Skravlingstråd :)

Skal til legen i morgen så får se hva hun sier:) Har ingen mangler av noe på prøvene så vil ikke ta noe unødvendig!:)

Sent from my iPad using BV Forum

Ultralyd i dag såg eit bankende hjerte , alt så bra ut så eg feira med å handle mamma klær som eg tilsluttet fann inni eit hjørne på ein barne kle butikk er ikkje lett å finne mamma kle på bygda "byen" vart to bukser til vanlig pris (dyrt) og ammebh til 70% (håpa den passa i februar) og ullboddy til 50 % happy happy

Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1406745089356.jpg
    1406745089356.jpg
    22,6 KB · Visninger: 19
Hehe godt jeg kan få mannfolka ut av sofaen;) Jeg ba min om pannekaker men han bare ler:P

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe godt jeg kan få mannfolka ut av sofaen;) Jeg ba min om pannekaker men han bare ler:P

Da burde du komme hit, mannen har en helt fantastisk oppskrift og elsker å lage de :D

♡ Februar 2015 ♡

Ååå jeg er ikke vond og be altså? Plutselig står jeg der!!!:):)

Hihi, velkommen skal du være :D

♡ Februar 2015 ♡

Ble ostesmørbrød med etterlengtet salami<3

Sent from my iPad using BV Forum
Jeg har hatt lyst på det og grøt i flere dager nå :p og horn med ost og skinke!!!

♡ Februar 2015 ♡

Jeg har hatt lyst på det og grøt i flere dager nå :p og horn med ost og skinke!!!

♡ Februar 2015 ♡

ÅÅÅ risengrynsgrøt!! Gjett om jeg fikk lyst på det da! <3

Finnes det sushi sjapper som åpner før kl 10? Ææææææ! Må ha sushi! Nå!

Er det noen av dere andre som sliter med å pusse tennene?
Vet at det er ekstra viktig med tannhygiene når man er gravid, men jeg greier ikke å få pusset jekslene og innsiden ordentlig, brekker meg så voldsomt. Så jeg bruker tannskyllevæske og håper på det beste :/

Vet at det er ekstra viktig med tannhygiene når man er gravid, men jeg greier ikke å få pusset jekslene og innsiden ordentlig, brekker meg så voldsomt. Så jeg bruker tannskyllevæske og håper på det beste :/
Ja, jeg kaster opp hver gang jeg pusser tenna :( Vil det være sånn hele graviditeten tro, eller går det over? Bruk tanntråd og fortsett og skyll. Vil jo tro det er bedre enn ikkeno :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ja, jeg kaster opp hver gang jeg pusser tenna :( Vil det være sånn hele graviditeten tro, eller går det over? Bruk tanntråd og fortsett og skyll. Vil jo tro det er bedre enn ikkeno :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Kvalmen går vel heldigvis over for de fleste, sånn litt uti andre trimester.
Jeg er ikke egentlig så grusomt kvalm lenger, men akkurat tannpuss er helt forferdelig.

Oh yes... Er etter tannpuss jeg kaster opp mest. Jeg brekker meg uansett gravid eller ei når jeg pusser tenner!

♡ Februar 2015 ♡

Her er tannpussen en høydare! Pusser gjerne tenna flere ganger om dagen, det eeeer sååå godt :rolleyes:

Back
Topp