Skravlingstråd :)

Hadde et øyeblikk på doskåla imorges om det er verd det, ja. Enda jeg er ikke på langt nær lik dårlig som andre blir :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, jeg er vel ikke så dårlig som andre jeg heller! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hatt noen brekningsepisoder på jobb i dag jeg ig :p men så blir jeg enda mer kvalm når jeg sitter å henger over doen ig tenker på hva folk gjør der, haha huff

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Hatt noen brekningsepisoder på jobb i dag jeg ig :p men så blir jeg enda mer kvalm når jeg sitter å henger over doen ig tenker på hva folk gjør der, haha huff

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Hehe ja! Her går alltid første runde pga kvalme og resten pga alt annet!!:)

7+5 her :) Var på ul i går og så lille spira, fikk høre på hjertelyden og det finnes ingen bedre lyd :) :) Er forresten også gift, giftet oss 7 juni :) Og har ei liten prinsesse på 3 1/2 år :)

Akkurat spist meg driiit kvalm på vafler :P

7+5 her :) Var på ul i går og så lille spira, fikk høre på hjertelyden og det finnes ingen bedre lyd :) :) Er forresten også gift, giftet oss 7 juni :) Og har ei liten prinsesse på 3 1/2 år :)

Akkurat spist meg driiit kvalm på vafler :P

Fikk du høre hjertelyd på innvendig ul?:) Gratulerer med liten ert i magen<3

Støtter klageinnlegget :p Har følt meg fyllesyk i 2 dager :( Svimmel og rar på morgenen, og "bare rar" vidre utover dagen. Huheeei.. :)

Samme her....:)

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

KLAGE: Må si at jeg virkelig ikke trives i dette svangerskapet enda:/ Føler meg skikkelig dårlig, blanding av matforgiftet/klein fra bytur og influensasymptomer uten å ha influensa!!!! Aaargh!

Jeg som har hatt et ganske så symotomfritt svangerskap hittil, ble skikkelig tatt på sengen på mandag da kvalmen kom på besøk. Både i går og i dag har jeg måttet ligge på sofaen og sove i lang tid, rett og slett fordi jeg har vært for dårlig til å reise meg.

Vi drar på ferie førstkommende mandag, og håper ikke dette blir en Lanterne-studerer-hotellrommet-tur:(

Fra mobil.

Jeg som har hatt et ganske så symotomfritt svangerskap hittil, ble skikkelig tatt på sengen på mandag da kvalmen kom på besøk. Både i går og i dag har jeg måttet ligge på sofaen og sove i lang tid, rett og slett fordi jeg har vært for dårlig til å reise meg.

Vi drar på ferie førstkommende mandag, og håper ikke dette blir en Lanterne-studerer-hotellrommet-tur:(

Fra mobil.

Å så kjedelig:( Får håpe det går over hos deg da!!!! Aaah idag er jeg usikker på om jeg kommer meg på jobb:/ Fy søren for en kvalme! Men de er få på jobb fra før og regner med meg:/ Vanskelig!

Fra mobil.
Prøv et slik Seaband armbånd mot kvalme. Funker for noen.

Baaah.. Uggen idag å :'(

KLAGE: Må si at jeg virkelig ikke trives i dette svangerskapet enda:/ Føler meg skikkelig dårlig, blanding av matforgiftet/klein fra bytur og influensasymptomer uten å ha influensa!!!! Aaargh!

Uff. Føler det helt likt :( Jeg er syk, sønnen syk og alt er blæææh! Vil være frisk nå på sommeren!

❤️Februar 2015❤️

Heftig tid dette ja, jeg er såå uvel.. Kommet meg på jobb da, og har forsåvidt en ganske rolig dag men det er hardt å bare sitte oppreist! Skulle gjerne vært i fosterstilling i sofaen nå ;)

Jeg kom meg ikke på jobb idag... Kastet opp (eller ble bare brekninger, tom mage) idag tidlig. Hjalp å få i seg mat men ligger rett ut på sofaen og er skikkelig trøtt og uggen...

Mindre kvalme her i dag :) enn så lenge. Men snøra fyker og hoster på meg brokk. Takk og lov for ingen smakssans når jeg hiver i meg slimløsende hostesaft :D Håper det går raskt over denne forkjølelsa. Sånn er det når en blir lurt av sola og det bare er 10-12 grader ute. Yikes!

-iPhone appen-

Hei dere :-) Jeg tok en billigtest søndag som var svak positiv, en billigtest mandag som var litt sterkere + en clearblue med ukesindikator som viste 1-2. Lurer på å ta en ny idag! Er det vits? Har liksom ikke den "gravidfølelsen", så blir så usikker! Har fått legetime på fredag. Skal jeg bare vente? :-) Jeg er av den urolige typen når jeg er gravid. Var SÅ redd frem til uke 12 forrige gang óg. Da hadde jeg i tillegg noen blødninger.

Merker dere at luktesansen har blitt veldig mye sterkere? Jeg kjenner plutslig lukter jeg ikke har kjent før :) Både på godt og vondt riktignok, ikke alle dufter som er like velkomne under morgenkvalmen :p

Hei dere :-) Jeg tok en billigtest søndag som var svak positiv, en billigtest mandag som var litt sterkere + en clearblue med ukesindikator som viste 1-2. Lurer på å ta en ny idag! Er det vits? Har liksom ikke den "gravidfølelsen", så blir så usikker! Har fått legetime på fredag. Skal jeg bare vente? :-) Jeg er av den urolige typen når jeg er gravid. Var SÅ redd frem til uke 12 forrige gang óg. Da hadde jeg i tillegg noen blødninger.

Høres ut som du er ganske så gravid, gratulerer :) siden du skal til legen på fredag er det kanskje best å spare pengene og vente til da? Håper du klarer å slappe av og nyte tiden, symptomene melder seg sikkert etterhvert, det er jo tidlig enda. :)

Lenge siden jeg har vært innom babyverden nå :P
Er 7+6 i dag, og kvalmen har slått ganske godt inn.. Har ikke kastet opp så mye da,
"bare" en omgang på lørdag, og to runder i går ettermiddag og kveld..

Håper jeg kommer meg greit gjennom arbeidsdagen i dag.. :)

Hei jenter! Sniker meg inn, sånn stille og forsiktig.. Er 5+5 idag, termin 20 februar. Tar alt foreløbig med en klype salt, det er tross alt tidlig enda.. Absolutt ingen symptomer, nesten så jeg skulle ønske jeg hadde det. Skal sies at jeg ikke hadde det forrige gang heller, uten at det betrygger meg nevneverdig. Kjenner at dette kommer til å bli laaaaaaaange uker, hvis alt går bra framover..

Har ikke vært her inne før, så vet i grunnen ikke hvordan forumet fungerer.. Jeg finner vel ut av det etterhvert. ;-)

Sent from my SM-C105 using BV Forum mobile app

Back
Topp