Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selv om en ikke har sens maling også? Vi har kjøpt maling før jeg ble gravid, og skal begynne å male snart. Det var egentlig mitt prosjekt, men har dyttet det på sambo siden jeg er gravid. Men da kanskje jeg kan gjøre det selv likevel?Ikke med de malingene vi har nå de er så milde og fine!
Februar 2015
Ta og hør der hvor dere har kjøpt det for å være på den sikre sidenSelv om en ikke har sens maling også? Vi har kjøpt maling før jeg ble gravid, og skal begynne å male snart. Det var egentlig mitt prosjekt, men har dyttet det på sambo siden jeg er gravid. Men da kanskje jeg kan gjøre det selv likevel?
Jeg tror jeg bare lar han ta over jeg! så slipper jeg å bekymre meg for det. og så kan vi heller kjøpe sens eller lignende hvis en skal ha maling senere i svangerskapetTa og hør der hvor dere har kjøpt det for å være på den sikre siden
Februar 2015
Ja vi skal beise ute og trodde ikke jeg kunne det pga gasser?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg holder meg unna beis og oljemaling Angående det hjerte greiene så har jeg økt puls i svangerskapet, begynner igjen denne gangen ikke farlig men skremmende til tider. Når man ligger og slapper av i sofaen og hvilepulsen er på 100 Gikk over med en gang barna er ute
Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
Hihihiiii ja jeg må liksom lese meg gjennom sa veit du, og der følte jeg at jeg hadde noe å komme megHehe liker at du tok alle spm i en smekk! Takk!
Noen som har hjerteflimmer? Kjennes ut som om jeg blir skremt hele dagen! Kjempe slitsomt!
Sent from my iPad using BV Forum
Mener du hjerteflimmer eller hjertebank? Høy puls? Hjerteflimmer er jo en alvorlig tilstand som må medisineres, evt bruke slik hjertestarterNoen som har hjerteflimmer? Kjennes ut som om jeg blir skremt hele dagen! Kjempe slitsomt!
Sent from my iPad using BV Forum
Ånei, begynte du å blø igjen igår? :/ så ekkelt, skjønner du blir bekymret! Jeg ville spurt om en UL når du kommer hjem ja, i og med at det er andre gangen nå. Og når du kommer hjem må du jo være langt nok på vei til at de kan se noe?! Krysser fingrene for deg og spiren og ønsker deg en god ferie, håper du klarer å kose deg og ikke bare bekymre deg!Gah, den følelsen av å skulle dra på en ukes ferie, mens du er usikker på om du er gravid eller ei. Tok hcg-prøve nr 2 i går ettermiddag, og i går kveld begynte jeg å blø igjen. Så utrolig ergelig.
Fastlegen skal ringe meg i morgen med blodprøveresultater, kanskje jeg samtidig burde be henne ordne med en UL til meg til jeg er tilbake fra turen den 14.juli? Jeg er jo veldig veldig bekymret, etter i går så tenker jeg ikke på annet. Jeg er bekymret for om det faktisk fortsatt er et foster inni der, men også for meg selv og disse blødningene. Kan det hope seg opp med blod i livmoren? Hvis alt er ok, men jeg bare blør, er det noen forholdsregler jeg må ta. Jeg har tusen spørsmål egentlig.....
Mener du hjerteflimmer eller hjertebank? Høy puls? Hjerteflimmer er jo en alvorlig tilstand som må medisineres, evt bruke slik hjertestarter
Sommeren er endelig kommet til Nederland, så jeg tok sjansen på å være litt i sola. La meg fortelle dere: dårlig idé! Jeg er brent på innsida av låret og sideflesket!! :/ Etter en halv time i sola! Visste jeg sku være forsiktig, men må da være måte på!
Er det noen av dere som skal feriere i Norge i år? Jeg drar hjem om en uke! Skal være der i en uke bare, men jeg gleder meg så!
Sånn var mine første uker diare 10 ganger om dagen, hvis ikke merGreate! Kvalm og diarè:/ Det var akkuratt det jeg trengte!
Sånn var mine første uker diare 10 ganger om dagen, hvis ikke mer
Februar 2015