Skravlingstråd :)

Jeg har såååå vondt i magen nå:( Skummelt!

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har såååå vondt i magen nå:( Skummelt!

Hvordan type smerter? Noe blødning?

Sent from my iPhone using BV Forum

Sånn mageknip/mensen smerter:/ Hadde det sist jeg mistet:(

Har vært ute å spist på en sånn diner, og spiste meg stappmett! Kan være det å, men forbinder smerte med SA:)

I dag skal jeg på 10-årsreunion med klassen fra videregårende! Heldigvis er det sånn at halvparten av folkene ikke drikker uansett, så de eneste som blir mistenksomme er de nærmeste venninnene mine ;) Har fin unnskyldning for å kjøre da, vi skal "langt" avgårde til oldemor og oldefar i morgen :)

Har ikke skjønt hva alle har snakket om med denne trøttheten, men i dag kom den altså. Har sovet hele formiddagen på sofaen, prøvde å se på tv, men det var umulig. Nå er jeg hvertfall våken nok til at jeg klarer å sitte oppreist. Åssen skal dette gå!?

Syntes egentlig dere Som er kvalm, trøtt og har ømme pupper er heldige :( da har liksom mere bevis/kontroll på at dere har en pitte liten en i magen :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Syntes egentlig dere Som er kvalm, trøtt og har ømme pupper er heldige :( da har liksom mere bevis/kontroll på at dere har en pitte liten en i magen :)

Jeg har vært som deg, men nå i det siste har jeg blitt mer og mer trøtt. Har ikke ømme pupper, utenom når jeg løper da, og kjenner meg kun småuggen når jeg er sulten. Jeg pleier ofte å bli kvalm når jeg er sulten, så hos meg har det på en måte alltid vært slik.

Jeg har vært som deg, men nå i det siste har jeg blitt mer og mer trøtt. Har ikke ømme pupper, utenom når jeg løper da, og kjenner meg kun småuggen når jeg er sulten. Jeg pleier ofte å bli kvalm når jeg er sulten, så hos meg har det på en måte alltid vært slik.
Helt likt som meg det :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Helt likt som meg det :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)
Innbilt svangerskap annenhver dag, da? Hehe, jeg er ihvertfall glad for at jeg slipper mange plager, og de dagene jeg er kvalm, er jeg veldig glad for at jeg ikke er slik hele tiden.

Men, er det flere her som blir dårlig av å sove? Jeg er kvalm i flere timer etter at jeg har sovet på dagen, så må nesten velge mellom å være dautrøtt eller å være dårlig :(

Noen som vet hvor jeg skal gå for å endre til at jeg ikke får e-post på absolutt alt her inne.. Ryr inn på innboksen på mail :( Og siden jeg er såpass mye innpå her, har jeg jo sånn noenlunde kontroll :)

Vært å tatt hcg prøve idag.

Når bør jeg ta neste blodprøve for å kunne se en evt stigning?

Vært å tatt hcg prøve idag.

Når bør jeg ta neste blodprøve for å kunne se en evt stigning?
Så bra:). Hvordan går det med deg nå? Da jeg målte hcg tok jeg en prøve på tirsdag også neste på torsdag. Så utifra hva jeg fikk beskjed om så kan du jo ta en ny på mandag?

❤️ Februarspire❤️

Noen som vet hvor jeg skal gå for å endre til at jeg ikke får e-post på absolutt alt her inne.. Ryr inn på innboksen på mail :( Og siden jeg er såpass mye innpå her, har jeg jo sånn noenlunde kontroll :)

Du må nok inn på innstillinger når du er på pc, men vet ikke nøyaktig hvor du må trykke.

Fra mobil.

J
Så bra:). Hvordan går det med deg nå? Da jeg målte hcg tok jeg en prøve på tirsdag også neste på torsdag. Så utifra hva jeg fikk beskjed om så kan du jo ta en ny på mandag?

❤️ Februarspire❤️
Ja, jeg må ringe gynekologen mandag morgen å høre.

På pc:Du må klikke på nicket ditt øverst i forumheadingen (på den mørkeblå stripa) og velge instillinger. Der står det noe om epost som du må fjerne haken på.

Back
Topp