Skravlingstråd :)

Jeg sliter til tider med å pusse tennene, mens andre dager pusser jeg de mange ganger daglig for å få bort enkelte smaker, avhengig av formen. Men har blitt veldig flink til å skylle da, det var jeg dårlig på før:p

Er det noen av dere andre som sliter med å pusse tennene?
Vet at det er ekstra viktig med tannhygiene når man er gravid, men jeg greier ikke å få pusset jekslene og innsiden ordentlig, brekker meg så voldsomt. Så jeg bruker tannskyllevæske og håper på det beste :/
Jeg brekker meg og nesten hver gang. Kaster heldigvis ikke opp da:)

Er det noen av dere andre som sliter med å pusse tennene?
Vet at det er ekstra viktig med tannhygiene når man er gravid, men jeg greier ikke å få pusset jekslene og innsiden ordentlig, brekker meg så voldsomt. Så jeg bruker tannskyllevæske og håper på det beste :/
Å pusse tennene går greit, men når jeg brukte munnskyllevann, endte jeg bare opp med å brekke meg. Å brekke seg med munnen full av vann anbefales ikke!

Fra mobil.

Reprise av beretninger om begynnelser på Bliss. Synes det er tøft å se på, men også fryktelig viktig. Hva noen skal måtte gå gjennom.. Prøvd i 18 år og to dødfødsler..

♡ Februar 2015 ♡

Last edited:
Jippi, jeg vant i juli konkurransen :D

Mmm, mamma har laget pavlova! Kunne spist meg i hjel :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Last edited:
Oj, er det folk oppe nå?

Haha, var ingen bombe, nei :P Får du ikke sove?
Har vel ikke prøvd helt enda :D Vi ligger bare i senga og prater og surfer litt rundt på mobilen. Sov så lenge i dag! Hva gjør du oppe? :)

♡ Februar 2015 ♡

Har vel ikke prøvd helt enda :D Vi ligger bare i senga og prater og surfer litt rundt på mobilen. Sov så lenge i dag! Hva gjør du oppe? :)

♡ Februar 2015 ♡
Jeg har lovet min lillebror på 18 at jeg skal hente ham i kveld. Han er på byen med noen kamerater, og for ham å komme seg hjem på natten vil enten si 30 minutter med kollektivtransport og 5 minutter med drosje, eller 30 minutter med kollektivtransport og så gå i 20 minutter. Mye lettere om jeg, som er evig edru, kjører ham hjem :P

Jeg har lovet min lillebror på 18 at jeg skal hente ham i kveld. Han er på byen med noen kamerater, og for ham å komme seg hjem på natten vil enten si 30 minutter med kollektivtransport og 5 minutter med drosje, eller 30 minutter med kollektivtransport og så gå i 20 minutter. Mye lettere om jeg, som er evig edru, kjører ham hjem :P
Det var litt av en vei ja! Så snill du er :) Er vel ikke så lenge til han skal hentes? :)

♡ Februar 2015 ♡

Det var litt av en vei ja! Så snill du er :) Er vel ikke så lenge til han skal hentes? :)

♡ Februar 2015 ♡
Disse nattbussene går ikke alltid til der folk bor :P Han sa han ville ta kontakt i 2-2:30-tiden, så får vel en telefon om ikke så lenge. Jeg har sovet lenge hver eneste dag nå, så det er ikke så farlig om jeg blir ekstra sein i seng en dag.

Back
Topp