Jippi
Februar 2015
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi
Haha, klarer heller ikke planlegge middag. Lørdager er pyton for da må jeg bestemme søndagens middag. Ellers bestemmer jeg middagen hver dag her i huset, og det skjer som regel en time før middag.Jeg kjenner sååå godt til det! Syntes det er kjempevanskelig å f.eks. planlegge middag, for det jeg har lyst på når jeg er på butikken, gjør meg kvalm når det er middagstider.
Fra mobil.
Blæ sånn er det her også. Må spise veldig ofte om morgenen og formiddagen. Før tolv har jeg minst fire måltider.halvannen time siden frokost, som bestod av 3 knekkebrød med magerost.
Og nå, nå kjennes det ut som om jeg ikke har spist siden i går!!
Gud, så slitsomt dette er.
Er jeg sulten, eller er jeg kvalm? Vanskelig å kjenne forskjellen til tider!
Godt jeg ikke er alene!
Innen kl 14 har jeg også spist 4 måltider, og da gjerne også et fruktmåltid i tillegg!
Spiser middag mellom 16 og 17, og må da ha påfyll igjen rundt kl 18-19.
Jeg blir også skikkelig lei. Noen ganger protesterer jeg og nekter å spise kveld. Det har heldigvis gått bra, men da er jeg så klart sulten/kvalm når jeg legger meg og det er jo ubehagelig. Protesterer ofte litt mellom tolv og fire også, og dropper ofte mat da. Men da er det skikkelig krise når det er middag. Jeg er så usannsynlig lei av å ha smak i munnen av å ha spist nettopp hele tiden.
Du får med andre ord den berømte metallsmaken?? Usj! Den har jeg faktisk klart å holde meg unna, bank i bordet!!
jeg kan ikke nekte meg selv mat, for da blir jeg så kvalm at jeg nesten tror jeg skal stryke med.
Og alle på kontoret legger jo selvfølgelig merke til hvor ofte jeg spiser... noen har tullet om at jeg er gravid, men har heldigvis klart å sno meg unna -enn så lenge
Etter ferien, når magen er godt på plass, så skal jeg bare dukke opp her med mage.. Og selvfølgelgi ikke si et ord!
Metallsmak får jeg av sjokoladekakeglasur. Men den smaken jeg får av å ha spist er en annen ekkel smak. Er en tråd et sted her om ekkel smak i munnen. Det er visst ganske mange som får det.
Kenner det er vanskelig å velge sunn mat. Har mest lyst på det som glir lett ned, brødmed brunost og slik. Juice.
Orker ikke tenke på salat og tomat osv.
Er fryktelig morgenkvalm, men det går over etter en skive og litt kaffe
Jeg spiser vanligvis ikke brød ,hahaha,hihi, jammen meg er man forskjellige. Tanken på brød får meg til å brekke meg, det er så tørt at jeg blir helt dårlig.
Mens salater og andre friske ting frister mest, det gjør meg hvertfall ikke kvalm.
Kaffe, som jeg nesten har måttet få intravenøst for å overleve dagen før, det blir jeg kvalm bare av tanken på
selv te med sukker eller suketter får meg til å brekke meg. Men te uten søtning derimot, det har jeg plutselig begynt å like!
Jeg spiser vanligvis ikke brød ,hahaha,
Greier foreløpig å drikke kaffe, men begrenser meg. Forrige svangerskap orket jeg ikke lukta engang.
Definitivt ryvitaknekkebrød ja.Før spiste jeg ofte knekkebrød med leverpostei på jobben, da dette er tilgjengelig, og det er greit å ta som et mellommåltid når man er sulten.
MEN, nå, å herregud... vanlig knekkebrød, OG leverpostei. Bare tanken på det
Må ha ryvita knekkebrød nå. Og helst med et tykt lag med skinkeost!
Kan jo ikke finne på å bli noe tørt vet du
Jeg er hekta på leverpostei. Måtte hamstre med meg en del på butikken idagFør spiste jeg ofte knekkebrød med leverpostei på jobben, da dette er tilgjengelig, og det er greit å ta som et mellommåltid når man er sulten.
MEN, nå, å herregud... vanlig knekkebrød, OG leverpostei. Bare tanken på det
Må ha ryvita knekkebrød nå. Og helst med et tykt lag med skinkeost!
Kan jo ikke finne på å bli noe tørt vet du
Kenner det er vanskelig å velge sunn mat. Har mest lyst på det som glir lett ned, brødmed brunost og slik. Juice.
Orker ikke tenke på salat og tomat osv.
Er fryktelig morgenkvalm, men det går over etter en skive og litt kaffe
Nei, noe må jeg jo ha i meg, er jo såååå dårlig før jeg får spist.Kanskje ikke så veldig krise om du spiser en skive med brunost om morran nå mens du har kvalmen? Blir sikkert lettere å velge sunt når den gir seg.
Jeg spiser de tingene jeg vil, spesielt om morran og formiddagen, men det ser ikke ut til å påvirke vekta.