Skravlingstråd :)

Hehe, det blir da ordinær ultralyd? Min er ikke før 24 september, har jo termin helt i slutten av februar selv, 23. for å være nøyaktig ;) Så, skulle jeg ha ventet helt til da.. å herre, det ville vært lenge til det!!

Jaaa, ordinær 22sept. Har termin 16feb :p Så yeapp, lengeeeee.
Hjelper om jeg får hjertelyd hos legen nå på fredag, da :-)

Jeg er så redd for at det ikke skal være liv der inne jeg :(

Skriver på mobilen

Ååh, som jeg koser meg i syden!! Selv om heg gleder meg litt til å komme hjem også, for jeg bestilte privat ul til mandag! :D Og så er det oul 19sept.

Jeg er så redd for at det ikke skal være liv der inne jeg :(

Skriver på mobilen

Jeg var også kjempe redd for det, føler det jo ikke og ikke var det synlig så trodde ikke det kunne være noe. Jeg var på tidlig ul i uke 11 og det var et kjempe aktiv lite nurk der inne. Så lenge en ikke har opplevd noe blødninger eller andre ekstreme smerter er det jo mest sannsynlig bra! <3 Når skal du på ul?

Jaaa, ordinær 22sept. Har termin 16feb :p Så yeapp, lengeeeee.
Hjelper om jeg får hjertelyd hos legen nå på fredag, da :)
Jeg skal heller ikke før oul. :) Men jeg var så heldig å få høre hjertelyden i går siden jeg var innom jordmora for å få hente noe.

Jeg har forresten aldri hørt hjertelyd eller vært på ul før oul i noen av mine tidligere svangerskap. Men det kjennes lenge ut å vente.

Jeg skal heller ikke før oul. :) Men jeg var så heldig å få høre hjertelyden i går siden jeg var innom jordmora for å få hente noe.

Kommer langt med hjertelyd :-)
Tenker de som har flere ul er veldig heldig (eller uheldig, hvis det er fordi ting har gått galt før. ) Men å gå og vente på den ene ordinære, det er noe spesielt med det og syns jeg :-) Var en periode jeg ikke tenkte jeg skulle vite kjønn heller, var nok å få vite at det var liv og hadde det bra. Spennende og! Men nå har vi vel landet på at vi vil vite kjønn likevel.. ;)

Kommer langt med hjertelyd :)
Tenker de som har flere ul er veldig heldig (eller uheldig, hvis det er fordi ting har gått galt før. ) Men å gå og vente på den ene ordinære, det er noe spesielt med det og syns jeg :) Var en periode jeg ikke tenkte jeg skulle vite kjønn heller, var nok å få vite at det var liv og hadde det bra. Spennende og! Men nå har vi vel landet på at vi vil vite kjønn likevel.. ;)
:) Vi vil også vite kjønn. Første gang var det fordi mannen min gjerne ville vite det. Men nå vil vi begge.

:) Vi vil også vite kjønn. Første gang var det fordi mannen min gjerne ville vite det. Men nå vil vi begge.

Var mest mannen her og faktisk. Jeg er fryktelig avslappet av natur, og tar ting mer som det kommer. Hadde ikke hatt problem med å vente nei. Men litt praktisk er det jo da :) Vi har både gutter og jenter i nær famile/vennekrets, så iforhold til til arv av ting og tang spiller det ingen rolle. Men jo tidligere vi vet, jo tidligere får vi tatt imot tilbudene vi får :-)

Fy søren så dårlig formen er! Lei av å være syk.. Galleblærebetennelse er ikke noe morsomt å få i et svangerskap! 3. innleggelsen min siden mai med galletrøbbel.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Tilbake fra ultralyd, og herregud så herlig å se en sprellende liten kropp der inne :Heartred
Alt så bra ut, og den var meget meget aktiv! Veldig morsomt :)
Nå kan jeg virkelig senke skuldrene og nyte svangerskapet fremover. Jeg kan endelig strutte med magen på jobb, vurdere å fortelle barna det, og tilogmed venner og øvrig familie ;)

Og ikke minst var det veldig betryggende å se at det kun var èn der inne ;)

Vedlegg

• ultralyd 05august 012.JPG
    ultralyd 05august 012.JPG
    180,7 KB · Visninger: 19
Jeg venter fremdeles på å høre om vi får time til ul nå på torsdag.. Jeg vil gjerne få sjekket om det faktisk er en liten der inne og at alt er ok. Jeg er så redd for at ting ikke er som de skal være..

Trenger bare litt peace of mind :)

Sent from my iPad using BV Forum

Så utrolig herlig, Hormonella!

Har UL på mandag, grugleder meg (vel, gruer meg mest). Sist UL var for snart to uker siden. Det er fint å få så tett oppfølging, men samtidig betyr det at jeg går gjennom toukers sykluser av trygghet/lykke rett etter UL, og full angst rett før UL :P

Fy søren så dårlig formen er! Lei av å være syk.. Galleblærebetennelse er ikke noe morsomt å få i et svangerskap! 3. innleggelsen min siden mai med galletrøbbel.

Uff, så vondt!!!! Skal du fjerne den eller? Håper alt står bra til med veslespira di :) <3

Uff, så vondt!!!! Skal du fjerne den eller? Håper alt står bra til med veslespira di :) <3

Skal operere den ut i svangerskapet. Egentlig planlagt etter uke 18, men kan hende det blir før pga mye plager. Alt går bra med spira ♥
Har du også vært plaget med det? :/

Har i det siste tenkt at jeg gjerne vil få sjekket hjertelyden... blir jo så usikker... men tror også jeg kjenner denne lille kroppen også... så nei ikke veit jeg! Skal til legen pga mulig UVI i morgen, tenkte jeg sk
Skal operere den ut i svangerskapet. Egentlig planlagt etter uke 18, men kan hende det blir før pga mye plager. Alt går bra med spira ♥
Har du også vært plaget med det? :/

Nei men moren min fikk det akutt etter en operasjon, hun har virkelig høy smerteterskel, men det var skikkelig vondt synes hun :( Håper det vil bli bedre for deg fremover <3

Tilbake fra ultralyd, og herregud så herlig å se en sprellende liten kropp der inne :Heartred
Alt så bra ut, og den var meget meget aktiv! Veldig morsomt :)
Nå kan jeg virkelig senke skuldrene og nyte svangerskapet fremover. Jeg kan endelig strutte med magen på jobb, vurdere å fortelle barna det, og tilogmed venner og øvrig familie ;)

Og ikke minst var det veldig betryggende å se at det kun var èn der inne ;)
Fantastisk kjekt å se den lille! Moro at den lagde litt leven når dere først kunne se den ;) Nå er det lov å slippe ut magen :P

Det hørtes ikke kjekt ut! Kan det sammenlignes med gallestein? Det er det eneste jeg har kjennskap til når det gjelder galle :oops:

Det hørtes ikke kjekt ut! Kan det sammenlignes med gallestein? Det er det eneste jeg har kjennskap til når det gjelder galle :oops:

Ja. Betennelsa kommer av steiner som lager sår og det er de samme smertene bare at det varer lenge!
En fødsel er bare barnemat i forhold :)

Back
Topp