Skravlingstråd :)

Jo en sånn en som knitret da en tok på den?

I så fall fikk vi en bie. Jo den var faktisk veeeeldig populær!
Stemmer det, fikk en blomst med første og en bie med andre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Idag tidlig var gyn syk, så timen ble avlyst. Nå er frisøren min syk, men jeg fikk time hos en annen på samme tidspkt, heldigvis. Kan ikke gå ut med dette rottereiret jeg har på hodet. :)

Skal si formen varierer. I går var jeg kjempedårlig, kvalm og veeeldig uvel. Idag er jeg veldig fin, skal til og med på en liten shoppetur! Best å smi mens formen er bra. :)

I morgen er det tid for tidlig ultralyd etter 11 dager på ferie. Gruer meg! Forsatt lite symptomer. Så og si ingenting uten om såre brystvorter! Har dårlig følelse, men prøver så godt jeg kan å tenke positivt :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har ikke mye symptomer jeg heller. Er i grunnen livredd… Blir enda mer redd når jeg tenker fødsel og søking på keisersnitt. Sukk, for en berg og dalbane av et humør!

Venter en liten i februar ❤️

Skulle tro jeg ikke trengte privat ul når jeg så liv 7+3 og 9+2 hos gyn men greide ikke å dy meg når jeg så klinikken hadde ledig time 25/7! Da er jeg 11+5. Gleder meg til å se den lille igjen :)

❤️Februar 2015❤️
Så kjekt at du får sett den lille så mange ganger! Har dere tatt alle ULene privat? Det må i såfall bli veldig dyrt!

Fra mobil.

Så kjekt at du får sett den lille så mange ganger! Har dere tatt alle ULene privat? Det må i såfall bli veldig dyrt!

Fra mobil.
Neinei, jeg har bare betalt 37 kroner for de to første :) Har en ganske snill gyn som ville berolige meg :) Så tenkte jeg vi kunne betale litt ekstra for en for å være heeelt sikre :p greier ikke helt å tro på det!

❤️Februar 2015❤️

I morgen er det tid for tidlig ultralyd etter 11 dager på ferie. Gruer meg! Forsatt lite symptomer. Så og si ingenting uten om såre brystvorter! Har dårlig følelse, men prøver så godt jeg kan å tenke positivt :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Lykke til i morgen!

Neinei, jeg har bare betalt 37 kroner for de to første :) Har en ganske snill gyn som ville berolige meg :) Så tenkte jeg vi kunne betale litt ekstra for en for å være heeelt sikre :p greier ikke helt å tro på det!

❤️Februar 2015❤️
Så hyggelig at du har fått komme inn flere ganger! Det blir nok enda kjekkere å se i uke 11, da er jo den lille blitt så stor!

Fra mobil.

Så hyggelig at du har fått komme inn flere ganger! Det blir nok enda kjekkere å se i uke 11, da er jo den lille blitt så stor!

Fra mobil.
Ja, gleder meg! Ikke lenge til du og skal inn og kikke? :D

Lenge siden jeg har kjent sånne stikninger i magen når jeg feks skal hoste. Skulle teste dette nå mens jeg ligger p trykker på mobilen. Aooooo!!!! Tidenes verste stikning! Men da er i hvertfall alt på stell i det minste :D

Venter en liten i februar ❤️

Skulle tro jeg ikke trengte privat ul når jeg så liv 7+3 og 9+2 hos gyn men greide ikke å dy meg når jeg så klinikken hadde ledig time 25/7! Da er jeg 11+5. Gleder meg til å se den lille igjen :)

❤️Februar 2015❤️

det er jo så kjekt å se den lille :) <3

Fløtegratinerte poteter og flatbrød til kveldsmat nå, tjohoo. Spiser hele tiden jo :D

Ja, gleder meg! Ikke lenge til du og skal inn og kikke? :D
Jeg skal på torsdag, bare to dager til nå! Etter det skal vi fortelle det til familien og noen venner. Gleder meg sånn!

Fra mobil.

Jeg skal på torsdag, bare to dager til nå! Etter det skal vi fortelle det til familien og noen venner. Gleder meg sånn!

Fra mobil.
Det skjønner jeg :D Åååå så stas

❤️Februar 2015❤️

Veksler mellom å ha dritlyst på snickers-is og å bare kaste opp av tanken på samme is. :O

Veksler mellom å ha dritlyst på snickers-is og å bare kaste opp av tanken på samme is. :O
Jeg kjenner sååå godt til det! Syntes det er kjempevanskelig å f.eks. planlegge middag, for det jeg har lyst på når jeg er på butikken, gjør meg kvalm når det er middagstider.

Fra mobil.

Den følelsen når katten din springer bort til utgangsdøra for så og ta opp bussen og bare kikke og springe vettskremt bort igjen

❤️Februar 2015❤️

ImageUploadedByBV Forum1405462704.237397.jpg
Bilturen endte bra i dag... :P

-iPhone appen-

Back
Topp