Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg jaggu jeg også skal gjøre når han skal ned på butikkenBle sendt bestilling til mannen gitt![]()
Da burde du komme hit, mannen har en helt fantastisk oppskrift og elsker å lage deHehe godt jeg kan få mannfolka ut av sofaenJeg ba min om pannekaker men han bare ler
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Da burde du komme hit, mannen har en helt fantastisk oppskrift og elsker å lage de
♡ Februar 2015 ♡
Hihi, velkommen skal du væreÅåå jeg er ikke vond og be altså? Plutselig står jeg der!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi, velkommen skal du være
♡ Februar 2015 ♡
Jeg har hatt lyst på det og grøt i flere dager nåBle ostesmørbrød med etterlengtet salami<3
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg har hatt lyst på det og grøt i flere dager nåog horn med ost og skinke!!!
♡ Februar 2015 ♡
Ja, jeg kaster opp hver gang jeg pusser tennaEr det noen av dere andre som sliter med å pusse tennene?
Vet at det er ekstra viktig med tannhygiene når man er gravid, men jeg greier ikke å få pusset jekslene og innsiden ordentlig, brekker meg så voldsomt. Så jeg bruker tannskyllevæske og håper på det beste :/
Kvalmen går vel heldigvis over for de fleste, sånn litt uti andre trimester.Ja, jeg kaster opp hver gang jeg pusser tennaVil det være sånn hele graviditeten tro, eller går det over? Bruk tanntråd og fortsett og skyll. Vil jo tro det er bedre enn ikkeno
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Oh yes... Er etter tannpuss jeg kaster opp mest. Jeg brekker meg uansett gravid eller ei når jeg pusser tenner!Er det noen av dere andre som sliter med å pusse tennene?
Vet at det er ekstra viktig med tannhygiene når man er gravid, men jeg greier ikke å få pusset jekslene og innsiden ordentlig, brekker meg så voldsomt. Så jeg bruker tannskyllevæske og håper på det beste :/
Er det noen av dere andre som sliter med å pusse tennene?
Haha, heldige du!Her er tannpussen en høydare! Pusser gjerne tenna flere ganger om dagen, det eeeer sååå godt![]()