Skravlingstråd :)

Så bra:). Hvordan går det med deg nå? Da jeg målte hcg tok jeg en prøve på tirsdag også neste på torsdag. Så utifra hva jeg fikk beskjed om så kan du jo ta en ny på mandag?

❤️ Februarspire❤️
Det går greitt, murrer bra, men ikke vondt. Har aldri vært vondt, og har aldri "veltet" ut masse blod. Bare bittelitt i bindet og blodslim på papiret, ikke ved hvert dobesøk.
Om en skal miste, så er det vel minst ille å gjøre det så tidlig.

Men for all del, alt kan være i skjønneste orden, det er bare usikkerheten som er så fæl.

Det går greitt, murrer bra, men ikke vondt. Har aldri vært vondt, og har aldri "veltet" ut masse blod. Bare bittelitt i bindet og blodslim på papiret, ikke ved hvert dobesøk.
Om en skal miste, så er det vel minst ille å gjøre det så tidlig.

Men for all del, alt kan være i skjønneste orden, det er bare usikkerheten som er så fæl.
Ja, for all del, trenger jo ikke være noe galt, men det er ikke noe særlig å leve i usikkerheten mens en venter på resultatet. Høres jo bra ut at det ikke gjør vondt og ikke kommer mye blod. Det er jo sånn jeg har hørt mange har beskrevet det har vært i førsten av svangerskapet, så håper det er det samme for deg:).
Du få ta en prøve på mandag så du slipper å vente så lenge på svar:). På legekontoret mitt så tok jeg prøvene rundt 9, og kunne ringe klokken 14 dagen etter for å få svar. Håper de er raske hos deg også:)!

Sent from my iPhone using BV Forum

+2 kg allerede. Jaiks. Føler meg som en kvalm og feit ballong.

Oj oj så uggen og kvalm da. Føles som kroppen er pakket inn i bly :) ikke noe blod idag. Føler meg optimistisk :)

Våknet opp uten stemme idag etter halsbrann og vond hals siste 2-3 dagene. Hva skulle man gjort uten Ricola? hehehe! :)
Hvilken symptomer har dere andre idag? :)

Drømte at jeg begynte å fossblø, turte nesten ikke å gå på do da jeg våknet. Har fremdeles ingen andre symptomer enn lette murringer og svake menssmerter hvis jeg anstrenger meg eller går fort, og så er puppene fremdeles ømme. Litt trøtt og, men har heldigvis ferie. Har heldigvis ikke vært noe kvalm eller uggen enda, satser på at det fortsetter slik.

Helt vill kvalme! Og brekninger:) Trøtt og sliten å gruer meg til en uke på jobb!:(

Ide jeg kom ut av soverommet da jeg sto opp i dag, prikker det forran meg- sinnsykt svimmel. Har aldri vært så hardt rammet av det før! Heldigvis var mannen der og tok rundt meg, mens 7 åringen- Ka som skjer,mamma :0

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Svigerfar: "hva går den dietten din ut på?"

Jeg sitter å spiser pizza og drikker brus.... "Eeeehm, ikke drikke alkohol og holde meg unna pasta og potet:P"

Vet ikke om den gikk som den skulle altså:P

hadfe håpet å slippe morgenkvalme når jeg går natt og legger meg da jeg ellers skulle stått opp. men neida, ubrukelig hele ettermiddagen istedet!

Våknet midt på natta med en fryktelig kvalme. Blæææ

Svigerfar: "hva går den dietten din ut på?"

Jeg sitter å spiser pizza og drikker brus.... "Eeeehm, ikke drikke alkohol og holde meg unna pasta og potet:p"

Vet ikke om den gikk som den skulle altså:p

HEhehe....men pizza er fint? :)

jeg er sur. har vært på ei travel nattevaktshelg, mens gubben har vært på tur. guttungen er hos mormor, så jeg hadde gledet meg til å komme hjem idag og bare slappe av i sengen med kjæresten som jeg ikke har sett siden onsdag. da er det kult å komme hjem og oppdage at han jar dratt til en kamerat og sover der.

I dag er jeg helt slått ut, trøtt og hodepine m, urk.. Ikke lett å ha hjemmekontor da, når senga er ti skritt unna. Så her ligger jeg :D

I dag er jeg helt slått ut, trøtt og hodepine m, urk.. Ikke lett å ha hjemmekontor da, når senga er ti skritt unna. Så her ligger jeg :D

Vi har lov!

Er min første uke på jobb på flere uker jeg:/ kjempe hardt er det! Er helt utslitt, kastet opp i hele dag tidlig og synes veldig synd på meg selv;p haha!

Back
Topp