

Vi skal ut å kjøpe ei skapdør til kjøkkenet idag, og litt stæsj å pynte med til visning. :)
 
Lennypenny: den caféturen hørtes kjempe koselig ut :D


Lilla-87: så deilig å sove så godt :D var hun enig om at det fortsatt var natt da? :p


Marian87: Cosylan er noe alle småbarnsforeldre skulle hatt i hus til nød :p haha.. jeg sover utrolig godt selv med morfin i meg :D :p
Dere er flinke som står på med vasking selv med dårlig form! :)


God kveld!
Har hatt Leoh hjemme idag å! Igår kveld steg feberen til 40,0 :( og var 39,6 idag tidlig! Men det sank til 37,5 i noen timer, så han har vært i fin form noen timer idag, og ble med for å hente de to andre i bhgen :) men nå var han slapp og varm igjen nå til kvelds! Så ga han paracet og nå sover han ;) spent på om det dukker opp noe utslett iløpet av morgendagen! :)

Håper alle har hatt en fin dag :)
Hoi! Her var det noe jeg hadde oversett..:p

Ja, hun var enig i går. Natt til i dag derimot!! :p
Hun skal opp og spise kveldsmar og GAULER etter brødskive med smør. Og det mest effektive er å si at hun vekker nissen som ligger i skapet på gangen og sover (sammen med resten av julepynten).:p
 
Hoi! Her var det noe jeg hadde oversett..:p

Ja, hun var enig i går. Natt til i dag derimot!! :p
Hun skal opp og spise kveldsmar og GAULER etter brødskive med smør. Og det mest effektive er å si at hun vekker nissen som ligger i skapet på gangen og sover (sammen med resten av julepynten).:p
Hahahaha, fantastisk triks! :D :p

Vi må ikke nevne nissen, hun begynner endelig å slå seg til ro med at han er reist til nordpolen og ikke kommer tilbake før neste jul :eek: :p
 
Hahahaha, fantastisk triks! :D :p

Vi må ikke nevne nissen, hun begynner endelig å slå seg til ro med at han er reist til nordpolen og ikke kommer tilbake før neste jul :eek: :p
De har motsatte interesser for nissen de jentene våre.:) Håper frykten til Hermine gir seg igjen til jula. Det er ikke noe godt å være redd sånn.

Her skulle nissene gjerne vært fremme hele året. I går lyste Jen med lommelykt under sofaen da hun leita etter sprettballen sin, og oppdaga ei lita nisselue under der. "MAMMAAA!! NISSEN E ONNE SOFFAN MINJ!!" Ei lykkelig lita jente.:p
 
De har motsatte interesser for nissen de jentene våre.:) Håper frykten til Hermine gir seg igjen til jula. Det er ikke noe godt å være redd sånn.

Her skulle nissene gjerne vært fremme hele året. I går lyste Jen med lommelykt under sofaen da hun leita etter sprettballen sin, og oppdaga ei lita nisselue under der. "MAMMAAA!! NISSEN E ONNE SOFFAN MINJ!!" Ei lykkelig lita jente.:p
Hahaha, ikke værst å finne nissen under sofaen i februar :D

Hermine ville heller ikke pakke vekk nissedukkene sine, så de smugla jeg bort når interessen for dem dalte. :p men den "ekte" nissen må helst ikke nevnes. Hun bekymrer seg allered for om det er nissen som kommer med bursdagsgavene hennes i august. :eek: :p
 
Back
Topp