Hadde et øyeblikk på doskåla imorges om det er verd det, ja. Enda jeg er ikke på langt nær lik dårlig som andre blir
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, jeg er vel ikke så dårlig som andre jeg heller!
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde et øyeblikk på doskåla imorges om det er verd det, ja. Enda jeg er ikke på langt nær lik dårlig som andre blir
Hatt noen brekningsepisoder på jobb i dag jeg ig men så blir jeg enda mer kvalm når jeg sitter å henger over doen ig tenker på hva folk gjør der, haha huff
Februar 2015
Taster på appen
7+5 her Var på ul i går og så lille spira, fikk høre på hjertelyden og det finnes ingen bedre lyd Er forresten også gift, giftet oss 7 juni Og har ei liten prinsesse på 3 1/2 år
Akkurat spist meg driiit kvalm på vafler
Støtter klageinnlegget Har følt meg fyllesyk i 2 dager Svimmel og rar på morgenen, og "bare rar" vidre utover dagen. Huheeei..
KLAGE: Må si at jeg virkelig ikke trives i dette svangerskapet enda:/ Føler meg skikkelig dårlig, blanding av matforgiftet/klein fra bytur og influensasymptomer uten å ha influensa!!!! Aaargh!
Jeg som har hatt et ganske så symotomfritt svangerskap hittil, ble skikkelig tatt på sengen på mandag da kvalmen kom på besøk. Både i går og i dag har jeg måttet ligge på sofaen og sove i lang tid, rett og slett fordi jeg har vært for dårlig til å reise meg.
Vi drar på ferie førstkommende mandag, og håper ikke dette blir en Lanterne-studerer-hotellrommet-tur
Fra mobil.
Prøv et slik Seaband armbånd mot kvalme. Funker for noen.Jeg som har hatt et ganske så symotomfritt svangerskap hittil, ble skikkelig tatt på sengen på mandag da kvalmen kom på besøk. Både i går og i dag har jeg måttet ligge på sofaen og sove i lang tid, rett og slett fordi jeg har vært for dårlig til å reise meg.
Vi drar på ferie førstkommende mandag, og håper ikke dette blir en Lanterne-studerer-hotellrommet-tur
Fra mobil.
Uff. Føler det helt likt Jeg er syk, sønnen syk og alt er blæææh! Vil være frisk nå på sommeren!KLAGE: Må si at jeg virkelig ikke trives i dette svangerskapet enda:/ Føler meg skikkelig dårlig, blanding av matforgiftet/klein fra bytur og influensasymptomer uten å ha influensa!!!! Aaargh!
Høres ut som du er ganske så gravid, gratulerer siden du skal til legen på fredag er det kanskje best å spare pengene og vente til da? Håper du klarer å slappe av og nyte tiden, symptomene melder seg sikkert etterhvert, det er jo tidlig enda.Hei dere Jeg tok en billigtest søndag som var svak positiv, en billigtest mandag som var litt sterkere + en clearblue med ukesindikator som viste 1-2. Lurer på å ta en ny idag! Er det vits? Har liksom ikke den "gravidfølelsen", så blir så usikker! Har fått legetime på fredag. Skal jeg bare vente? Jeg er av den urolige typen når jeg er gravid. Var SÅ redd frem til uke 12 forrige gang óg. Da hadde jeg i tillegg noen blødninger.