Skravlingstråd :)

Det var vanlig rullings ja! Og hun som skal bli storesøster sa at "mamma greier ikke slutte røyke, for hun må ha røyk når hun drikker cola".

shit jeg blir sååååå provosert. Jeg kjenner de ikke, men har lyst å gå bort å.... Ja. Er det mulig å påføret barnet sitt mulige skader med vilje?!?

Vondt å lese.... :(

Venter på et lite nurk i februar ♥

Dumt å klippe gresset i 1,5 time i stekende sol.... Helt ferdig.... :) Heldigvis tok mannen litt over halvparten i går :) Nå er det nyklipt og mannen har malt alle 10 vinduene på den ene langsiden av huset... Phu.... Slitne alle mann :)

Dumt å klippe gresset i 1,5 time i stekende sol.... Helt ferdig.... :) Heldigvis tok mannen litt over halvparten i går :) Nå er det nyklipt og mannen har malt alle 10 vinduene på den ene langsiden av huset... Phu.... Slitne alle mann :)

Der kjente jeg at en liten byleilighet er greitt å ha på sommeren :) vi har en liten plenflekk, men den tar det bare noen minutter å klippe. Mye jobb med hus!

Der kjente jeg at en liten byleilighet er greitt å ha på sommeren :) vi har en liten plenflekk, men den tar det bare noen minutter å klippe. Mye jobb med hus!

Vi bor på gård, så kjenner at det er i litt overkant store forhold :)

Vi bor på gård, så kjenner at det er i litt overkant store forhold :)

Hadde ikke sagt neitakk til litt mer plass inne, men ueplassen er akkurat passe :)

Har dere dyr på gården, eller er det korn og slikt?

Stor plen her også.. Det betyr mye arbeid for mannen, når man drar på ferie og så kommer hjem.. ;-)

Sent from my SM-C105 using BV Forum mobile app

Gruer meg til imorgen, tidlig UL.. Håper vi får se en levende liten tass, men har en litt dårlig følelse.. :-(

Gruer meg til imorgen, tidlig UL.. Håper vi får se en levende liten tass, men har en litt dårlig følelse.. :-(

Lykke til i morgen :) Håper alt er bra med nurket og at du får se et bankende hjerte.
Jeg hadde også dårlig følelse før min ul i går, men fikk se et bankende hjerte og alt var så bra som man får sett i uke9.

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper alt gikk bra på ul Mikalin :)

Tja. Gikk som jeg frykta.. Fosterpose, ingen embryo.. Tatt ny hcg, ny ul på onsdag, og så evt utskrapning..

Tja. Gikk som jeg frykta.. Fosterpose, ingen embryo.. Tatt ny hcg, ny ul på onsdag, og så evt utskrapning..

Det var ikke koselig å lese :(

❤️Februar 2015❤️

Takk jenter.. Jeg hadde som sagt mine mistanker.. Relativt lav hcg, samt få symptomer.. Så ble ikke så veldig overraska, men trist likevel. Gidder liksom ikke vente nye 7 år på positiv test.. Men men, det er kanskje meningen at vi bare skal ha én unge? Han er jo helt herlig, så skal være glad at vi har han! :-)

Takk jenter.. Jeg hadde som sagt mine mistanker.. Relativt lav hcg, samt få symptomer.. Så ble ikke så veldig overraska, men trist likevel. Gidder liksom ikke vente nye 7 år på positiv test.. Men men, det er kanskje meningen at vi bare skal ha én unge? Han er jo helt herlig, så skal være glad at vi har han! :)

Klem til deg! Ja, kos deg med slik ting er nå, og med gutten deres, før dere vurderer å prøve igjen.

Back
Topp