Her blir det is og jordbær til kvelds
Hihi..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag blir rydde- og vaskedag. Så må det pakkes koffert. Lørdagen går unna med feiring av et vennepr som skal gifte seg, så blir det flyreise søndagsmorgenBlir lite alkohol på mannen og da, men det synes jeg er heeeelt greit
'Murica here we come
-iPhone appen-
Så kjekt! Du må si i fra hvordan størrelsene deres er i forhold til hmOG jeg har bestilt 3 bukser og en jumpsuit på Mamalicious.com!
Sent from my iPad using BV Forum
Vi blir der i 19 dagerÅh, det hørtes deilig ut. Hvor lenge skal dere være der? God tur, og kos deg masse![]()
Så kjekt! Du må si i fra hvordan størrelsene deres er i forhold til hmSyntes alltid det er vanskelig å bestille klær på nett, siden jeg bruker forskjellige str avhengig av hvilken butikk jeg handler i.
Fra mobil.
Ja, de var jo veldig fine
Ja, de var jo veldig fine![]()
Jeg kan grine til de sangene uten å være gravidLigger å gråter å ser Hellbillies på NrkAltså, de har fine sanger altså men
Jeg pleier å gå med kjoler uansett, tykke strømpebukserMen holder med deg i kjoleMen jeg tror ikke kjole på vinteren er noe for meg
![]()