Skravlingstråd :)

Herlighet, idag våknet jeg med hodepine.. har kjørt bil siden klokken 10 idag og kom frem klokken 21 i trheim. Hodepinen ga seg ikke tross mye mat og ekstremt mye væske!
Kom inn døren, spiste igjen men jeg måtte bare legge meg.

Oppe på loftet der vi sover var det litt over 40 grader, og alt ble bare værre! Måtte gå ned til samboer og gråte skjelvende og svimmel. Da har jeg hatt min første meltdown! Heia graviditeten!

Sent from my iPhone using BV Forum

Åååå jeg har så lyst på blåmuggost, serranoskinke og krabbeskjell!!! Jeg er desperat :p

❤️Februar 2015❤️

Åååå jeg har så lyst på blåmuggost, serranoskinke og krabbeskjell!!! Jeg er desperat :p

❤️Februar 2015❤️
Vi kan vel spise krabbe? Har spist masse krabbeklør i ferien.

Edit: krabbeklør er greitt å spise. Krabbeinnmat(selve kroppen) er ikke ok, pga kan være miljøgifter der.

❤️Februar 2015❤️
Nå er jeg veldig glad for at jeg ikke spiser det så mye til vanlig!

Fra mobil.

Tusler meg ut herifa igjen. Fått svar på hcg'en, den har steget men ikke så mye som den skulle. Så da kutter jeg alt av medisiner (ivf) og venter og ser om mens kommer av seg selv.. Kos dere masse med graviditetene, jenter! :-D

Sent from my SM-C105 using BV Forum mobile app

Tusler meg ut herifa igjen. Fått svar på hcg'en, den har steget men ikke så mye som den skulle. Så da kutter jeg alt av medisiner (ivf) og venter og ser om mens kommer av seg selv.. Kos dere masse med graviditetene, jenter! :-D

Huff og nei! Dette var veldig leit!

Fra mobil.

Da var jeg hjemme fra en herlig uke på Kreta :) borte bra, men hjemme best :) så deilig å komme hjem. Var tidvis veldig slitsomt i varmen der! Og ikke alltid like herlig å bære kvalm på ferie.. Men men, var ikke ille så vi hadde en veldig fin ferie :) nå får vi ha helga hjemme og se om det blir en liten bilferie til uka! Håper dere får en fin helg, jenter :)

Orket ikke sitte ute i sola. For varmt og for trøtt til å sitte oppreist.

Dere med barn fra før: når får dere tid til å hvile? *sliten* her går det i ett fra 0530 :) til 1930

Vi kan vel spise krabbe? Har spist masse krabbeklør i ferien.

Edit: krabbeklør er greitt å spise. Krabbeinnmat(selve kroppen) er ikke ok, pga kan være miljøgifter der.
Ja, jeg mente krabbeinnmat :) Det er det beste jeg vet i hele verden :p

❤️Februar 2015❤️

Nå er jeg veldig glad for at jeg ikke spiser det så mye til vanlig!

Fra mobil.
Ja, det burde du være :p Etter SA mævla jeg skinke og muggost hele tiden men allerede 1 dpo ville ikke kroppen min ha det lenger, ble kvalm og uvel så det passa jo bra :p

❤️Februar 2015❤️

Dere med barn fra før: når får dere tid til å hvile? *sliten* her går det i ett fra 0530 :) til 1930

Vi har ei snuppe på 3 1/2 år, så her må mannen ta med seg henne på stranden og lekeplasser og div så jeg kan hvile :) Er helt utslitt om dagen!

Akkurat sendt mamman min på sykkeltur med begge ungene i sykkelvogn. De elsker det, og jeg kan bare sløve. Om jeg må ha dem selv hele dagen blir det mye barnetv, eller lek inne. Da kan jeg ligge på sofaen mens de leker. Nå mens mannen er bortreist bytter besteforeldrene på å aktivisere ungene litt hver dag. Luksus, for vanligvis er begge sett besteforeldre langt unna oss.

Huff det var trist å lese, håper det går bra med deg!

Sovner som regel like etter at barna er i seng... Nå i helga har mannen jobb, og da skal ungene til besteforeldrene sine så jeg får hvile. Strengt tatt burde jeg ha ryddet og vasket i huset, men må først og fremst sove litt etter en hard dag på jobb.

Hadde ikke sagt neitakk til litt mer plass inne, men ueplassen er akkurat passe :)

Har dere dyr på gården, eller er det korn og slikt?

Her er det korn, men vi driver ikke gården da vi har andre yrker :) Når jeg ser mannen min svette over malingsbøtta og vet at det er leeeeeenge til han er ferdig, så synes jeg vi kunne funnet noe mindre :)

Venter på et lite nurk i februar ♥

Guilty as hell! Jeg har spist spekeskinke, og det var sabla godt ! :D:D

Hvordan overlever dere varmen? Her har det vært 30 grader inne og 36 ute idag i skyggen. Hodet verker igjen, kroppen er svett og sliten, matlysten er dårlig og jeg føler meg elendig!:/

Sent from my iPad using BV Forum

Hvordan overlever dere varmen? Her har det vært 30 grader inne og 36 ute idag i skyggen. Hodet verker igjen, kroppen er svett og sliten, matlysten er dårlig og jeg føler meg elendig!:/

Idag har det vært ille her. Fryktelig varmt, ute og inne. Mamma insisterte på grilling og middag ute, det var helt grusomt.
Jeg har ligget mye på sofaen og døset, nesten heteslag

Idag har det vært ille her. Fryktelig varmt, ute og inne. Mamma insisterte på grilling og middag ute, det var helt grusomt.
Jeg har ligget mye på sofaen og døset, nesten heteslag

Åh grilling i solen å ja:P har ikke vært ute i hele dag jeg:/ Overlevde varmen før men nå er den helt uutholdelig! Lyst til å legge meg ned å dø!!!:P

Back
Topp