Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her og! Helt ekstremt. :-OHetetokter, omg, kommer så fort
♡ Februar 2015 ♡
GratulererJeg har kommet på topp 100 :-D
Så mange ting folk ikke forteller deg om graviditetHer og! Helt ekstremt. :-O
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ja herlighet. Alle snakker om kvalmen, trøttheten og de ømme puppene. Men jammen er det mye annet ogsåSå mange ting folk ikke forteller deg om graviditet
♡ Februar 2015 ♡
Hetetokter, omg, kommer så fort
♡ Februar 2015 ♡
Ja herlighet. Alle snakker om kvalmen, trøttheten og de ømme puppene. Men jammen er det mye annet også
Off heldig du! Her kan jeg verken ligge på siden eller magen hehe. Det er sååå vondt. HeheJeg har kommet over det værste med puppene, nå greier jeg faktisk å ligge på magen
Men er mange andre "småting" som skiller gravide fra normale og ja, som ikke du nødvendigvis hører om på forhånd![]()
Off heldig du! Her kan jeg verken ligge på siden eller magen hehe. Det er sååå vondt. Hehe
Ja det er så masse rart man opplever når man er gravid som man aldri har blitt fortalt. Men heldigvis er det meste bare å le av hehe
Off får virkelig ikke håper det er hva vi har i vente framover altså hehe :-O det syns jeg nesten er det værste, det å høre fra andre hva vi har i vente liksom. Hehe.Meste er vel til å le litt av ja. Har og fått input fra div venninner om at baaare vent på soppingeksjonen! Å urinveis! Og ikke minst ditt og dattFinnes både fordeler og ulemper med å ikke være den føste i vennegjengen som blir gravid
Hvor langt på vei er du, da ?
Hvordan går det med deg? Hørtes ut som en ekkel opplevelse, håper alt er bra...Har egentlig legetime neste uke, men det blir litt lenge å vente, så tenkte å ringe legen i morra tidlig for hastetime. Men ja, vil jo få sjekket om det faktisk er en spontanabort, og om alt evt. har kommet ut av seg selv. Følte ikke for å snakke med de akkurat nå eller å gå ut av huset med fossblødning. Er ikke så mye de kan gjøre med det uansett, så får heller ringe legevakta i kveld hvis jeg plutselig føler meg dårlig eller noe.
Jeg klager også litt når det er for varmt. Klager til gjengjeld nesten aldri på kulda om vinteren.Hei jenter! Ikke vært her så mye i det siste siden vi har vært på ferie, deilig med fri men har blitt litt mye fram og tilbake de siste dagene så i kveld kom kvalmen tilbake for fullt.. Akupunkturtime i mårra da + avslapperdag, så det går seg vel til. Må bare nyte de siste ferieukene før jobben kaller. Håper alle dere har det fint i sommervarmen, det er vel ikke "lov" å klage men jeg gjør det innimellom likevel, og syntes et par regnværsdager var deilig sist uke..
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvordan går det med deg? Hørtes ut som en ekkel opplevelse, håper alt er bra...
Sent from my iPhone using BV Forum
Off får virkelig ikke håper det er hva vi har i vente framover altså hehe :-O det syns jeg nesten er det værste, det å høre fra andre hva vi har i vente liksom. Hehe.
Jeg er 11+1. Du da?
Masse lykke til!! Det kan godt være du får eggløsning som om blødningen var vanlig mens. Det har jeg fått etter begge mine sa. Håper du blir gravid igjen med en gang!Det går ganske bra faktiskFøles litt tomt og sårt å plutselig ikke være gravid lengre, men vi har bestemt oss for å prøve på nytt med en gang igjen. Fosteret kom ut fredag kveld, og etter det forsvant alt av smerter og ubehag. Har nesten sluttet å blø også nå og symptomene er omtrent borte, så ser ut til at det er over hvertfall.