Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt er bare varmt... Jeg er ferdig med varmenI kveld steiker jeg lapper, men gud hvor varmt det er å stå over komfyren!
Jeg har også blitt litt lei av vann nå. Synes liksom ikke jeg får kald nok drikke heller. Putter flasker halvfulle med vann i fryseren og fyller de opp når jeg har en solid isklump i, men likevel... Blir bare aldri kaldt nok selv om det er på frysepunktet. Har drukket litt eplejuice i blant for å få litt smak på det.Jeg synes det er vanskelig å drikke nok vann i denne varmen. Trodde ikke det gikk an å bli lei av vann, men det gjør det tydeligvis. Så her går det myyye Farris bris og Ramlösa.
Er man ikke i uke 12 når man er 12+0? Eller tar jeg feil?Ble litt smått grepet av panikk nå. Plutselig så har jeg kommet sålangt at vi kan begynne å fortelle. Hjeeeeelp ! Har kun sagt det til mannen og et vennepar, og trives egentlig med å være "anonymgravid"![]()
Du har rett. Det er da man er 12+0 at utviklingen har kommet så langt at faren for spontanabort er blitt betydelig redusert. Lege og jm sier at man er i uke 12 når man er fra 12+0 til 12+6. Men så er det en app som sier annerledes. Og mange følger tydeligvis det.Er man ikke i uke 12 når man er 12+0? Eller tar jeg feil?
Venter en liten i februar![]()
Samme her.. Men jeg må nok tvinge meg i seng snart allikevel. Ungene våkner kl 6 for tiden.Jeg kjeder meg! Varmt og for tidlig å legge seg
♡ Februar 2015 ♡
Ja, da burde du legge degSamme her.. Men jeg må nok tvinge meg i seng snart allikevel. Ungene våkner kl 6 for tiden.
Jepp. Det var da de måtte opp når jeg skulle på jobb og mannen hadde forelesning kl 8 tidligere i år. Vikariatet mitt gikk ut i utgangen av april, men vi har ikke klart å snu om på den rytmen som de kom så godt inn i..Ja, da burde du legge degDet var tidlig
♡ Februar 2015 ♡
Er man ikke i uke 12 når man er 12+0? Eller tar jeg feil?
Venter en liten i februar![]()
Har dere vondt å ikke kan beskrive hvor eller hvordan?Ligger i sengen og vrir meg, men ikke av smerter... Bare har ett ubehag i hele kroppen
Kjempe slitsomt!
Sent from my iPhone using BV Forum
Akkurat som jeg skulle sagt det selv, vært våken nesten hele natt og bare ligget akkurat som du skriver!! Utrolig slitsomt!
Februar 2015
![]()
Så trist du også har det sånn men godt å høre for megAh, får håpe det gir seg!!!
Sent from my iPhone using BV Forum