JaHar dere vondt å ikke kan beskrive hvor eller hvordan?Ligger i sengen og vrir meg, men ikke av smerter... Bare har ett ubehag i hele kroppen
Kjempe slitsomt!
Sent from my iPhone using BV Forum
♡ Februar 2015 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaHar dere vondt å ikke kan beskrive hvor eller hvordan?Ligger i sengen og vrir meg, men ikke av smerter... Bare har ett ubehag i hele kroppen
Kjempe slitsomt!
JaJeg greier ikke å forklare det. Som du sier, skikkelig ubehag!
♡ Februar 2015 ♡
Hos meg er det aller værst på natta! Ingen stilling er god og jeg har en urolig følelse i hele kroppen. Det er til å bli gal av ja. Var redd for det var noe galt jeg!Ligger på sofaen nå med det samme! Klarer ikke ligge stille! Leddene mine 'verker' på en måte men ikke vondt! Og jeg ligger aldri godt! Blir gal!!
Hos meg er det aller værst på natta! Ingen stilling er god og jeg har en urolig følelse i hele kroppen. Det er til å bli gal av ja. Var redd for det var noe galt jeg!
♡ Februar 2015 ♡
Det er jo størst sjanse for at alt er bra da. Jeg har ikke noen ul eller sjekk av hjertelyd før oul, så jeg håper å kjenne bevegelser tidlig. Kjente i uke 14 sist.Er vi enige om at sålenge en ikke har hatt smerter, eller blødd, så er alt greit ? Kjenner litt på at det føles veldig lenge å gå til uke 12++ for å få svar på om det er liv inni der.
Snev av engstelse etter å ha lest om "alle" som har mistet osv..
Det er jo størst sjanse for at alt er bra da. Jeg har ikke noen ul eller sjekk av hjertelyd før oul, så jeg håper å kjenne bevegelser tidlig. Kjente i uke 14 sist.
Helt enig, kaptein Sabeltann har alltid vært helten min og!Samboer og jeg ser på Kaptein Sabeltann og skatten i Kjuttaviga... Og jeg gråter![]()
ELSKER Kaptein Sabeltann! Gleder meg til jeg får barn så vi kan dra å se på!!!
Sent from my iPad using BV Forum
Helt enig, kaptein Sabeltann har alltid vært helten min og!Har tantebarn jeg har vært med da, det er ganske kult!
![]()
KniisOheeei.. Glem det jeg da med at jeg ikke var hormonell, og mannen min var best. Igår holdt jeg på å frike ut fordi føttenehans lå for nærme meg.(de var nydusja, og normalt bruker jeg sitte stryke han under)
Idag er alt bare feil. For guds skyld ikke kom å gi meg kos. Eller noe nærhet. Gaaaad.. Tenkte jeg skulle ta meg en kvil for å se om det hjalp. Gjett hvilket nabolag som har nm i plenklipping ? Når den ene naboen er nesten ferdig, begynner den neste. Når den er nesten ferdig begynner nr 1 med kantklipper. Tror jeg skal grave meg ned jeg..
KniisKjenner meg SÅ igjen! Hihi. Jeg hadde hatt nattevakt en vanlig onsdag og naboen klippe gresset klokka 11.00!!! Jeg holdt på å klikke og ringte mannen og hylgråt for hvem idiot klipper gress når JEG har hatt nattevakt?? Haha, dronninga av nabolaget kalte han meg og jrg la på
Vi er noen fine dame når hormonene står på som værst
♡ Februar 2015 ♡