Skravlingstråd :)

Da går samboer og hund Preikestolen mens jeg ligger i sengen på hotellet! Den der forstoppelsen er ikke god å dra med seg opp fjellet altså!:P

Sent from my iPad using BV Forum

Føler med deg! Vi er på hytta på fjellet. Syns så synd på meg selv nå:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Satt og så på at mannen min, hans bror og kone sysler med bilvask og montering av klatrestativ til barna deres. Ble helt utslitt jeg, så nå skal jeg ta en dupp inne i det deilige avkjølte huset :D

Hvordan er det med oss? :rolleyes:

Her har sommeren kommet for fullt, det går egentlig veldig greit med varmen. Gla jeg ikke er høygravid:D

Hvordan er dere i matveien ? Noe dere overhodet ikke inntar ? :)
Jeg klaaarer ikke kullsyre, fysj :p

Hei. Jeg er gravid med nr 3 og har ingen symptomer enda. Er 6+4. Med de to forrige svangerskapene ble jeg småkvalm og uvel ganske tidlig. Men nå merker jeg ingenting, og føler meg ikke veldig gravid. Venter liksom på et bekreftende tegn på at jeg virkelig er gravid... Flere som ikke har noen symptomer enda?

Hei. Jeg er gravid med nr 3 og har ingen symptomer enda. Er 6+4. Med de to forrige svangerskapene ble jeg småkvalm og uvel ganske tidlig. Men nå merker jeg ingenting, og føler meg ikke veldig gravid. Venter liksom på et bekreftende tegn på at jeg virkelig er gravid... Flere som ikke har noen symptomer enda?
Dårlig med symptomer her også. Litt tyngre pupper, men det er også alt. Hadde ikke sånn kjempehøy hcg på 6+3, så er veldig spent på tidlig ul, om det er liv der inne..

Sent from my SM-C105 using BV Forum mobile app

Hvor målte du hcg? Jeg har begynt å bli litt nervøs for at det er noe galt.. tror kanskje jeg må tisse litt oftere enn vanlig, det er vel det eneste jeg merker noe til..

Hvor målte du hcg? Jeg har begynt å bli litt nervøs for at det er noe galt.. tror kanskje jeg må tisse litt oftere enn vanlig, det er vel det eneste jeg merker noe til..

Gjorde det på legekontoret. Er gravid med ivf (prøverør), så var derfor jeg tok blodprøve. Den gjorde meg nå mest bare bekymra..

Sent from my SM-C105 using BV Forum mobile app

Da går samboer og hund Preikestolen mens jeg ligger i sengen på hotellet! Den der forstoppelsen er ikke god å dra med seg opp fjellet altså!:P

Sent from my iPad using BV Forum
Det er jo SÅ fint på Prekestolen da! Kjipt du ikke kunne bli med.

Venter en liten i februar ❤️

Såå typisk !. Er det Kristiansand du skal til eller ? Akkurat samme vær melding her :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Nei, men ikke så altfor langt unna. Max uflaks med det været da... :/ Trodde det var sommer jeg, ikke høst:p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Begynner å få litt mage og føler meg stappmett og stinn hele tiden. Har normal matlyst, men kan være litt kvalm å uggen fra tidlig ettermiddag. Ikke noe mat jeg ikke greier å spise. Var myyyye dårligere forrige sv skap.

God morgen, jenter :) Håper dere får en fin dag :) Her er det tidligvakt og begynte liksegodt og brekke meg før jeg engang hadde kommet ut av senga ;)

❤️Februar 2015❤️

God morgen! :) Hvordan er formen? Her sitter jeg på legekontoret og venter på å få tatt blodprøve. Må sjekke jernnivået mitt, er så svimmel og mye hodepine. Måtte ta tilskudd i de to forrige svangerskapene, så må nok det nå og :)

Det er jo SÅ fint på Prekestolen da! Kjipt du ikke kunne bli med.

Venter en liten i februar ❤️

Ja vurderte det veldig men hadde ikke klart det denne gangen:/ Men kanskje senere! Er jo så fint at vi bor i dette landet å kan dra når vi vil!:):) Gikk Besseggen i fjor, så elsker toppturer:)

Spiste middag for to t siden, er veldig stinn, men likevel sulten. Føler meg stort sett stappmett hele tiden, selv om jeg er sulten. Flere som kjenner det slik?

Spiste middag og er nå kjempekvalm...som vanlig... :(

Ååååå jeg har kjempelys på masse middag! Kjøttkake, brun saus, poteter, ertestuing!!

DET hørtes sykt godt ut!! Jeg føler meg også stinn hele tiden, men likevel alltid sulten

Ååååå jeg har kjempelys på masse middag! Kjøttkake, brun saus, poteter, ertestuing!!
Det spiste jeg masse når jeg venta første. Enten kjøttkaker eller fiskegrateng, ble aldri lei. Min beste venn var Coop obs kafeen, da kunne jeg slippe å kokkelere men samtidig få sånne middager. Dessverre ble kafeen lagt ned før jeg skulle ha andre. :(

Back
Topp