Skravlingstråd :)

Når er det dere har begynt Å bli veldig sulten?

Jeg skal på ul nå 12.30 og kom på at i går fikk jeg ikke sms om at jeg må huske timen min i dag, noe jeg alltid gjør. Håper virkelig ikke de har surra med timen min

❤️Februar 2015❤️

Lykke til :)

Det spiste jeg masse når jeg venta første. Enten kjøttkaker eller fiskegrateng, ble aldri lei. Min beste venn var Coop obs kafeen, da kunne jeg slippe å kokkelere men samtidig få sånne middager. Dessverre ble kafeen lagt ned før jeg skulle ha andre. :(
Bare å spise nå mens det er plass :) ikke plass til mye julemat iår feks :)

Jeg skal på ul nå 12.30 og kom på at i går fikk jeg ikke sms om at jeg må huske timen min i dag, noe jeg alltid gjør. Håper virkelig ikke de har surra med timen min

❤️Februar 2015❤️
Håper timen er som planlagt, lykke til! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

❤️Februar 2015❤️
Fikk du timen din?

Staaaappmett av middag! Hjelp så middagssulten jeg er. Gleder meg til middag i morgen allerede.

Fantastisk! Det er jo helt utrolig at det går an :)
Ja, for bare to uker siden lå det bare en liten klump omtrent, og nå var den så stor i forhold! Fantastisk :)

Grøss, jeg kan ikke fordra matreklame på facebook! Og det at folk i tillegg legger ut bilder av hva de spiser. Blir så kvalm av det når jeg er gravid.

God morgen :)

❤️Februar 2015❤️

God morgen! Akkurat sett at den høygravide nabodama her jeg er på ferie røyker. Lekkert.
Håper det var en e-sigarett! (Eller er det også skadelig?)

God morgen! Akkurat sett at den høygravide nabodama her jeg er på ferie røyker. Lekkert.
God morgen! Huff så kjipt, skulle vært straffbart! :(

Ikke så god morgen :( Ryggen min dreper meg på jobb.. :(

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

God dag, damer! Her er det så varmt at jeg snart døøøøøør. Herregud. Det er verre å gå gravid nå, enn da jeg gikk gravid første gangen. Da var jeg høygravid ved disse tider.

Sinnsykt varmt her også, og ikke et vindpust. Er glad for fint vær, men dette er litt i overkant når formen er dårlig.. :(

Her er det også veldig varmt i dag. Det er 30,5 grader i skyggen,så her ligger jeg på solsenga under parasollen. Har vannet meg selv med vannkannen i håp om mer levbar temperatur:)..

Det var vanlig rullings ja! Og hun som skal bli storesøster sa at "mamma greier ikke slutte røyke, for hun må ha røyk når hun drikker cola".

shit jeg blir sååååå provosert. Jeg kjenner de ikke, men har lyst å gå bort å.... Ja. Er det mulig å påføret barnet sitt mulige skader med vilje?!?

Back
Topp