Skravlingstråd :)

Siste dag på jobb før 4 uker eller mer ferie!!! Ah, blir deilig! Dust å si men blir litt deilig å dra hjem etterpå da formen ikke er helt på topp, og å jobbe i bhg da er noe herk!:) Men de søte barna veier godt opp for vondter!:) Ha en super siste jobbdag alle sammen:)

Sent from my iPad using BV Forum

Hver eneste dag våkner jeg med så sykt vondt i halsen og tett nese!

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

I dag blir rydde- og vaskedag. Så må det pakkes koffert. Lørdagen går unna med feiring av et vennepr som skal gifte seg, så blir det flyreise søndagsmorgen :) Blir lite alkohol på mannen og da, men det synes jeg er heeeelt greit :) 'Murica here we come :D

-iPhone appen-

Daaa dro jeg hjem fra jobb med kramper i magen:/ lover ikke bra:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei og nei, får håpe det bare er magebesvær.

-iPhone appen-

I dag blir rydde- og vaskedag. Så må det pakkes koffert. Lørdagen går unna med feiring av et vennepr som skal gifte seg, så blir det flyreise søndagsmorgen :) Blir lite alkohol på mannen og da, men det synes jeg er heeeelt greit :) 'Murica here we come :D

-iPhone appen-

Åh, det hørtes deilig ut. Hvor lenge skal dere være der? God tur, og kos deg masse :-)

OG jeg har bestilt 3 bukser og en jumpsuit på Mamalicious.com!:):):)

Last edited:
OG jeg har bestilt 3 bukser og en jumpsuit på Mamalicious.com!:):):)

Så kjekt! Du må si i fra hvordan størrelsene deres er i forhold til hm:) Syntes alltid det er vanskelig å bestille klær på nett, siden jeg bruker forskjellige str avhengig av hvilken butikk jeg handler i.

Fra mobil.

Åh, det hørtes deilig ut. Hvor lenge skal dere være der? God tur, og kos deg masse :)
Vi blir der i 19 dager :) Det skal bli herlig å slappe av med familie og bare kose oss :) Har vært flere ganger, da har det alltid vært stress og travelt for at vi skal rekke over flest mulig plasser på kort tid. Nå blir det bare avslapping :)

Så kjekt! Du må si i fra hvordan størrelsene deres er i forhold til hm:) Syntes alltid det er vanskelig å bestille klær på nett, siden jeg bruker forskjellige str avhengig av hvilken butikk jeg handler i.

Fra mobil.

Ja nå vet jeg ikke sånn i forhold til hm da, har én bukse:) Men kjøpte den ene i 38 og de andre fra mama i M så får vi se:)

Jeg har funnet ut at kjoler er nok tingen for meg når magen kommer :p Jeg synes bukser blir altfor stivt og trangt..

❤️Februar 2015❤️

Jeg har funnet ut at kjoler er nok tingen for meg når magen kommer :p Jeg synes bukser blir altfor stivt og trangt..

❤️Februar 2015❤️

Kommer ann på hva slags bukser?:) ImageUploadedByBV Forum1403893680.610216.jpg
Her er mine:)

Ligger å gråter å ser Hellbillies på Nrk:P Altså, de har fine sanger altså men:)

Ligger å gråter å ser Hellbillies på Nrk:p Altså, de har fine sanger altså men:)

Jeg kan grine til de sangene uten å være gravid :P

Men holder med deg i kjole:) Men jeg tror ikke kjole på vinteren er noe for meg:P

Jeg pleier å gå med kjoler uansett, tykke strømpebukser :)

❤️Februar 2015❤️

"Hadde du giddet å ikke være på internett?" spør mannen. Vi er på hytten og han skal streame en fotballkamp. Hva skal jeg gjøre på da?? :P

Back
Topp