Skravlingstråd :)

Er dere andre også sensitive for varmen? Det er jo knapt over 20 grader nå, men det føles som jeg er på kokepunktet dag og natt. Fryktelig. Varmt på natta, på jobb, hjemme, på bussen... Overalt. Jeg får nesten ikke puste. Aller verst på kontoret. Grisevarmt, selv med åpent vindu og vifte en halvmeter unna
Ja! Har alltid vært et tidlig symptom for meg, at det føles som om kinnene brenner.
Men det er jo ikke så rart, da, vi er jo en halv grad varmere enn vanlig, minst.

Det hørtes jo ut som ferie det da! :)

Er dere andre også sensitive for varmen? Det er jo knapt over 20 grader nå, men det føles som jeg er på kokepunktet dag og natt. Fryktelig. Varmt på natta, på jobb, hjemme, på bussen... Overalt. Jeg får nesten ikke puste. Aller verst på kontoret. Grisevarmt, selv med åpent vindu og vifte en halvmeter unna

Herlige tider ja :) Kommer ikke på sist jeg hadde sommerferie, så nyter det virkelig:)

Her i huset har vi storvinduer som er vendt mot sola, så blir rene badstuen i overetasjen. Har heldigvis ei kjellerstue som jeg kan emigrere til. Soverommet er og i kjellern, men ikke kaldt nok. Hengte opp takvifte over oss som står på nivå 2 hele natta. Når jeg bare greide å venne meg på lyden er det herlig, og et must for å få sove.
Er så heldig å ha veranda rundt hele huset, så er bestandig mulighet for å sitte i skyggen. Og når det i tillegg kommer ett vindpust, ja da har jeg det som plommen i egget. Er visst meldt myyye regn og torden til kvelden, gleder meg :-D

Buss hadde ikke falt meg inn, da tror jeg faktisk jeg hadde krepert.

Trøtt og varm, lite tiltakslyst! I alleste dager.... jeg kjenner det godt igjen! Hele hodet bobler over av ideer, ting jeg har lyst til å gjøre, med huset og forberedelser til jobben. Men når poden er sendt i barnehagen, rusler jeg opp til rommet og setter på vifta og legger meg i senga... ikke bra! :)

Buss er faktisk grusomt. Ikke bare på grunn av varmen, men fordi folk lukter så forferdelig!
Prøver å få satt meg rett bak noen som ser nydusjet ut :p

Buss er faktisk grusomt. Ikke bare på grunn av varmen, men fordi folk lukter så forferdelig!
Prøver å få satt meg rett bak noen som ser nydusjet ut :p

Åh ja, der sa du noe! At mennesker kan lukte så fælt og rart som enkelte lukter?! Sorry altså, men i disse dager klarer jeg ikke å skjule reaksjonen min på hvordan enkelte lukter rett og slett..! :s

Sent from my iPad using BV Forum

Æsj ja, lukter!! Blomster er også ille synes jeg og MUSK parfyme... jiiiiiizezz!!

Jaa.. Og nå er det så høy luftfuktigheten her atte hjælp!!! Brannalarmen gikk t.o.m. På jobben idag pga høy luftfuktighet.. Da er det ille :p

Gikk forbi en i går på gata, en vegg av gammel svette slo i mot med da han passerte. Er det muulig å ta en dusj og byttte skjorte i varmen? Veldig kvalmende.

Det er utrolig.. Selv "pene fruer" lokter jo helt ræva ! De du virkelig trodde var litt mer hygeniske. Nei æsj.. Har jeg ikke tilgang på dusj bruker jeg i det minste såpe og vaskeklut:p

Huff. Er så smart som tar på parfyme FØR jeg har spist! Yndlingsparfymen har aldri luktet så sterkt før :p

Sent from my iPad using BV Forum

Ja føler meg litt heldig nå altså, mange som har tatt ultralyd enda tidligere for å se at det faktisk ER noe der.. Og den uvissheten om det faktisk er noen der inne, den er litt ekkel. Så det skal bli godt å få sniktittet litt på vårt lille mirakel :Heartpink

Det er jo en hel eeeeevighet til jeg får svar på det :o Tror nesten jeg er sistemann på februargruppa :p

Det er jo en hel eeeeevighet til jeg får svar på det :eek: Tror nesten jeg er sistemann på februargruppa :p

Hehe, det blir da ordinær ultralyd? Min er ikke før 24 september, har jo termin helt i slutten av februar selv, 23. for å være nøyaktig ;) Så, skulle jeg ha ventet helt til da.. å herre, det ville vært lenge til det!!

Åh, i dag er en sånn dag da jeg ikke ønsker å gjøre noe som helst! Typisk da er at jeg har fult opp med jobb og andre planer! Verste av alt at ikke kaffen frister, trenger å våkne litt! *drømmermegtilbaketilsenga*

Back
Topp