Skravlingstråd :)

God morgen alle sammen. Vil bare ønske alle en fin dag..

Vil også spørre dere som har mistet Før. Hvordan merket dere dette? Hadde dere blødninger eller så dere det på ul. Jeg venter nr 3,har aldri mistet Før men når jeg leser her inne på BV så blir jeg da litt bekymret. Er snart 10 uker med veldig lite symptomer. Føler ikke at noe er galt men.. :( ja blir jo litt bekymret når jeg ikke vet om det er no liv der inne. Men om det ikke hadde Vært liv der inne så hadde jeg kanskje hatt blødninger eller noe.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Syns ikke du skal bekymre deg, mange som ikke har særlig meg symptomer, og gått bra med de:). Selv når jeg mistet hadde jeg kjempe vondt og blødde mye og lenge. Alikevel hadde jeg hatt og hadde til jeg var ferdig med sa skikkelig kvalme, klarte ikke å spise noe særlig pga kvalmen, trøtt og svimmel, så var egentlig som jeg er nå, bare at denne gangen har jeg ikke sett noe blod og ikke de smertene:). Selv har jeg bestilt ultralyd til fredag, bare for å se om alt er som det bør:)..

Sent from my iPhone using BV Forum

Idag har jeg lyst på makrell i tomat, agurk å vafler! Vi har ingen av delene:(

Sent from my iPad using BV Forum

Samboer er rasltløs i sofaen: Skal vi ta den turen vår i dag? Toppturen?

Hahahahahahahahahaha fikk han tilbake!

Vil også spørre dere som har mistet Før. Hvordan merket dere dette? Hadde dere blødninger eller så dere det på ul. Jeg venter nr 3,har aldri mistet Før men når jeg leser her inne på BV så blir jeg da litt bekymret. Er snart 10 uker med veldig lite symptomer. Føler ikke at noe er galt men.. :( ja blir jo litt bekymret når jeg ikke vet om det er no liv der inne. Men om det ikke hadde Vært liv der inne så hadde jeg kanskje hatt blødninger eller noe.

Jeg hadde blødninger og så på ul at den lille hadde slutet å vokst for en uke siden. Jeg er veldig glad for vi var på tidlig ul nå for å se at det faktisk var et hjerte denne gangen, og det har roet oss veldig ned. Jeg har også veldig lite symptomer denne gangen, men føler meg veldig annderledes om du skjønner? Jeg følte meg nervøs HELE tiden fra positiv test sist gang, veldig merkelig.

Kan underholde dere mer med gullkorn fra samboer om dere vil:

"Den her kan jo du drikke?! Den er ultrapasteurisert!"
Iskaffe......

Hva driver dere med denne søndagen da?:) Her har vi sett film, lest om hva jeg kan spise (mannen synes det er underholdende) og nå skal jeg lage litt mat til oss:):)

Her har jeg vasket og lagt på 8 senger- både i huset og i vogna! Snaaaaaart feeeeriiiiieeee :D

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Jeg har vært alene med ungene og de har kranglet heeeeele dagen, jeg er helt utslitt... Huset ser helt forferdelig ut, jeg har prøvd å rydde litt men energien strekker ikke til, skulle ha støvsugd og vasket også. Nå skal jeg slappe av i sofaen en liten stund før det blir kveld. :)

Alt er sikkert i orden, har du hatt mange symptomer tidligere svangerskap? Ikke alle som har typiske plager :) men skjønner du blir bekymret over å lese her, det blir egentlig jeg også. Jeg har mistet en gang, men da visste jeg ikke at jeg var gravid og fikk plutselig ekstreme magesmerter. Trodde det var blindtarmen men det var graviditet utenfor livmor, endte med hasteoperasjon og et par liter i blodtap.. Så da var det ingen tvil om at noe var galt!

Håper du klarer å nyte lite symptomer og at du ikke bekymrer deg for mye :)

Hei og hopp.. prøver meg på litt skravling.. Kom hjem fra ferie igår, Tyrkia i varmen. Men det var deilig da! Fulgte litt ekstra med på hva jeg spiste, ellers levde jeg som normalt. Vel, normalt og normalt, kan vel ikke påstå at det er normalt å ligge pal i ei solseng i 14 dager. ;-)
Det var godt å komme hjem da! Kjenner nå at jeg nok er litt trøttere enn vanlig, og muligens øøøørlite småkvalm. Måtte ta en test idag, forresten, bare for å være på den sikre siden. Den var relativt positiv, kan man si. Imorgen skal jeg dra å ta hcg-blodprøve. Litt sent da, siden vi har vært på ferie. Er en liten ivf-spire dette, så skulle egentlig tatt blodprøve for 10 dager siden. Og så skulle jeg vel ha hatt ultralyd i disse dager. Alt ble litt utsatt i disse ferietider.

Huff, for et inntrykk av meg.. Ja, jeg ER skravlete!! ;-)

Sent from my SM-C105 using BV Forum mobile app

Gratulerer med spire mikalin! Tyrkia hørtes herlig ut, hvordan synes du maten var der sånn generelt? Har vært der for mange år siden, og synes brødet var så godt da, men mulig jeg husker feil;)

Hvor langt er du på vei forresten/når er termin?

Legetime med urinprøve imorgen! Første legevisitt. Hva kan jeg vente meg? (7+3)

Jeg har absolutt ingen symptomer. Syns det er så urovekkende! Er 5+4. Tok HCGprøve på torsdag, så får svar på den i morgen når jeg skal til legen. Ukesindikatoren til Clearblue hadde forandret seg fra 1-2 til 2-3 på en uke. Da burde vel alt være ok? Er virkelig ikke så god på å være gravid :-(

Gratulerer med spire mikalin! Tyrkia hørtes herlig ut, hvordan synes du maten var der sånn generelt? Har vært der for mange år siden, og synes brødet var så godt da, men mulig jeg husker feil;)

Hvor langt er du på vei forresten/når er termin?

Brødet er nyyydelig! :-D Vi hadde all inclusive, så spiste bare på hotellet. Men jeg syntes det var god mat. :-) Myyyye å velge i, men jeg tok ofte det samme, som jeg visste var "trygt". Savner allerede maten, så jeg var iallefall fornøyd! :-D

Jeg er bare 6+2, termin 20 februar.. Veeeldig langt fram, så jeg er litt "avventende".. Burde jo glede meg, men går i stedet for å sjekker etter blod, kjenner etter om jeg har vondt i magen osv.. Er ivf-baby dette, så veldig etterlengta.. Har mista to ganger tidligere (riktignok i uke 4-5), så tør ikke juble..

Sent from my SM-C105 using BV Forum mobile app

Legetime med urinprøve imorgen! Første legevisitt. Hva kan jeg vente meg? (7+3)

Jeg ventet meg skikkelig sjekk og hele pakka, men ble ingenting gitt:/ De ville ikke før uke 12!:/ Så kanskje ikke ha så store forhåpninger?

Jeg har absolutt ingen symptomer. Syns det er så urovekkende! Er 5+4. Tok HCGprøve på torsdag, så får svar på den i morgen når jeg skal til legen. Ukesindikatoren til Clearblue hadde forandret seg fra 1-2 til 2-3 på en uke. Da burde vel alt være ok? Er virkelig ikke så god på å være gravid :-(

Høres ut som meg.. Har heller ingen symptomer.. Vi burde vel egentlig være glade for det, men burde også hatt luke inn til babyen så man kunne følge med at alt står bra til!!
Synes da at evolusjonen burde fått til såpass fram til nå.. ;-)

Alt er helt sikkert som det skal være, men sender deg en stor klem og sier at du iallefall ikke er alene!!

Høres ut som meg.. Har heller ingen symptomer.. Vi burde vel egentlig være glade for det, men burde også hatt luke inn til babyen så man kunne følge med at alt står bra til!!
Synes da at evolusjonen burde fått til såpass fram til nå.. ;-)

Alt er helt sikkert som det skal være, men sender deg en stor klem og sier at du iallefall ikke er alene!!

Jeg er SÅ for en luke altså! Det hadde vært noe :-)

Godt å vite at vi er flere! I en jungel av alle som har masse symptomer, så føler man seg ganske alene. Mest sannsynlig er vi bare heldig :-)

Jeg sender deg en klem tilbake, jeg!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er SÅ for en luke altså! Det hadde vært noe :-)

Godt å vite at vi er flere! I en jungel av alle som har masse symptomer, så føler man seg ganske alene. Mest sannsynlig er vi bare heldig :-)

Jeg sender deg en klem tilbake, jeg!
Ja, da jeg gikk gravid med guttungen hadde jeg heller ingen symptomer. Hadde sikkert gått til 7. måned hadde det ikke vært for at han var ivf-unge, og jeg dermed fulgte med. ;-) Så vi går for heldig-teorien!! :-D

Back
Topp