Skravlingstråd :)

uff, er jeg ikke bedre i morgen, så bør jeg bare bli hjemme fra jobb. Tror jeg har fått et lite magevirus oppå alt også. Ble plutselig veldig veldig tufs over natta, og sambo har hatt et snev av noe lignende før helgen.

uff, er jeg ikke bedre i morgen, så bør jeg bare bli hjemme fra jobb. Tror jeg har fått et lite magevirus oppå alt også. Ble plutselig veldig veldig tufs over natta, og sambo har hatt et snev av noe lignende før helgen.
Her har hele familien hatt magevirus kjempe lenge... Fått det jeg og :(

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Åh, jeg jobber denne uken som ringevikar. Har ikke jobbet mer enn 22 dager der tilsammen så da får jeg ikke sykepenger før jeg har nådd 28 dager!

Men idag så kjente jeg strålinger nedover venstre rumpe og vondt i ryggen. Pluss kvalme og jeg er heeelt skutt! Hva ville dere gjort?

Sent from my iPad using BV Forum

Fikk res fra første hcg måling nå. 1200 på 4+4

Det er vel veldig bra det!!

Her var det stille! :) funderer fortsatt på om hcg på 1200 er bra, tror det er fint, men venter på svar på andreprøven, det kommer i morgen.

Er forøvrig hjemme idag, syk. Er nok et magevirus ja. Er vel egentlig littegran bedre enn i går, men jeg orket ikke en slik arbeidsdag som jeg hadde i går, det var tøft. Magen knyttet seg totalt.

Her var det stille! :) funderer fortsatt på om hcg på 1200 er bra, tror det er fint, men venter på svar på andreprøven, det kommer i morgen.
Det må vel være bra det da? :D

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Tror det er et bra tall:). Jeg tok hcgprøve en dag etter det du nevner og hadde 1490. Hadde da hatt litt over dobling på to dager:). Får du svar fra den igår i dag?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror det er et bra tall:). Jeg tok hcgprøve en dag etter det du nevner og hadde 1490. Hadde da hatt litt over dobling på to dager:). Får du svar fra den igår i dag?:)

Ser nå du skriver at du får svar i morgen;)

Får svar i morgen ja :)
Tok en el test nå og den ble nesten helt SVART innen ett sekund, så jeg har nok ikke mistet, selv om jeg har blødd litt. :)

Får svar i morgen ja :)
Tok en el test nå og den ble nesten helt SVART innen ett sekund, så jeg har nok ikke mistet, selv om jeg har blødd litt. :)
Nei, da var det nok bare en uskyldig blødning:)! Godt å høre:)!

KLAGE: Må si at jeg virkelig ikke trives i dette svangerskapet enda:/ Føler meg skikkelig dårlig, blanding av matforgiftet/klein fra bytur og influensasymptomer uten å ha influensa!!!! Aaargh!

Hei. Er ny her og testet positiv fredag den 20. Juni. Har nå tatt 4 tester! 2 vanlige som du kjøper på dagligvare og 2 clear blue med uke indikator. Tok den første ukeindikatoren på lørdag og da viste den 1-2 uker, mens i dag viste den 2-3 uker (siden unnfangelsen) så jeg er i følge terminen etter første dagen i siste menstrasjon (28. Februar er termin).. så da er jeg 4+3 :)

Beklager rotete innlegg

Hei. Er ny her og testet positiv fredag den 20. Juni. Har nå tatt 4 tester! 2 vanlige som du kjøper på dagligvare og 2 clear blue med uke indikator. Tok den første ukeindikatoren på lørdag og da viste den 1-2 uker, mens i dag viste den 2-3 uker (siden unnfangelsen) så jeg er i følge terminen etter første dagen i siste menstrasjon (28. Februar er termin).. så da er jeg 4+3 :)

Beklager rotete innlegg

Gratulerer og velkommen:):) Kom gledesinnlegg rett etter mitt klageinnlegg! Var litt hyggeligere det!:P

KLAGE: Må si at jeg virkelig ikke trives i dette svangerskapet enda:/ Føler meg skikkelig dårlig, blanding av matforgiftet/klein fra bytur og influensasymptomer uten å ha influensa!!!! Aaargh!

Støtter klageinnlegget :p Har følt meg fyllesyk i 2 dager :( Svimmel og rar på morgenen, og "bare rar" vidre utover dagen. Huheeei.. :)

Ja dette burde gå over for innimellom så tenker jeg at det hadde vært deilig å slippe!!!:/ Skummelt!

MEN, jeg sitter å gråter av ALT! Nå er det Nrk2 til pers! Veldig gravid da:P

Hadde et øyeblikk på doskåla imorges om det er verd det, ja. Enda jeg er ikke på langt nær lik dårlig som andre blir :p

Back
Topp