På sykehuset i Tønsberg
Sent from my iPhone using BV Forum
det var litt langt for meg hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På sykehuset i Tønsberg
Huff, jeg jobber på sykehuset, så kan ikke hvile på laubærene der heller huff.. Starter med nattevakter!! Men det går sikkert bare jeg kommer inn i det, får sove resten av døgnetKjenner at jeg gruer meg skikkelig. Jobber i barnehage, så kan ikke småsove forran en dataskjerm i hvertfall, hehe. Men skal bare jobbe i 2 uker før jeg tar resten av ferien
Venter en liten i februar
Det går nok veldig fint Min venninne styrtblødde klumper i uke 6, 9,11 og hun har termin til høstenSkal på UL i morgen!
Spent på om alt er ok og hvor morkaken ligger. Legen min hadde mistanke om at den kunne ligge lavt(forliggende) og at det kunne være årsak til blødningene jeg har hatt.
når bestilte du time? spørs om de har time til meg neste uke da, om jeg ringer imorgen. Jeg er 11+1 idag
Jeg ringte for ca en mnd siden. Hvordan gikk det i dag? Hadde de noe ledig tid til deg?
Seriøst? Er det bare surr? Kanskje jeg ikke skal bestille noe jeg heller da...Dette svangerskapet skal jeg IKKE bestille alskens gratispakker fra apoteker og butikker. Ikke verdt det. Lite verdi det som er oppi pakkene,mye reklame og papir, samt at en blir nedringt sv telefonselgere etterpå. Har faktisk kremtuber, smokker pg alskens igjen fra 2 år tilbake, ubrukt.
Det er jo litt småprøver av salver, kremer, tannkrem, str 1 bleie, en libresse nattbleie og slikt, en smekke, en body.... Samt masse papiravfall.Seriøst? Er det bare surr? Kanskje jeg ikke skal bestille noe jeg heller da...
Ja, kan være enig i det kanskje, men denne gangen kjøper jeg en tube salve og badeolje selv. Vet jo hva som funker nå.Synes det var litt stas første gangen med de gratis pakkene, men forrige gang og denne skal jeg ikke ha Men synes det var litt stas første gangen ♥
Venter på et lite nurk i februar ♥
Ja, kan være enig i det kanskje, men denne gangen kjøper jeg en tube salve og badeolje selv. Vet jo hva som funker nå.
Husker ikke hvilken det var, men i den ene var det en sånn lamaze-leke, en blomst? Den var såå populær hos ungene, så hvis den fortsatt er der vil jeg nok prøve å få tak i en sånn. Var det lindex tro?Dette svangerskapet skal jeg IKKE bestille alskens gratispakker fra apoteker og butikker. Ikke verdt det. Lite verdi det som er oppi pakkene,mye reklame og papir, samt at en blir nedringt sv telefonselgere etterpå. Har faktisk kremtuber, smokker pg alskens igjen fra 2 år tilbake, ubrukt.
Jo en sånn en som knitret da en tok på den?Husker ikke hvilken det var, men i den ene var det en sånn lamaze-leke, en blomst? Den var såå populær hos ungene, så hvis den fortsatt er der vil jeg nok prøve å få tak i en sånn. Var det lindex tro?