Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg brekker meg og nesten hver gang. Kaster heldigvis ikke opp daEr det noen av dere andre som sliter med å pusse tennene?
Vet at det er ekstra viktig med tannhygiene når man er gravid, men jeg greier ikke å få pusset jekslene og innsiden ordentlig, brekker meg så voldsomt. Så jeg bruker tannskyllevæske og håper på det beste :/
Å pusse tennene går greit, men når jeg brukte munnskyllevann, endte jeg bare opp med å brekke meg. Å brekke seg med munnen full av vann anbefales ikke!Er det noen av dere andre som sliter med å pusse tennene?
Vet at det er ekstra viktig med tannhygiene når man er gravid, men jeg greier ikke å få pusset jekslene og innsiden ordentlig, brekker meg så voldsomt. Så jeg bruker tannskyllevæske og håper på det beste :/
Mmm, mamma har laget pavlova! Kunne spist meg i hjel
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jippi, jeg vant i juli konkurransen![]()
Uv telt til babyOi! Så gøy!!! Hva vant du?
Venter på et lite nurk i februar ♥
Uv telt til baby
♡ Februar 2015 ♡
Ja, passer helt perfektSå stas! Det blir jo helt ypperlig til sommeren!!![]()
For en perfekt premie for en februarmamma!Uv telt til baby
♡ Februar 2015 ♡
Ja, det var det virkeligFor en perfekt premie for en februarmamma!
Haha, var ingen bombe, neiJeg, som vanlig
♡ Februar 2015 ♡
Har vel ikke prøvd helt endaHaha, var ingen bombe, neiFår du ikke sove?
Jeg har lovet min lillebror på 18 at jeg skal hente ham i kveld. Han er på byen med noen kamerater, og for ham å komme seg hjem på natten vil enten si 30 minutter med kollektivtransport og 5 minutter med drosje, eller 30 minutter med kollektivtransport og så gå i 20 minutter. Mye lettere om jeg, som er evig edru, kjører ham hjemHar vel ikke prøvd helt endaVi ligger bare i senga og prater og surfer litt rundt på mobilen. Sov så lenge i dag! Hva gjør du oppe?
♡ Februar 2015 ♡
Det var litt av en vei ja! Så snill du erJeg har lovet min lillebror på 18 at jeg skal hente ham i kveld. Han er på byen med noen kamerater, og for ham å komme seg hjem på natten vil enten si 30 minutter med kollektivtransport og 5 minutter med drosje, eller 30 minutter med kollektivtransport og så gå i 20 minutter. Mye lettere om jeg, som er evig edru, kjører ham hjem![]()
Disse nattbussene går ikke alltid til der folk borDet var litt av en vei ja! Så snill du erEr vel ikke så lenge til han skal hentes?
♡ Februar 2015 ♡