Lamaze-lekene er jo helt supre for de små, kan kjøpes hos de fleste lekebutikkene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer det, fikk en blomst med første og en bie med andreJo en sånn en som knitret da en tok på den?
I så fall fikk vi en bie. Jo den var faktisk veeeeldig populær!
Så kjekt at du får sett den lille så mange ganger! Har dere tatt alle ULene privat? Det må i såfall bli veldig dyrt!Skulle tro jeg ikke trengte privat ul når jeg så liv 7+3 og 9+2 hos gyn men greide ikke å dy meg når jeg så klinikken hadde ledig time 25/7! Da er jeg 11+5. Gleder meg til å se den lille igjen
Februar 2015
Neinei, jeg har bare betalt 37 kroner for de to første Har en ganske snill gyn som ville berolige meg Så tenkte jeg vi kunne betale litt ekstra for en for å være heeelt sikre greier ikke helt å tro på det!Så kjekt at du får sett den lille så mange ganger! Har dere tatt alle ULene privat? Det må i såfall bli veldig dyrt!
Fra mobil.
Lykke til i morgen!I morgen er det tid for tidlig ultralyd etter 11 dager på ferie. Gruer meg! Forsatt lite symptomer. Så og si ingenting uten om såre brystvorter! Har dårlig følelse, men prøver så godt jeg kan å tenke positivt
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så hyggelig at du har fått komme inn flere ganger! Det blir nok enda kjekkere å se i uke 11, da er jo den lille blitt så stor!Neinei, jeg har bare betalt 37 kroner for de to første Har en ganske snill gyn som ville berolige meg Så tenkte jeg vi kunne betale litt ekstra for en for å være heeelt sikre greier ikke helt å tro på det!
Februar 2015
Ja, gleder meg! Ikke lenge til du og skal inn og kikke?Så hyggelig at du har fått komme inn flere ganger! Det blir nok enda kjekkere å se i uke 11, da er jo den lille blitt så stor!
Fra mobil.
Skulle tro jeg ikke trengte privat ul når jeg så liv 7+3 og 9+2 hos gyn men greide ikke å dy meg når jeg så klinikken hadde ledig time 25/7! Da er jeg 11+5. Gleder meg til å se den lille igjen
Februar 2015
Jeg skal på torsdag, bare to dager til nå! Etter det skal vi fortelle det til familien og noen venner. Gleder meg sånn!Ja, gleder meg! Ikke lenge til du og skal inn og kikke?
Det skjønner jeg Åååå så stasJeg skal på torsdag, bare to dager til nå! Etter det skal vi fortelle det til familien og noen venner. Gleder meg sånn!
Fra mobil.
Jeg kjenner sååå godt til det! Syntes det er kjempevanskelig å f.eks. planlegge middag, for det jeg har lyst på når jeg er på butikken, gjør meg kvalm når det er middagstider.Veksler mellom å ha dritlyst på snickers-is og å bare kaste opp av tanken på samme is. :O