Skravlingstråd :)

Gooood morgen :) Her sitter vi "frisk og opplagt" på flyplassen, og venter på å få starte på turen til Detroit. Bryllupsfeiring i går, så det ble noe sent før vi kom hjem. Par timer søvn (helt forferdelig å våkne etter par timer) og tidlig biltur til flyplassen. Det blir en del ventetid på Schiphol før vi fortsetter reisen da. Heldigvis har mannen sånn petroleum medlemskap eller hva-det-heter i KLM, så vi får slappe av i loungen.
Sliter noe med kvalme, og halsbrann på topp. Jeei. Ingen kiosk åpen som selger lovehearts og Gaviscon ligger hjemme :p skal bli deilig med 30°C og sommervær i nesten 3 uker :) :)

-iPhone appen-
Goood tur :):)

Puuh, da har vi akkurat kommet hjem fra harrytur til Sverige :) samboeren Jar fått kjøpt seg alkohol, og jeg Pepsi Max og godteri ;) Hehe.. Har vært en lang dag, sliten nå. Men praktisk og koselig å dra på en sånn tur av og til da :)

God morgen damer! Her startet dagen 7:30, så nå koser ungene seg foran tv'n og jeg skal smøre niste før de skal i barnehagen. Bare ut denne uken nå, så har de ferie. Det gleder de seg til! :D jeg også, forsåvidt! :)

God morgen! Her er jeg jo altså ivf-gravid, og bruker diverse medikamenter i den forbindelse. Bla. noe som heter Utrogestan. Skal ta dem tre ganger i døgnet, og har fått streng beskjed om å ligge en halv time etter hvet gang. Veldig deilig å ha god grunn til å ligge lenge i senga om morgenen, samt å legge seg ned på ettermiddagen.. ;-)
Men nå har dagen starta her.. :-)

Sent from my SM-C105 using BV Forum mobile app

Da har jeg vært hos legen! Selv om de fleste ikke begynner div før uke 12, så brukte legen min (turnuslege faktisk) nesten en time på meg! Fylte ut skjemaer i hytt og gevær, sålangt det lot seg gjøre. Bestilte meg inn til UL i uke 18 osv. Lyttet på meg, og målte blodtrykk. Hun så litt på meg, så spurte hun om jeg følte meg svimmel for tiden. Haha, yes :p Nå har jeg kjøpt meg lakris, det kunne visst hjelpe. Tok også livmorhalscelleprøve(fordi vi snakka om d fordi de over 25får oppfordring til å undersøke seg, OG min mormor hadde det. Det var spesielt :p Har aldri vært avkledd hos lege før. Men det gikk greit. Alt i alt en fin start. Får vi se om det fortsetter :)

Sent from my iPhone using BV Forum

uggh, venter på at legen skal ringe tilbake. Datasystemet var nede der, så de kunne ikke sette meg opp, men de skrev det ned på en lapp at det HASTET, så forhåpentligvis får jeg komme inn idag.

Jeg jobber jo vegg i vegg med føde/gyn ....kan jeg gå rett dit???? (Tror jeg hadde en SA i går).

uggh, venter på at legen skal ringe tilbake. Datasystemet var nede der, så de kunne ikke sette meg opp, men de skrev det ned på en lapp at det HASTET, så forhåpentligvis får jeg komme inn idag.

Jeg jobber jo vegg i vegg med føde/gyn ....kan jeg gå rett dit???? (Tror jeg hadde en SA i går).
Kjenner du noen av legene der a? Om du kjenner de og vet at de er greie, tror jeg at jeg hadde gjort det faktisk! :)

Vel, skjønner nå at jeg burde være fornøyd med å ikke ha symptomer.. Uvel/småkvalm og svimmel.. Wooohooo!! :-/ Men men, man får vel bare ta det som det er, og gjøre det beste ut av det..

Ble to hcg prøver og svar på fredag.for tidlig med ul-sjekk nå før uke 6.

Hei dere!
Da begynner det å gå opp for meg at jeg faktisk er gravid er 7+6 i dag og synes det er på tide å bli aktiv på forumet nå. Hadde første ul 17.06 etter henvisning fra lege (2 sa tidligere) og neste er 14.07. Så langt har jeg vært heldig, forutenom en daglig svak litt hangover følelse hver dag har jeg til nå ikke kastet opp. Jeg trives best når jeg kjører bil og har til nå tilbakelagt unødvendige 270 gravid kjøre mil bare på gøy. Ellers er luktesansen sterk og liker godt malingslukt og myggspiral duften. Og har blitt sånn passe sprø, det ser jeg jo på det jeg har skrevet. He he. Spennende tid i vente og det er trivelig å følge dere andre. Har fått en liten kul på magen :-)

Hei dere!
Da begynner det å gå opp for meg at jeg faktisk er gravid er 7+6 i dag og synes det er på tide å bli aktiv på forumet nå. Hadde første ul 17.06 etter henvisning fra lege (2 sa tidligere) og neste er 14.07. Så langt har jeg vært heldig, forutenom en daglig svak litt hangover følelse hver dag har jeg til nå ikke kastet opp. Jeg trives best når jeg kjører bil og har til nå tilbakelagt unødvendige 270 gravid kjøre mil bare på gøy. Ellers er luktesansen sterk og liker godt malingslukt og myggspiral duften. Og har blitt sånn passe sprø, det ser jeg jo på det jeg har skrevet. He he. Spennende tid i vente og det er trivelig å følge dere andre. Har fått en liten kul på magen :-)
Hei på deg!
Tror ikke det har gått helt opp for meg enda ;) Bortsett fra at jeg er konstant uggen og trøtt så hadde jeg ikke trodd det var sant! Tror jeg må på en ul for at det skal gå opp for meg :) Virker så veldig lenge til februar også, men noen ganger får jeg også helt panikk av å tenke på at det blir allerede i februar, haha!
Hørtes koselig ut med en liten kul :)

Fikk plutselig en følelse av at jeg fortsatt er gravid, tross blødningen.

Fikk plutselig en følelse av at jeg fortsatt er gravid, tross blødningen.
Jeg håper dette stemmer! Når skal du måle hcg på nytt?

Fra mobil.

Snart klar for jobb! 5 av 7 kveldsvakter på rad denne uka! Sånn er det når mini ikke har begynt i barnehagen og det er kaos på jobb! Heldigvis fått slappet av nå mens han har sovet på dagen:)

Snart klar for jobb! 5 av 7 kveldsvakter på rad denne uka! Sånn er det når mini ikke har begynt i barnehagen og det er kaos på jobb! Heldigvis fått slappet av nå mens han har sovet på dagen:)

Og du tjener mye penger :D

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp