Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har hele familien hatt magevirus kjempe lenge... Fått det jeg oguff, er jeg ikke bedre i morgen, så bør jeg bare bli hjemme fra jobb. Tror jeg har fått et lite magevirus oppå alt også. Ble plutselig veldig veldig tufs over natta, og sambo har hatt et snev av noe lignende før helgen.
Det må vel være bra det da?Her var det stille! funderer fortsatt på om hcg på 1200 er bra, tror det er fint, men venter på svar på andreprøven, det kommer i morgen.
Ja, det er jo høyt, så jeg har stålsatt meg for twinsDet må vel være bra det da?
Februar 2015
Taster på appen
Hehe, mitt var og skyhøyt sistJa, det er jo høyt, så jeg har stålsatt meg for twins
Tror det er et bra tall. Jeg tok hcgprøve en dag etter det du nevner og hadde 1490. Hadde da hatt litt over dobling på to dager. Får du svar fra den igår i dag?Her var det stille! funderer fortsatt på om hcg på 1200 er bra, tror det er fint, men venter på svar på andreprøven, det kommer i morgen.
Ser nå du skriver at du får svar i morgenTror det er et bra tall. Jeg tok hcgprøve en dag etter det du nevner og hadde 1490. Hadde da hatt litt over dobling på to dager. Får du svar fra den igår i dag?
Sent from my iPhone using BV Forum
Får svar i morgen jaTror det er et bra tall. Jeg tok hcgprøve en dag etter det du nevner og hadde 1490. Hadde da hatt litt over dobling på to dager. Får du svar fra den igår i dag?
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, da var det nok bare en uskyldig blødning! Godt å høre!Får svar i morgen ja
Tok en el test nå og den ble nesten helt SVART innen ett sekund, så jeg har nok ikke mistet, selv om jeg har blødd litt.
Hei. Er ny her og testet positiv fredag den 20. Juni. Har nå tatt 4 tester! 2 vanlige som du kjøper på dagligvare og 2 clear blue med uke indikator. Tok den første ukeindikatoren på lørdag og da viste den 1-2 uker, mens i dag viste den 2-3 uker (siden unnfangelsen) så jeg er i følge terminen etter første dagen i siste menstrasjon (28. Februar er termin).. så da er jeg 4+3
Beklager rotete innlegg
KLAGE: Må si at jeg virkelig ikke trives i dette svangerskapet enda:/ Føler meg skikkelig dårlig, blanding av matforgiftet/klein fra bytur og influensasymptomer uten å ha influensa!!!! Aaargh!
Sent from my iPad using BV Forum
Takk Håper bare at allt går bra! Trist at du har slike opplevelser nå :/Gratulerer og velkommen Kom gledesinnlegg rett etter mitt klageinnlegg! Var litt hyggeligere det!
Sent from my iPad using BV Forum