Skravlingstråd :)

Var hos gyn idag, hcg hadde steget kjempefint og det var tydelig noe i livmoren, men det er jo for tidlig til å kunne se noe, for tidlig for hjerteslag også. Gyn var absolutt optimistisk. :-) Så da er jeg det også :-D

Hun tittet etter kilde for blødningene, og det virket som om det kom fra utenfor livmor, at slimhinnene var irritert av Crinone som jeg tar hver dag.

Fikk med gravidhefter og gravidbøker :-)

Var hos gyn idag, hcg hadde steget kjempefint og det var tydelig noe i livmoren, men det er jo for tidlig til å kunne se noe, for tidlig for hjerteslag også. Gyn var absolutt optimistisk. :-) Så da er jeg det også :-D

Hun tittet etter kilde for blødningene, og det virket som om det kom fra utenfor livmor, at slimhinnene var irritert av Crinone som jeg tar hver dag.

Fikk med gravidhefter og gravidbøker :-)
Så gøy :D Hvor langt er du på vei?

❤️Februar 2015❤️

idag måtte jeg krype til korset! En hjemmedag der jeg ikke sluttet å kaste opp/brekke meg før klokken 12!!! Herlighet! Må morgendagen bli bedre!

Sent from my iPad using BV Forum

idag måtte jeg krype til korset! En hjemmedag der jeg ikke sluttet å kaste opp/brekke meg før klokken 12!!! Herlighet! Må morgendagen bli bedre!

Uff da.. *Gir deg de samme positive vibbene du ga meg igår, for min morgen var mye bedre idag* :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var plaget med noen blødninger i forrige svangerskap, tror dere det er noen sjanse for at jeg kan få tidlig ultralyd denne gangen pga det? Noen med erfaring? Er veldig bekymret!

Uff da.. *Gir deg de samme positive vibbene du ga meg igår, for min morgen var mye bedre idag* :)

Hehe takk<3 Skal på jobb i morgen så det skal nok gå fint!:)

Jeg var plaget med noen blødninger i forrige svangerskap, tror dere det er noen sjanse for at jeg kan få tidlig ultralyd denne gangen pga det? Noen med erfaring? Er veldig bekymret!

Ring og hør:) Jeg fikk det;)

Ingen krav til å si det før det er 2 mnd igjen til fødsel:) Men har du signert kontrakt?:) Da er det bare å gå inn til sjefen og si du er gravid å dere gleder dere maaasse!:)

Jeg er jobbsøker jeg så jeg skal holde det hemmelig til kontrakten er skrevet under! :) Føler litt jeg lurer de men jeg vet jeg er god i jobben min og jeg kommer jo tilbake:):)

Er det ikke 3 mnd før fødsel da?

Venter en liten i februar ❤️

Var hos gyn idag, hcg hadde steget kjempefint og det var tydelig noe i livmoren, men det er jo for tidlig til å kunne se noe, for tidlig for hjerteslag også. Gyn var absolutt optimistisk. :) Så da er jeg det også :-D

Fikk med gravidhefter og gravidbøker :)
Dette var knallgode nyheter!

Wohoo, har ikke hatt noe andre symptomer enn luft i magen siden 14tiden idag. Har vært i storform, ikke engang sovet siden da ;) Krysser fingrene for at resten av dagene blir like fine :D

Wohoo, har ikke hatt noe andre symptomer enn luft i magen siden 14tiden idag. Har vært i storform, ikke engang sovet siden da ;) Krysser fingrene for at resten av dagene blir like fine :D

Jubel!

Jeg blir bare redd når ingen symptomer kommer jeg for her går det skikkelig i bølger!

Føler meg i veldig god form, kanskje litt trøtt, men ellers topp!

Endelig hjemme fra jobb! Beina opp, makrell i tomat og jeg er lykkelig :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Back
Topp