Skravlingstråd :)

Her sitter far å leser i boka jeg fikk hos legen når jeg var der :D Koselig!
Har fått hekta på Urge, eneste brusen jeg klarer for tiden :D

Her ble det en skikkelig grinefilm til slutt. Dear John. Deilig å få ut litt tårer. Har berget mannen fra flere gråtekvelder og mye hormongreier med å lese grinebøker og se grinefilmer innimellom i svangerskapene. :)

Har ikke kommet meg i dusjen før nå, har vært for trøtt før det… og imorgen er det slutt på ferien!!! Hvordan skal jeg overleve dette??? :-/

Venter en liten i februar ❤️

Kans
Har ikke kommet meg i dusjen før nå, har vært for trøtt før det… og imorgen er det slutt på ferien!!! Hvordan skal jeg overleve dette??? :-/

kanskje kommer du i en litt annen modus etter et par arb dager. :)

Sovnet i kaldt vann i boblebadet jeg! Fy søren så deilig... Ikke så deilig liggestilling da men:P

Sent from my iPhone using BV Forum

Det lurer jeg på og!! Har heldigvis en uke igjen med ferie og komme meg på ;)

Det er vel helt vanlig at de ikke sjekker de tingene. De måler ikke magen før livmoren har kommet over symfysen, så det begynner de med på kontrollen etter oul, som vanligvis er i uke 24. Hjertelyd er også veldig vanskelig å finne så tidlig så det sjekkes heller ikke vanligvis før etter uke 12. Så de fleste av oss må gå helt til oul før vi har hørt det hvis vi ikke bestiller privat ul eller skaffer oss egen dopler. Hvis du bekymrer deg veldig så er det sikkert lurt å ordne seg med privat ul.
Selv venter jeg i spenning på om jeg klarer å kjenne bevegelse like tidlig denne gang som sist, kjente da i uke 14. Kjenner jeg det kan jeg slappe mer av.

Sist svangerskap fikk jeg høre hjertelyd i uke 12. og i og med at det er ferie nå så ble det så tidlig lege time denne gang. men jeg vil jo vite at alt er bra før jeg sier til folk at vi venter en til. Prøver å skaffe privat UL, men er ikke lett det heller midt i fellesferien. men skal ringe en plass imorgen, som noen har tipset :) så får vi se

Jeg skal på privat ultralyd i Bergen nesten uke. De eneste som var ledige nå i juli var Majorstuaklinikken. De holder til på Minde. Kan være verd et forsøk å ringe dit:)
Jeg var forresten på første kontroll i går, og hos meg ble det heller ikke lyttet etter hjertelyd. Det er nok ikke vanlig å gjøre det før den ordinære ultralyden.

Fra mobil.

Majorstuaklinikken ligger ikke på minde. den ligger midt i sentrum ;) Da kan jeg prøve å ringe de også da imorgen, om volvat ikke har ledig. vet du om det er innvendig eller utvendig UL ? :)

Majorstuaklinikken ligger ikke på minde. den ligger midt i sentrum ;) Da kan jeg prøve å ringe de også da imorgen, om volvat ikke har ledig. vet du om det er innvendig eller utvendig UL ? :)
Ja, selvfølgelig gjør den det! Tenkte på en av de andre som ligger på Minde.

Vet ikke om det er innvendig eller utvendig, men tror nok det blir innvendig siden livmoren ikke har kommet over symfysen.

Fra mobil.

Ja, selvfølgelig gjør den det! Tenkte på en av de andre som ligger på Minde.

Vet ikke om det er innvendig eller utvendig, men tror nok det blir innvendig siden livmoren ikke har kommet over symfysen.

Fra mobil.

når bestilte du time? spørs om de har time til meg neste uke da, om jeg ringer imorgen. Jeg er 11+1 idag

Er det utvendig eller innvendig ultralyd når man er 12 uker på vei?

Det lurer jeg og på.. Lurer på pm det fortsatt er innvendig jeg?

❤️Februar 2015❤️

Shitt, har ikke mye lyst til innvendig…

Jeg har hatt det to ganger nå.. Men det kommer nok Ann på gyn! Min er så proff og flink så tenkte ikke over det i det hele tatt

❤️Februar 2015❤️

Jeg var på ul på torsdag, da jeg var 10+2 og da var det utvendig ul :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp