Skravlingstråd :)

"Hadde du giddet å ikke være på internett?" spør mannen. Vi er på hytten og han skal streame en fotballkamp. Hva skal jeg gjøre på da?? :P

Haha :P DET hadde jeg driti i:P Dårlig gjort, ja men sorry! Ta på sexy undertøy og gå forbi tvn!

Sent from my iPad using BV Forum

Haha :p DET hadde jeg driti i:p Dårlig gjort, ja men sorry! Ta på sexy undertøy og gå forbi tvn!

Sent from my iPad using BV Forum
Jeg gidder ikke å sitte og stirre ut vinduet fordi han skal se på fotball i en time, så her blir det ingen internettstopp :P

Tror ikke all verdens sexy undertøy kunne ha skjult at magen min er superoppblåst og at jeg ser virkelig kvapsete ut for tiden :P

Wee, ferietur til Kreta til torsdagen er bestilt :):) gleder meg!!!
Så kjekt! Jeg skal også til Kroatia :) Har sjekket værmeldingen og det blir helt perfekt med 25 grader og sol. Ikke for varmt :D

Tror ikke all verdens sexy undertøy kunne ha skjult at magen min er superoppblåst og at jeg ser virkelig kvapsete ut for tiden :P
Da er vi to! Jeg ser ikke ut :p Eller ser ut som jeg har kjøpt meg et par nye pupper! Kjøpte ny bh i min vanlige str og de hopper nesten ut ;)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Skaø handle undertøy i morgen! Nå har jeg brukt sportsbh til det ikke går mer:P men det er vilt deilig!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde gjort seg med noen nye truser i skapet. Sist gang jeg kjøpte undertøy var det en 5-pack truser fra HM, og de var det hull i. Jadda, sexy mama.

Hadde gjort seg med noen nye truser i skapet. Sist gang jeg kjøpte undertøy var det en 5-pack truser fra HM, og de var det hull i. Jadda, sexy mama.
Denne måtte jeg le høyt av :)

Haha, lekkert ja :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jeg trives ikke som gravid :'(

Jeg trives ikke som gravid :'(

Helt greitt! Er det din første?

Et svangerskap består jo av mange faser. Husk det :)

Første del så er en litt kvalm, en begynner å få oppblåst mage, en føler seg feit osv. En må gå å være dårlig litt i smug. Etterhvert så blir jo graviditeten offisiell og magen tar mer form, da kan det bli lettere. Så skal en jo på OUL å hilse på og se om alt står bra til. De siste mnd kan være fysisk tunge, men da begynner det jo å nærme seg, det er litt å ordne og en gleder seg til hva som skal skje og til å få ungen ut (for nå er magen såååå stor, og det er knapt plass til mat)

Helt greitt! Er det din første?

Et svangerskap består jo av mange faser. Husk det :)

Første del så er en litt kvalm, en begynner å få oppblåst mage, en føler seg feit osv. En må gå å være dårlig litt i smug. Etterhvert så blir jo graviditeten offisiell og magen tar mer form, da kan det bli lettere. Så skal en jo på OUL å hilse på og se om alt står bra til. De siste mnd kan være fysisk tunge, men da begynner det jo å nærme seg, det er litt å ordne og en gleder seg til hva som skal skje og til å få ungen ut (for nå er magen såååå stor, og det er knapt plass til mat)

Ja, er den første. Er vel 7+1 eller noe idag. Sover godt om natta, våkner av at jeg mååå sååå på do(har ikke forstoppelse her gitt). Går opp, blir svimmel og småkvalm, men spyr ikke. Er inneforstått med at mat er lurt, så smører en brødskive så fort jeg klarer før jeg deiser ned i sofaen. Er ikke uggen så lenge, times tid. Kan gjerne ta en dopp.
Resten av dagen er jeg trett, oppblåst og finnes ikke lysten på mat. Har ikke fortalt det til andre enn mannen enda, så er ikke mye sosial for tiden. Skal til legen for første gang nå på mandag. Får håpe det blir bedre etterhvert, og at vi kan begynne å fortelle det til noen. Hjelper kanskje litt på humøret. Abort er inget alternativ whatsoever. :)

Tusen takk for langt og utfyllende svar på dagens klage :)

Ja, er den første. Er vel 7+1 eller noe idag. Sover godt om natta, våkner av at jeg mååå sååå på do(har ikke forstoppelse her gitt). Går opp, blir svimmel og småkvalm, men spyr ikke. Er inneforstått med at mat er lurt, så smører en brødskive så fort jeg klarer før jeg deiser ned i sofaen. Er ikke uggen så lenge, times tid. Kan gjerne ta en dopp.
Resten av dagen er jeg trett, oppblåst og finnes ikke lysten på mat. Har ikke fortalt det til andre enn mannen enda, så er ikke mye sosial for tiden. Skal til legen for første gang nå på mandag. Får håpe det blir bedre etterhvert, og at vi kan begynne å fortelle det til noen. Hjelper kanskje litt på humøret. Abort er inget alternativ whatsoever. :)

Tusen takk for langt og utfyllende svar på dagens klage :)

Føler bittelitt med deg, og jeg har gledet meg til dette i flere år og trodde aldri jeg skulle si at jeg ikke trives:/

Men så går det litt i bølgedaler!
Her kan jeg være så dårlig at jeg bare ligger å kaster opp en dag, og ingen symptomer en annen dag.
De dagene som er verst, føler jeg meg super fyllesyk og vil bare dø! :P

Det går nok over, og hvis det ikke gjør det, så er det lov å føle det sånn også:) Jeg heier på deg!

Idag skal vi se om vognen vi har valgt (om de har den for den er umulig å finne!) passer i bilen, liggende med hundebur ved siden av:)

hadde vært deilig om alt lett fikk plass!

Back
Topp