Jeg får ikke sove, for jeg er så spent på ultralyden i morgen!! Håper alt står bra til inni der..
Lykke til på ul
Prinsesse 2010
Et lite mirakel 2014
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får ikke sove, for jeg er så spent på ultralyden i morgen!! Håper alt står bra til inni der..
Lykke til på ul i dag!Jeg får ikke sove, for jeg er så spent på ultralyden i morgen!! Håper alt står bra til inni der..
Å nei, det er kjipt! Håper det blir fikset snart da! Evt at det skyer over så det ikke blir varmere for deg!Tilbake på jobb etter ferie! Det er ca 1000 grader på kontoret og klokka er litt over 7. Blir en heit dag her tror jeg, og lufteanlegget fungerer ikke. Nice. Jeg som er SÅ lei av varme og sol, er helt uvel.
Også den beste grøten og da
Også den beste grøten og da![]()
♡ Februar 2015 ♡
Mmm!
Vi var rett utenfor Rema 1000 når jeg så bilde ditt. Lillegutt sover, så mannen gikk inn alene. Han fikk raskt en melding at jeg bare måtte ha grøt, så nå gleder jeg meg til å komme hjem
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg kjenner meg såååå igjen!! Og jeg skal til syden på fredag! Det frister SÅ lite å ta på seg bikini akkurat nå. Jeg føler meg fælÅååh, grøøøt, mmmm...
Men rømmegrøt er best!
Kvalmen har begynt å gå over, men nå er jeg til gjengjeld sulten hele tida! Det finnes ikke nok sunn mat i verden til å stagge dette dyret!
Kan det være varmen?De siste dagene har jeg vært tungpustet, hatt hjertebank, følt meg veldig mett og hatt trykk i hode. Svartner litt når jeg reiser meg, selv om det ikke er fort. Er dette noe jeg burde fått sjekket? Er født med tett hovudpulsåre, men dette er under kontroll så har nok ikke noe med det å gjøre.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Kan det være varmen?
Jeg er ihvertfall helt slått ut.