Skravlingstråd :)

Har dere vondt å ikke kan beskrive hvor eller hvordan?:) Ligger i sengen og vrir meg, men ikke av smerter... Bare har ett ubehag i hele kroppen:) Kjempe slitsomt!

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja :( Jeg greier ikke å forklare det. Som du sier, skikkelig ubehag!

♡ Februar 2015 ♡

Ja :( Jeg greier ikke å forklare det. Som du sier, skikkelig ubehag!

♡ Februar 2015 ♡

Ligger på sofaen nå med det samme! Klarer ikke ligge stille! Leddene mine 'verker' på en måte men ikke vondt! Og jeg ligger aldri godt! Blir gal!!

Ligger på sofaen nå med det samme! Klarer ikke ligge stille! Leddene mine 'verker' på en måte men ikke vondt! Og jeg ligger aldri godt! Blir gal!!

Hos meg er det aller værst på natta! Ingen stilling er god og jeg har en urolig følelse i hele kroppen. Det er til å bli gal av ja. Var redd for det var noe galt jeg!

♡ Februar 2015 ♡

Hos meg er det aller værst på natta! Ingen stilling er god og jeg har en urolig følelse i hele kroppen. Det er til å bli gal av ja. Var redd for det var noe galt jeg!

♡ Februar 2015 ♡

Ja natten å er ille men nå har jeg det konstant! Er det noe galt er vi flere med det isåfall:P Hehe

Lagde meg risgrøt for jeg fikk veldig lyst til det. Etter 5 minutts røring ble jeg kjempe kvalm, men fortsatte... Så nå sitter jeg her da, etter endt oppkastrunde over do, med 1 liter grøt....:P ETT ORK!!

Sent from my iPad using BV Forum

Er vi enige om at sålenge en ikke har hatt smerter, eller blødd, så er alt greit ? Kjenner litt på at det føles veldig lenge å gå til uke 12++ for å få svar på om det er liv inni der. :confused:

Snev av engstelse etter å ha lest om "alle" som har mistet osv..

Er vi enige om at sålenge en ikke har hatt smerter, eller blødd, så er alt greit ? Kjenner litt på at det føles veldig lenge å gå til uke 12++ for å få svar på om det er liv inni der. :confused:

Snev av engstelse etter å ha lest om "alle" som har mistet osv..
Det er jo størst sjanse for at alt er bra da. Jeg har ikke noen ul eller sjekk av hjertelyd før oul, så jeg håper å kjenne bevegelser tidlig. Kjente i uke 14 sist.

Da var det min tur til å oppleve sprengt blodkar, ikke rart når man har treg mage og sitter på en utedo og må gjøre seg raskt ferdig :P

Hatt en deilig badedag med gode venner! Var skikkelig dust og fylte på vannflasken min på hytta før vi dro, drakk ett par desiliter da jeg overhører at de ikke drikker vannet, det er fra fjorden!:!":!:¤#"! ÆSJ, det hadde jo nettopp jeg drukket! SMARTÆSS!!! Så nå sitter jeg hjemme med rennastump og har lært at man SPØR FØRST!! :P Heldigvis var det ikke så mye jeg fikk i meg da :)

Ventet spent på tordenværet i dag, men det kommer jo ikke.... bare lusker rundt i området.... jiiiizez! Kan ikke vi få ett værskifte snart! :)

Samboer og jeg ser på Kaptein Sabeltann og skatten i Kjuttaviga... Og jeg gråter:P
ELSKER Kaptein Sabeltann! Gleder meg til jeg får barn så vi kan dra å se på!!!

Samboer og jeg ser på Kaptein Sabeltann og skatten i Kjuttaviga... Og jeg gråter:P
ELSKER Kaptein Sabeltann! Gleder meg til jeg får barn så vi kan dra å se på!!!

Helt enig, kaptein Sabeltann har alltid vært helten min og! ;) Har tantebarn jeg har vært med da, det er ganske kult!:D

Vi hadde Kaptein Sabeltann-CD i bilen da jeg var liten, så husker fortsatt mange av sangene :D

Ja sangene hører vi på i bilen og i dusjen her:P Skulle tro vi hadde barn:P

Oheeei.. Glem det jeg da med at jeg ikke var hormonell, og mannen min var best. Igår holdt jeg på å frike ut fordi føttenehans lå for nærme meg.(de var nydusja, og normalt bruker jeg sitte stryke han under)
Idag er alt bare feil. For guds skyld ikke kom å gi meg kos. Eller noe nærhet. Gaaaad.. Tenkte jeg skulle ta meg en kvil for å se om det hjalp. Gjett hvilket nabolag som har nm i plenklipping ? Når den ene naboen er nesten ferdig, begynner den neste. Når den er nesten ferdig begynner nr 1 med kantklipper. Tror jeg skal grave meg ned jeg..

Oheeei.. Glem det jeg da med at jeg ikke var hormonell, og mannen min var best. Igår holdt jeg på å frike ut fordi føttenehans lå for nærme meg.(de var nydusja, og normalt bruker jeg sitte stryke han under)
Idag er alt bare feil. For guds skyld ikke kom å gi meg kos. Eller noe nærhet. Gaaaad.. Tenkte jeg skulle ta meg en kvil for å se om det hjalp. Gjett hvilket nabolag som har nm i plenklipping ? Når den ene naboen er nesten ferdig, begynner den neste. Når den er nesten ferdig begynner nr 1 med kantklipper. Tror jeg skal grave meg ned jeg..
Kniis :p Kjenner meg SÅ igjen! Hihi. Jeg hadde hatt nattevakt en vanlig onsdag og naboen klippe gresset klokka 11.00!!! Jeg holdt på å klikke og ringte mannen og hylgråt for hvem idiot klipper gress når JEG har hatt nattevakt?? Haha, dronninga av nabolaget kalte han meg og jrg la på :p Vi er noen fine dame når hormonene står på som værst ;)

♡ Februar 2015 ♡

Haha! Uff, det er godt det er flere enn meg som er crazy banana nå. Jeg skylder foreløpig på et magevirus av noe slag, som har slått meg ut i ei halv uke, men spørs hvor lenge den går i heimen! ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Kniis :p Kjenner meg SÅ igjen! Hihi. Jeg hadde hatt nattevakt en vanlig onsdag og naboen klippe gresset klokka 11.00!!! Jeg holdt på å klikke og ringte mannen og hylgråt for hvem idiot klipper gress når JEG har hatt nattevakt?? Haha, dronninga av nabolaget kalte han meg og jrg la på :p Vi er noen fine dame når hormonene står på som værst ;)

♡ Februar 2015 ♡

Men DET var idioti å da :o
Ja, vi er herlige :D

Back
Topp