Skravlingstråd :)

Ja vi kjører nedover til sørlandet på lørdag, opp til prekestolen på søndag, så opp til haugesund mandag (tror jeg), voss tirsdag og hellesylt onsdag også kjører vi til trondheim og er det noen dager før vi ender på østlandet igjen!:)

Bor du i Nederland?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så koselig med roadtrip! Har alltid hatt lyst til å dra til Prekestolen! :D Jeg skal bare hjem til venner og kjente, har jo nyheter å fortelle!:D Vil ikke fortelle om familieøkningen via data eller telefon, så jeg drar hjem mens kjærestemann blir igjen å jobber :)

Ja, bor i Nederland, nesten akkurat flytta hit. Visste ikke at jeg var gravid da vi kjørte siste flyttelass nedover ;)

Så koselig med roadtrip! Har alltid hatt lyst til å dra til Prekestolen! :D Jeg skal bare hjem til venner og kjente, har jo nyheter å fortelle!:D Vil ikke fortelle om familieøkningen via data eller telefon, så jeg drar hjem mens kjærestemann blir igjen å jobber :)

Ja, bor i Nederland, nesten akkurat flytta hit. Visste ikke at jeg var gravid da vi kjørte siste flyttelass nedover ;)

Så koselig!!:) Har du klart å ikke fortelle over tlf og face? :P Gjorde det selvom jeg bor 30 min unna jeg!:) hehe:) Nederland er fint<3 Vært i Amster bare jeg da men elsket det!

Så koselig!!:) Har du klart å ikke fortelle over tlf og face? :P Gjorde det selvom jeg bor 30 min unna jeg!:) hehe:) Nederland er fint<3 Vært i Amster bare jeg da men elsket det!

Jeg har fortalt det til to venner, ei som bestiller litt bøker for meg så jeg bare kan hente det når jeg kommer hjem, og ei som er 11 uker lenger på vei enn meg. Så jeg har ikke klart å holde meg helt. Men jeg vet at flere av de hjemme ikke kommer til å se det som en god nyhet siden jeg akkurat har flytta og ikke har jobb her nede enda(de bekymrer seg for mye syns jeg da..), så jeg er ikke så ivrig på å fortelle noe enda! Haha. Sitter å klipper + limer beskjeden inn i forskjellige bilderammer nå :D

Jeg trives veldig med det lille jeg har sett så langt!:D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Bare pga den hersens doturen er jeg nå bekymret for at alt er i orden:P Skal ikke mye til for å vippe meg av pinnen merker jeg!:)

Gutten vår på 2 kasta opp - BIG time - i bilen i går. Spruten sto! Alt av klær ble full av oppkast, bilstolen stappfull av spy, vi var langt hjemmefra, hadde ikke med ekstra tøy til gutten. Generelt var det en håpløs ettermiddag med trafikkork, bomtur, oppkast og sur unge. Vi toppa det med middag på McDonalds, når vi likevel var så langt nedi gjørma. :-D Gutten spiste pommes frites i bare bleia, sko, sokker og en hettejakke vi tilfeldigvis hadde i bilen. Fin familie på tur. hahahahaha!

Gutten vår på 2 kasta opp - BIG time - i bilen i går. Spruten sto! Alt av klær ble full av oppkast, bilstolen stappfull av spy, vi var langt hjemmefra, hadde ikke med ekstra tøy til gutten. Generelt var det en håpløs ettermiddag med trafikkork, bomtur, oppkast og sur unge. Vi toppa det med middag på McDonalds, når vi likevel var så langt nedi gjørma. :-D Gutten spiste pommes frites i bare bleia, sko, sokker og en hettejakke vi tilfeldigvis hadde i bilen. Fin familie på tur. hahahahaha!
Stakkars liten :( Utrolig hvordan noen dager bare blir kaos :p

❤️Februar 2015❤️

God morgen damer!

I dag skal jeg på min første svangerskapskontroll. Skjer vel ikke så veldig mye, men greit å ha vært innom! Skal høre om det er mulighet for en ul etterhvert siden jeg hadde en MA her for noen år siden. TROR ikke jeg får det, men greit å spørre alikevel :p

Stakkars liten :( Utrolig hvordan noen dager bare blir kaos :p

❤️Februar 2015❤️
Avsluttet også kvelden med demontering og rundvask av bilsete. Så ufattelig mye kriker og kroker det er på et sånt sete. Tenker de ikke på at barn kan kaste opp? :-)

God morgen damer!

I dag skal jeg på min første svangerskapskontroll. Skjer vel ikke så veldig mye, men greit å ha vært innom! Skal høre om det er mulighet for en ul etterhvert siden jeg hadde en MA her for noen år siden. TROR ikke jeg får det, men greit å spørre alikevel :p

Fikk du henvisning til ultralyd? :)

På vei til det glade sørland og roadtrip! Dere skal bruke sommeren på?:)

Høres veldig kjekt ut! Vi er i Kroatia nå, og resten av ferien skal tilbringes på hytten ved sjøen:)
God tur, da!

Fra mobil.

Høres veldig kjekt ut! Vi er i Kroatia nå, og resten av ferien skal tilbringes på hytten ved sjøen:)
God tur, da!

Fra mobil.

Ojj kunne gjerne byttet?:P Kroatia hørtes himmelsk ut!:) Kos dere masse:)

Haha, jeg fikk akkurat en snap av ei venninne med oversikt over været den uka jeg er hjemme! Regn, regn ooog litt mer regn. Og litt torden te helga, så blir det bra! :p

Håper roadtrip'en deres blir helt super!:D Kjør forsiktig! :)

Haha, jeg fikk akkurat en snap av ei venninne med oversikt over været den uka jeg er hjemme! Regn, regn ooog litt mer regn. Og litt torden te helga, så blir det bra! :p

Håper roadtrip'en deres blir helt super!:D Kjør forsiktig! :)

Såå typisk !. Er det Kristiansand du skal til eller ? Akkurat samme vær melding her :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Er på ferietur i Trøndelag, mye vind men godt og varmt. :-) Er ikke så aktiv her inne nå, er jo litt avventende pga den lave hcg'en. Har fått tyngre, større og ømmere pupper siden igår, så det er vel kanskje positivt..?
Får jo bare se det an, 6 dager igjen til UL. Er da 7+6, så enten får vi nå se blinkende hjerte, eller bli sendt hjem med tabletter eller noe..

Sent from my SM-C105 using BV Forum mobile app

Føler meg elendig! Vi er på hytta på fjellet, jeg har blitt skikkelig forkjøla, luft i magen og jeg flyr å tisser hele tiden.. Fått besøk av et vennepar av oss nå, de skal bli til i morgen. Har ikke sagt jeg er gravid, men er vanskelig å skjule.. Nå måtte jeg bare gå å legge meg for formen er så dårlig... Håper jeg er bedre til i morgen..

Sover så mye, er sååå trøtt!!

Sover så mye, er sååå trøtt!!

Det gjør jeg også, er helt utslitt.. Kravlet ut av dyna i stad for sette på en vask, og ble så sliten av jeg krabbet tilbake etterpå :P Så akkurat nå kjenner jeg at det er litt slitsomt at 3 åringen har ferie fra bhg ;)

Da går samboer og hund Preikestolen mens jeg ligger i sengen på hotellet! Den der forstoppelsen er ikke god å dra med seg opp fjellet altså!:P

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp