Skravlingstråd :)

I kveld steiker jeg lapper, men gud hvor varmt det er å stå over komfyren!

Ble litt smått grepet av panikk nå. Plutselig så har jeg kommet sålangt at vi kan begynne å fortelle. Hjeeeeelp ! Har kun sagt det til mannen og et vennepar, og trives egentlig med å være "anonymgravid" :cool:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    109,2 KB · Visninger: 26
Jeg synes det er vanskelig å drikke nok vann i denne varmen. Trodde ikke det gikk an å bli lei av vann, men det gjør det tydeligvis. Så her går det myyye Farris bris og Ramlösa.

Jeg synes det er vanskelig å drikke nok vann i denne varmen. Trodde ikke det gikk an å bli lei av vann, men det gjør det tydeligvis. Så her går det myyye Farris bris og Ramlösa.
Jeg har også blitt litt lei av vann nå. Synes liksom ikke jeg får kald nok drikke heller. Putter flasker halvfulle med vann i fryseren og fyller de opp når jeg har en solid isklump i, men likevel... Blir bare aldri kaldt nok selv om det er på frysepunktet. Har drukket litt eplejuice i blant for å få litt smak på det.

Varmt, oog magen er litt treg. Feriekosthold og hormoner antagelig. Akk, så oppblåst. Ser jo gravid ut....hehe, eller vent. :)

Ble litt smått grepet av panikk nå. Plutselig så har jeg kommet sålangt at vi kan begynne å fortelle. Hjeeeeelp ! Har kun sagt det til mannen og et vennepar, og trives egentlig med å være "anonymgravid" :cool:
Er man ikke i uke 12 når man er 12+0? Eller tar jeg feil?

Venter en liten i februar ❤️

Du har rett. Det er da man er 12+0 at utviklingen har kommet så langt at faren for spontanabort er blitt betydelig redusert. Lege og jm sier at man er i uke 12 når man er fra 12+0 til 12+6. Men så er det en app som sier annerledes. Og mange følger tydeligvis det.

Man er jo 12 uker fra 12+0 - 12+6, men man er i sin 13.uke... ;-)

I dag fikk jeg innkalling til OUL, 28 august. Da er jeg kun 14+2.
Merkelig... Mistenker at de har gjort en feil. Men har ikke så lyst til å si fra, kanskje jeg heller er så heldig og får 2?? ;-P :-D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har visst litt dilla på pitabrød jeg. Varmer og legger på brunost mens det er varmt. Nam!!

Jeg kjeder meg! Varmt og for tidlig å legge seg :p

♡ Februar 2015 ♡

Jeg kjeder meg! Varmt og for tidlig å legge seg :p

♡ Februar 2015 ♡
Samme her.. Men jeg må nok tvinge meg i seng snart allikevel. Ungene våkner kl 6 for tiden.

Samme her.. Men jeg må nok tvinge meg i seng snart allikevel. Ungene våkner kl 6 for tiden.
Ja, da burde du legge deg :) Det var tidlig :p

♡ Februar 2015 ♡

Ja, da burde du legge deg :) Det var tidlig :p

♡ Februar 2015 ♡
Jepp. Det var da de måtte opp når jeg skulle på jobb og mannen hadde forelesning kl 8 tidligere i år. Vikariatet mitt gikk ut i utgangen av april, men vi har ikke klart å snu om på den rytmen som de kom så godt inn i..

Jo, selv sier jeg at jeg er 11 uker på vei.
Men ifølge denne appen så er du i tolvte uke, men ikke i "den" vi mener er den trygge liksom. :rolleyes:

Så holder munn litt til:D

Har dere vondt å ikke kan beskrive hvor eller hvordan?:) Ligger i sengen og vrir meg, men ikke av smerter... Bare har ett ubehag i hele kroppen:) Kjempe slitsomt!

Har dere vondt å ikke kan beskrive hvor eller hvordan?:) Ligger i sengen og vrir meg, men ikke av smerter... Bare har ett ubehag i hele kroppen:) Kjempe slitsomt!

Akkurat som jeg skulle sagt det selv, vært våken nesten hele natt og bare ligget akkurat som du skriver!! Utrolig slitsomt!

❤️ Februar 2015 ❤️

Akkurat som jeg skulle sagt det selv, vært våken nesten hele natt og bare ligget akkurat som du skriver!! Utrolig slitsomt!

❤️ Februar 2015 ❤️

Så trist du også har det sånn men godt å høre for meg:) Ah, får håpe det gir seg!!!

Så trist du også har det sånn men godt å høre for meg:) Ah, får håpe det gir seg!!!

Ja jeg trodde det bare var meg, så godt og høre at jeg ikke var alene ;) Ja vi får satse på at det går over! :)

❤️ Februar 2015 ❤️

Back
Topp