Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare å spise nå mens det er plass ikke plass til mye julemat iår feksDet spiste jeg masse når jeg venta første. Enten kjøttkaker eller fiskegrateng, ble aldri lei. Min beste venn var Coop obs kafeen, da kunne jeg slippe å kokkelere men samtidig få sånne middager. Dessverre ble kafeen lagt ned før jeg skulle ha andre.
Håper timen er som planlagt, lykke til!Jeg skal på ul nå 12.30 og kom på at i går fikk jeg ikke sms om at jeg må huske timen min i dag, noe jeg alltid gjør. Håper virkelig ikke de har surra med timen min
Februar 2015
Fikk du timen din?Jeg skal på ul nå 12.30 og kom på at i går fikk jeg ikke sms om at jeg må huske timen min i dag, noe jeg alltid gjør. Håper virkelig ikke de har surra med timen min
Februar 2015
Ja, det gjorde jeg Der lå en liten sak som begynte å ligne på et lite menneske og sprella med armer og bein <3Fikk du timen din?
Fantastisk! Det er jo helt utrolig at det går anJa, det gjorde jeg Der lå en liten sak som begynte å ligne på et lite menneske og sprella med armer og bein <3
Ja, for bare to uker siden lå det bare en liten klump omtrent, og nå var den så stor i forhold! FantastiskFantastisk! Det er jo helt utrolig at det går an
God morgen! Huff så kjipt, skulle vært straffbart!God morgen! Akkurat sett at den høygravide nabodama her jeg er på ferie røyker. Lekkert.
Håper det var en e-sigarett! (Eller er det også skadelig?)
Ja, fryktelig. Hun prøvde ikke skjule det heller.God morgen! Huff så kjipt, skulle vært straffbart!
Sent from my iPhone using BV Forum
Det var vanlig rullings ja! Og hun som skal bli storesøster sa at "mamma greier ikke slutte røyke, for hun må ha røyk når hun drikker cola".God morgen! Akkurat sett at den høygravide nabodama her jeg er på ferie røyker. Lekkert.
Håper det var en e-sigarett! (Eller er det også skadelig?)