Uff da Så leitTja. Gikk som jeg frykta.. Fosterpose, ingen embryo.. Tatt ny hcg, ny ul på onsdag, og så evt utskrapning..
Sent from my SM-C105 using BV Forum mobile app
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da Så leitTja. Gikk som jeg frykta.. Fosterpose, ingen embryo.. Tatt ny hcg, ny ul på onsdag, og så evt utskrapning..
Vi kan vel spise krabbe? Har spist masse krabbeklør i ferien.Åååå jeg har så lyst på blåmuggost, serranoskinke og krabbeskjell!!! Jeg er desperat
Februar 2015
Nå er jeg veldig glad for at jeg ikke spiser det så mye til vanlig!Åååå jeg har så lyst på blåmuggost, serranoskinke og krabbeskjell!!! Jeg er desperat
Februar 2015
Huff og nei! Dette var veldig leit!Tusler meg ut herifa igjen. Fått svar på hcg'en, den har steget men ikke så mye som den skulle. Så da kutter jeg alt av medisiner (ivf) og venter og ser om mens kommer av seg selv.. Kos dere masse med graviditetene, jenter! :-D
Ja, jeg mente krabbeinnmat Det er det beste jeg vet i hele verdenVi kan vel spise krabbe? Har spist masse krabbeklør i ferien.
Edit: krabbeklør er greitt å spise. Krabbeinnmat(selve kroppen) er ikke ok, pga kan være miljøgifter der.
Ja, det burde du være Etter SA mævla jeg skinke og muggost hele tiden men allerede 1 dpo ville ikke kroppen min ha det lenger, ble kvalm og uvel så det passa jo braNå er jeg veldig glad for at jeg ikke spiser det så mye til vanlig!
Fra mobil.
Orket ikke sitte ute i sola. For varmt og for trøtt til å sitte oppreist.
Dere med barn fra før: når får dere tid til å hvile? *sliten* her går det i ett fra 0530 til 1930
Akkurat sendt mamman min på sykkeltur med begge ungene i sykkelvogn. De elsker det, og jeg kan bare sløve. Om jeg må ha dem selv hele dagen blir det mye barnetv, eller lek inne. Da kan jeg ligge på sofaen mens de leker. Nå mens mannen er bortreist bytter besteforeldrene på å aktivisere ungene litt hver dag. Luksus, for vanligvis er begge sett besteforeldre langt unna oss.Orket ikke sitte ute i sola. For varmt og for trøtt til å sitte oppreist.
Dere med barn fra før: når får dere tid til å hvile? *sliten* her går det i ett fra 0530 til 1930
Huff det var trist å lese, håper det går bra med deg!Tusler meg ut herifa igjen. Fått svar på hcg'en, den har steget men ikke så mye som den skulle. Så da kutter jeg alt av medisiner (ivf) og venter og ser om mens kommer av seg selv.. Kos dere masse med graviditetene, jenter! :-D
Sovner som regel like etter at barna er i seng... Nå i helga har mannen jobb, og da skal ungene til besteforeldrene sine så jeg får hvile. Strengt tatt burde jeg ha ryddet og vasket i huset, men må først og fremst sove litt etter en hard dag på jobb.Orket ikke sitte ute i sola. For varmt og for trøtt til å sitte oppreist.
Hadde ikke sagt neitakk til litt mer plass inne, men ueplassen er akkurat passe
Har dere dyr på gården, eller er det korn og slikt?
Idag har det vært ille her. Fryktelig varmt, ute og inne. Mamma insisterte på grilling og middag ute, det var helt grusomt.Hvordan overlever dere varmen? Her har det vært 30 grader inne og 36 ute idag i skyggen. Hodet verker igjen, kroppen er svett og sliten, matlysten er dårlig og jeg føler meg elendig!:/
Sent from my iPad using BV Forum
Idag har det vært ille her. Fryktelig varmt, ute og inne. Mamma insisterte på grilling og middag ute, det var helt grusomt.
Jeg har ligget mye på sofaen og døset, nesten heteslag