Skravlingstråd :)

Melon for alle penga!
Jeg har også spist tomat og mozzarella, og yoghurt som lunsj/mellommåltid. Eller tenkte du på middager og slikt?

Fra mobil.
Jeg tenker på alt! Før så gikk det i skinke og blå muggost til omtrent alle døgnets tider :p Kan vi spise mozerella uten at den er varmet? Mozarella med tomat, basilikum og olje er himmelsk!

♡ Februar 2015 ♡

Jeg tenker på alt! Før så gikk det i skinke og blå muggost til omtrent alle døgnets tider :p Kan vi spise mozerella uten at den er varmet? Mozarella med tomat, basilikum og olje er himmelsk!

♡ Februar 2015 ♡
Jeg leste bakpå, og den jeg spiste i går var i allefall pastaurisert :)

Fra mobil.

Jeg leste bakpå, og den jeg spiste i går var i allefall pastaurisert :)

Fra mobil.
Jippi :D Var sikker på vi ikke kunne spise det, men har ikke sjekket det opp selv! I kveld ble det babybell ost med paprika til kvelds, veldig godt!

♡ Februar 2015 ♡

Terror.... Fy altså... Kjenner jeg blir sint! :( Tårene kom og beskytterinstinktet ovenfor poden ble litt voldsomt... Vi som er på vei til Hunderfossen...

Venter på et lite nurk i februar ♥

Terror.... Fy altså... Kjenner jeg blir sint! :( Tårene kom og beskytterinstinktet ovenfor poden ble litt voldsomt... Vi som er på vei til Hunderfossen...

Venter på et lite nurk i februar ♥
Ja fæle greier. Tror du kan tenke at Hunderfossen er relativt trygt sted å være. Antar at byer, trafikknutepunkter eller enda større arrangementer er mer utsatt.
Tenker litt på det selv siden jeg hadde med eldste i vogn og var på Egertorget når bomba smalt i Oslo 22.juli.

Jeg blir så redd, sint og alt på en gang. Jeg skjønner jo at den lokale stranda vår ikke er et mål men allikevel? Jeg synes det er så skummelt. Dette er ett av mine værste mareritt!

♡ Februar 2015 ♡

Uff ja.. Kjenner jeg er veldig glad for at vi bare skal være hjemme de neste ukene og ikke ut å reise!

Kom plutselig på at i morgen er det jo tid for ul igjen :D 11+5, da ser man vel mer enn vi gjorde 9+2?

♡ Februar 2015 ♡

Kom plutselig på at i morgen er det jo tid for ul igjen :D 11+5, da ser man vel mer enn vi gjorde 9+2?

♡ Februar 2015 ♡
Vet ikle hva en ser 9+2, men vi var på ul tidligere uka her og så en baby. Jordmor mente da at jeg var 11+2, og en kunne da telle antall fingre<3 den er ikke mange cm, men man ser tydelig at det er en baby:)

Kjølig kjeller <3

-iPhone appen-

Nesten fælt å si det (og ikke likt meg i det hele tatt), men jeg gleder meg virkelig til kjøligere tider! Absolutt ikke bare bare å gå gravid i denne varmen!

Nesten fælt å si det (og ikke likt meg i det hele tatt), men jeg gleder meg virkelig til kjøligere tider! Absolutt ikke bare bare å gå gravid i denne varmen!
Enig med deg! Heldigvis ble ettermiddagen kjøligere her. Helt fantastisk å slippe at sola varmer opp husveggen hele ettermiddagen, vi bor i kjellerleilighet med vinduer bare mot en side og der står sola på. Ingen gjennomtrekkmulighet i det hele tatt. Liker bedre når temp er under 25.

Ikke smart å se på kakekrigen når man er gravid! Herregud så fysen jeg er!

Enig med deg! Heldigvis ble ettermiddagen kjøligere her. Helt fantastisk å slippe at sola varmer opp husveggen hele ettermiddagen, vi bor i kjellerleilighet med vinduer bare mot en side og der står sola på. Ingen gjennomtrekkmulighet i det hele tatt. Liker bedre når temp er under 25.

Vi har dessverre ettermiddag/kveldssolen rett inn mot både stue og soverom, så her er det nesten som å sitte i en badstue;/ Og det er ikke spesielt behagelig å sove inne på det soverommet om natten (sover nesten ikke). Gleder meg til jeg snart (forhåpentligvis) kan få noen netter med sammenhengende søvn igjen!

Vi har dessverre ettermiddag/kveldssolen rett inn mot både stue og soverom, så her er det nesten som å sitte i en badstue;/ Og det er ikke spesielt behagelig å sove inne på det soverommet om natten (sover nesten ikke). Gleder meg til jeg snart (forhåpentligvis) kan få noen netter med sammenhengende søvn igjen!
Huff, det er sånn vi har hatt det hele denne varmeperioden også. Vårt soverom er og i solveggen. Men jeg har alltid nede rullegardin og har lystette gardiner innenfor og holder døren ut til resten av leiligheten lukket hele dagen, så soverommet klarer vi å holde litt bedre enn resten. Men fortsatt nokså varmt. Har ofte vifte der om natta. Vi sover to voksne og to barn i samme rom siden vi bare har ett soverom.

I dag så jeg en baby på stranda som var like gammel som våre februar babyer er neste sommer på denne tiden <3 Herlig! Jeg gleder meg :)

♡ Februar 2015 ♡

I dag så jeg en baby på stranda som var like gammel som våre februar babyer er neste sommer på denne tiden <3 Herlig! Jeg gleder meg :)

♡ Februar 2015 ♡
Herlig!

Back
Topp