Skravvel uke 6!!

God morgen.
Urolig natt og mange oppvåkninger..... Mange netter nå. Slitsomt.

I kveld skal jeg treffe kusinene mine på en kafé. Blir koselig :)
Hva skal dere i dag? :-D
 
God morgen!

Så koselig med kusiner og café :) synd med nettene da :( håper det gir seg snart.

Leoh har fortsatt feber stakkars :( var 39.4 nå i morges! Så tipper på at det er bivirkning siden han ikke har fått noe mer ;) tenkte å se om han vil ha noe mat snart!

Ellers blir det nok er rolig dag på oss! Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe kostyme til Liana idag.. hun ville ha dinosaur-kosryme til karneval i barnehagen neste fredag :p
 
1422948379867.jpg

Slappfisk!.. han holdt på å sovne, så da ble det ikke frokost enda alikevel :p da tar jeg meg en dusj imens han sover :) så håper jeg paracet og søvn hjelper litt på lille kroppen <3
 
Leoh ser litt pjusk ut, ja :( God bedring!

Jeg er på plass på skolen og klar for intensivt gruppearbeid før jeg skal på senvakt.
Allerede nå gleder jeg meg til helgen :p
Ha en super dag alle sammen!
 
Lilla-87: alltid godt når man har fått unna en del husarbeid :) men jammen kjedelig å holde på! Haha..

Hvordan gikk det med måkingen? :p skummelt føre det der ja! Og hvordan gikk det på kontroll? :)


Leoh fikk feber nå i ettermiddag :( helt ut av det blå! Så tror og håper det er bivirkning av vaksina han tok for en uke siden!.. virker ikke så veldig plaget bortsett fra litt slapp, så han fikk paracet da feberen var på 39,2 ;) og nå sover han :)

Jeg syns det er litt moro å se Liana plutselig sitte å leke ordentlig med leker og sammen med Emira :) har vært sånn i noen uker..men litt uvant at hun lissom er så stor :p
Slapp å måke i går.;) Mannen ville heller tråkke gjennom snøen enn å skli på isen, så jeg kosta bare bort snøen på trappa. Det har kommet 15cm i løpet av natta, så jeg må ta meg enda en tur ut.:p

Kontrollen gikk bra, takk som spør! Mannen huska selvfølgelig ikke vekt eller høyde, men helsesøstra var imponert over språket. Vesla kom hjem og fortalte at hun hadde lånt "okkedilla" til dama.:)
 
Hallo!

Jeg sitter under et pledd med en kopp te med melk og honning, vondt i hodet og halsen.

Heldigvis har vi sovet godt, uten for mye styr, og Hermine sov helt til 08.15, 13 timer nattesøvn :D

Hermine er i storform :p Men hoster konstant så hun brekker seg, så er ikke bhg på henne idag nei. Mannen er heldigvis hjemme til å følge tempoet hennes, for det er ikke jeg i form til :p

Vi skal til lege idag, måle crp og få noe for hosten. Hun får jo plutselig feber igjen, så greit med en sjekk.
 
Hallo!

Jeg sitter under et pledd med en kopp te med melk og honning, vondt i hodet og halsen.

Heldigvis har vi sovet godt, uten for mye styr, og Hermine sov helt til 08.15, 13 timer nattesøvn :D

Hermine er i storform :p Men hoster konstant så hun brekker seg, så er ikke bhg på henne idag nei. Mannen er heldigvis hjemme til å følge tempoet hennes, for det er ikke jeg i form til :p

Vi skal til lege idag, måle crp og få noe for hosten. Hun får jo plutselig feber igjen, så greit med en sjekk.
God bedring til dere begge!
Håper dere får noe som fungerer for hosten. Godt å ha mannen hjemme ja...
 
Vis vedlegget 101844

Slappfisk!.. han holdt på å sovne, så da ble det ikke frokost enda alikevel :p da tar jeg meg en dusj imens han sover :) så håper jeg paracet og søvn hjelper litt på lille kroppen <3
God bedring til lille pjusk!

Kanskje det er den 4.barnesykdom?
 
Leoh ser litt pjusk ut, ja :( God bedring!

Jeg er på plass på skolen og klar for intensivt gruppearbeid før jeg skal på senvakt.
Allerede nå gleder jeg meg til helgen :p
Ha en super dag alle sammen!
Fint å ha noe å se frem til iallfall :p

Ha en fin dag :)
 
Leoh ser litt pjusk ut, ja :( God bedring!

Jeg er på plass på skolen og klar for intensivt gruppearbeid før jeg skal på senvakt.
Allerede nå gleder jeg meg til helgen :p
Ha en super dag alle sammen!

Takk for det! :)

Du står på! Ha en fin dag både på skolen og på jobb :D
 
Slapp å måke i går.;) Mannen ville heller tråkke gjennom snøen enn å skli på isen, så jeg kosta bare bort snøen på trappa. Det har kommet 15cm i løpet av natta, så jeg må ta meg enda en tur ut.:p

Kontrollen gikk bra, takk som spør! Mannen huska selvfølgelig ikke vekt eller høyde, men helsesøstra var imponert over språket. Vesla kom hjem og fortalte at hun hadde lånt "okkedilla" til dama.:)

Oj, kommet en del snø da! :) greit å fjerne fra trappa ja :p

Typisk menn :p haha.. morsomt å få skryt om ungen sin :D har jo hørt på snap at hun prater ganske godt :)
 
Han så ikke helt frisk ut :-(
Håper søvn og paracet hjelper. Ibux er mye mer effektivt :)

God bedring :)

Nei ikke helt i slaget :( men når jeg tok bilde så holdt han på å sovne å da, så da så han ekstra slapp ut :p

Jeg glemmer bestandig denne ibuxen :p ikke vandt med å ha det i hus haha.. men hadde heldigvis paracet lignende :)
 
Hallo!

Jeg sitter under et pledd med en kopp te med melk og honning, vondt i hodet og halsen.

Heldigvis har vi sovet godt, uten for mye styr, og Hermine sov helt til 08.15, 13 timer nattesøvn :D

Hermine er i storform :p Men hoster konstant så hun brekker seg, så er ikke bhg på henne idag nei. Mannen er heldigvis hjemme til å følge tempoet hennes, for det er ikke jeg i form til :p

Vi skal til lege idag, måle crp og få noe for hosten. Hun får jo plutselig feber igjen, så greit med en sjekk.

Så godt at hun er kvikkere i formen :D Lykke til hos legen! Og god bedring til deg :) deilig at dere fikk en såpass god natt :D
 
Oj, kommet en del snø da! :) greit å fjerne fra trappa ja :p

Typisk menn :p haha.. morsomt å få skryt om ungen sin :D har jo hørt på snap at hun prater ganske godt :)
Ja, og det hjelper ikke når mannebeinet er skikkelig glemsk i tillegg.:p

Veldig kjekt å høre skryt. Det er ikke alltid hun er så pratsom, for det går mest i sang, men det var morro at hun fikk vist seg frem litt. Helsesøstra vår har alltid vært så opptatt av vekta til Jenny (som baby lå hun over snittet og det ble ALLTID kommentert), men NÅ har den altså blitt "normal". Slankepress i barnealder? Nei, takk!:p
 
Ja, og det hjelper ikke når mannebeinet er skikkelig glemsk i tillegg.:p

Veldig kjekt å høre skryt. Det er ikke alltid hun er så pratsom, for det går mest i sang, men det var morro at hun fikk vist seg frem litt. Helsesøstra vår har alltid vært så opptatt av vekta til Jenny (som baby lå hun over snittet og det ble ALLTID kommentert), men NÅ har den altså blitt "normal". Slankepress i barnealder? Nei, takk!:p

Nei slanking på barn som ligger litt over syns jeg er helt på jordet! Så lenge det ikke er veldig mye og at dem følger seg selv bra, så et det bra nok syns jeg :)
 
Hermine hadde ørebetennelse :(

Øret hennes så ikke bra ut, og det bulte visstnok utover med væske. Så det forklarer hvorfor hun ikke blir frisk, og hvorfor hun sover så dårlig dag som natt. Vi fikk antibiotika, og Cosylan mot hosten. Så nå tar vi et par dager til hjemme så medisinene får virke før det blir bhg igjen.

Mannen kjørte henne til bestemor nå, hun er så lei av å være hjemme og ville gjeeeerne spise middag og være alene hos dem. :) Hun har vært så kvikk idag at jeg ble helt svett i ørene :p Bra mannen er hjemme, for jeg er ikke i form til å holde tritt med henne. :p
 
Back
Topp