Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan type smerter? Noe blødning?Jeg har såååå vondt i magen nå Skummelt!
Sent from my iPad using BV Forum
Kan være vanlig mageknip ogJeg har såååå vondt i magen nå Skummelt!
Sent from my iPad using BV Forum
Vanvittig stilig! (y)Vis vedlegget 65963
Da var 1 av 4 ferdig<3 hvordan skal dere si det?
Sent from my iPhone using BV Forum
Grattis! Kommer også fra StvgrHei sniker meg inn i februargruppen, da legen satt meg tilbake en uke. Tror nok termin blir i begynnelsen av februar nå
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har vært som deg, men nå i det siste har jeg blitt mer og mer trøtt. Har ikke ømme pupper, utenom når jeg løper da, og kjenner meg kun småuggen når jeg er sulten. Jeg pleier ofte å bli kvalm når jeg er sulten, så hos meg har det på en måte alltid vært slik.Syntes egentlig dere Som er kvalm, trøtt og har ømme pupper er heldige da har liksom mere bevis/kontroll på at dere har en pitte liten en i magen
Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
Helt likt som meg detJeg har vært som deg, men nå i det siste har jeg blitt mer og mer trøtt. Har ikke ømme pupper, utenom når jeg løper da, og kjenner meg kun småuggen når jeg er sulten. Jeg pleier ofte å bli kvalm når jeg er sulten, så hos meg har det på en måte alltid vært slik.
Innbilt svangerskap annenhver dag, da? Hehe, jeg er ihvertfall glad for at jeg slipper mange plager, og de dagene jeg er kvalm, er jeg veldig glad for at jeg ikke er slik hele tiden.Helt likt som meg det
Februar 2015
Taster på appen
Så bra. Hvordan går det med deg nå? Da jeg målte hcg tok jeg en prøve på tirsdag også neste på torsdag. Så utifra hva jeg fikk beskjed om så kan du jo ta en ny på mandag?Vært å tatt hcg prøve idag.
Når bør jeg ta neste blodprøve for å kunne se en evt stigning?
Du må nok inn på innstillinger når du er på pc, men vet ikke nøyaktig hvor du må trykke.Noen som vet hvor jeg skal gå for å endre til at jeg ikke får e-post på absolutt alt her inne.. Ryr inn på innboksen på mail Og siden jeg er såpass mye innpå her, har jeg jo sånn noenlunde kontroll
Ja, jeg må ringe gynekologen mandag morgen å høre.Så bra. Hvordan går det med deg nå? Da jeg målte hcg tok jeg en prøve på tirsdag også neste på torsdag. Så utifra hva jeg fikk beskjed om så kan du jo ta en ny på mandag?
Februarspire
På pcu må klikke på nicket ditt øverst i forumheadingen (på den mørkeblå stripa) og velge instillinger. Der står det noe om epost som du må fjerne haken på.Noen som vet hvor jeg skal gå for å endre til at jeg ikke får e-post på absolutt alt her inne.. Ryr inn på innboksen på mail Og siden jeg er såpass mye innpå her, har jeg jo sånn noenlunde kontroll