Her blir det is og jordbær til kvelds Hihi..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag blir rydde- og vaskedag. Så må det pakkes koffert. Lørdagen går unna med feiring av et vennepr som skal gifte seg, så blir det flyreise søndagsmorgen Blir lite alkohol på mannen og da, men det synes jeg er heeeelt greit 'Murica here we come
-iPhone appen-
Så kjekt! Du må si i fra hvordan størrelsene deres er i forhold til hm Syntes alltid det er vanskelig å bestille klær på nett, siden jeg bruker forskjellige str avhengig av hvilken butikk jeg handler i.OG jeg har bestilt 3 bukser og en jumpsuit på Mamalicious.com!
Sent from my iPad using BV Forum
Vi blir der i 19 dager Det skal bli herlig å slappe av med familie og bare kose oss Har vært flere ganger, da har det alltid vært stress og travelt for at vi skal rekke over flest mulig plasser på kort tid. Nå blir det bare avslappingÅh, det hørtes deilig ut. Hvor lenge skal dere være der? God tur, og kos deg masse
Så kjekt! Du må si i fra hvordan størrelsene deres er i forhold til hm Syntes alltid det er vanskelig å bestille klær på nett, siden jeg bruker forskjellige str avhengig av hvilken butikk jeg handler i.
Fra mobil.
Ja, de var jo veldig fine
Ja, de var jo veldig fine
Jeg kan grine til de sangene uten å være gravidLigger å gråter å ser Hellbillies på Nrk Altså, de har fine sanger altså men
Jeg pleier å gå med kjoler uansett, tykke strømpebukserMen holder med deg i kjole Men jeg tror ikke kjole på vinteren er noe for meg