Jeg kan grine til de sangene uten å være gravid
Hehe ja det gjør ikke jeg da men
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan grine til de sangene uten å være gravid
"Hadde du giddet å ikke være på internett?" spør mannen. Vi er på hytten og han skal streame en fotballkamp. Hva skal jeg gjøre på da??
Jeg gidder ikke å sitte og stirre ut vinduet fordi han skal se på fotball i en time, så her blir det ingen internettstoppHaha DET hadde jeg driti i Dårlig gjort, ja men sorry! Ta på sexy undertøy og gå forbi tvn!
Så kjekt! Jeg skal også til Kroatia Har sjekket værmeldingen og det blir helt perfekt med 25 grader og sol. Ikke for varmtWee, ferietur til Kreta til torsdagen er bestilt gleder meg!!!
Wee, ferietur til Kreta til torsdagen er bestilt gleder meg!!!
Så kjekt! Jeg skal også til Kroatia Har sjekket værmeldingen og det blir helt perfekt med 25 grader og sol. Ikke for varmt
Har aldri vært der før, så gleder meg nå vi var litt i tvil om vi skulle til syden i år. Men nå som det plutselig blir siste ferien aleine, fant vi ut at vi bare måtteKreta er deilig<3
Har aldri vært der før, så gleder meg nå vi var litt i tvil om vi skulle til syden i år. Men nå som det plutselig blir siste ferien aleine, fant vi ut at vi bare måtte
Da er vi to! Jeg ser ikke ut Eller ser ut som jeg har kjøpt meg et par nye pupper! Kjøpte ny bh i min vanlige str og de hopper nesten utTror ikke all verdens sexy undertøy kunne ha skjult at magen min er superoppblåst og at jeg ser virkelig kvapsete ut for tiden
Denne måtte jeg le høyt avHadde gjort seg med noen nye truser i skapet. Sist gang jeg kjøpte undertøy var det en 5-pack truser fra HM, og de var det hull i. Jadda, sexy mama.
Haha, lekkert jaHadde gjort seg med noen nye truser i skapet. Sist gang jeg kjøpte undertøy var det en 5-pack truser fra HM, og de var det hull i. Jadda, sexy mama.
Helt greitt! Er det din første?Jeg trives ikke som gravid :'(
Sent from my iPhone using BV Forum
Helt greitt! Er det din første?
Et svangerskap består jo av mange faser. Husk det
Første del så er en litt kvalm, en begynner å få oppblåst mage, en føler seg feit osv. En må gå å være dårlig litt i smug. Etterhvert så blir jo graviditeten offisiell og magen tar mer form, da kan det bli lettere. Så skal en jo på OUL å hilse på og se om alt står bra til. De siste mnd kan være fysisk tunge, men da begynner det jo å nærme seg, det er litt å ordne og en gleder seg til hva som skal skje og til å få ungen ut (for nå er magen såååå stor, og det er knapt plass til mat)
Ja, er den første. Er vel 7+1 eller noe idag. Sover godt om natta, våkner av at jeg mååå sååå på do(har ikke forstoppelse her gitt). Går opp, blir svimmel og småkvalm, men spyr ikke. Er inneforstått med at mat er lurt, så smører en brødskive så fort jeg klarer før jeg deiser ned i sofaen. Er ikke uggen så lenge, times tid. Kan gjerne ta en dopp.
Resten av dagen er jeg trett, oppblåst og finnes ikke lysten på mat. Har ikke fortalt det til andre enn mannen enda, så er ikke mye sosial for tiden. Skal til legen for første gang nå på mandag. Får håpe det blir bedre etterhvert, og at vi kan begynne å fortelle det til noen. Hjelper kanskje litt på humøret. Abort er inget alternativ whatsoever.
Tusen takk for langt og utfyllende svar på dagens klage
Sent from my iPhone using BV Forum