Skravlingstråd :)

Hei jenter! Sniker meg inn, sånn stille og forsiktig.. Er 5+5 idag, termin 20 februar. Tar alt foreløbig med en klype salt, det er tross alt tidlig enda.. Absolutt ingen symptomer, nesten så jeg skulle ønske jeg hadde det. Skal sies at jeg ikke hadde det forrige gang heller, uten at det betrygger meg nevneverdig. Kjenner at dette kommer til å bli laaaaaaaange uker, hvis alt går bra framover..

Har ikke vært her inne før, så vet i grunnen ikke hvordan forumet fungerer.. Jeg finner vel ut av det etterhvert. ;-)

Sent from my SM-C105 using BV Forum mobile app
Gratulerer så masse! Her er det bare til å lete seg gjennom trådene og se om du finner noe interessant. Takhøyden er stor, så lurer du på noe, må du bare stille spørsmål:)

Det ligger faktisk en tråd her som heter noe ala "Bare jeg som ikke kjenner meg gravid?" der mange forteller om manglende symptomer. Det er nok like vanlig som med mange symptomer :)

Fra mobil.

Tusen takk, Larnterne! :-D Det er nok vanlig ja.. Guttungen, som nå er 7, ga jo heller ingen symptomer. Var like nervøs da som nå.. men men, er jo ikke stort man kan gjøre fra eller til uansett. :-)

Sent from my SM-C105 using BV Forum mobile app

Føler virkelig med dere som sliter med formen, jeg har vært der selv tidligere.

For meg er dette svangerskapet er annerledes enn tidligere, jeg har bare positive symptomer. Jeg føler meg veldig trygg på dette og gleder meg veldig over å få oppleve dette en gang til! Føler meg så frisk og sunn og strålende. Trøtt, men bare sånn at jeg kjenner at det er litt annerledes, koser meg egentlig bare litt med gjespingen som får meg til å tenke på vårt eget lille mirakel. Ellers er jeg så full av adrenalin, er rett og slett supergira og i et utrolig godt humør :) Ømme pupper gjør jo absolutt ikke noe, de er jo blitt større også ;) Sliter litt med å sove om kvelden fordi jeg er så gira, litt trøttere på morningen - men er på vei til å bli et skikkelig A-menneske, noe jeg aldri har vært.

Er jeg den absolutt eneste som har det slik?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Og der kom hormonene.. Plutselig begynte tårene å trille, ingen grunn. Bare leimeg. Er så sliten :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Og der kom hormonene.. Plutselig begynte tårene å trille, ingen grunn. Bare leimeg. Er så sliten :(

Ååå det er lov! Jeg gjorde det samme i sengen i går!:) Hatet å være gravid:P Men i morgen er en ny dag!:)

Sent from my iPad using BV Forum

Hater det så inderlig akkurat nå.. Dette er ikke meg, er ikke vandt til å holde meg iro. Men nå er det ingenting annet jeg klarer :( Baah.. Venninnene mine som fødte i vinter får nå en ny respekt fra meg, kan ikke huske de var sånn her ifjor på samme tiden :p

Hater det så inderlig akkurat nå.. Dette er ikke meg, er ikke vandt til å holde meg iro. Men nå er det ingenting annet jeg klarer :( Baah.. Venninnene mine som fødte i vinter får nå en ny respekt fra meg, kan ikke huske de var sånn her ifjor på samme tiden :p

men husk at det er så individuelt da!:) Og kanskje de snakket med noen andre de å?:) Jeg mener det er lov!:)

Er vel det.. Mye som skjer der inni nå.. Sinnsykt gla for at jeg tok sommerferie fredag, hadde ikke greid å jobba akkurat nå. Cred til dere for det! Sover sikkert 15-20 timer i døgnet nå, går på do å spiser. Rene spebarnet:p

Er vel det.. Mye som skjer der inni nå.. Sinnsykt gla for at jeg tok sommerferie fredag, hadde ikke greid å jobba akkurat nå. Cred til dere for det! Sover sikkert 15-20 timer i døgnet nå, går på do å spiser. Rene spebarnet:p

Bare 2 dager igjen til 4ukers ferie!!! SKAL holde ut!!!! I dag har jeg ikke sovet på dagen! Så nå skal jeg legge meg tidlig!:):)

Bare 2 dager igjen til 4ukers ferie!!! SKAL holde ut!!!! I dag har jeg ikke sovet på dagen! Så nå skal jeg legge meg tidlig!:):)

You can do it!! :)

You can do it!! :)

Hehe ja skal prøve!:) Røk nesten idag men etter en time over do så kom jeg meg i dusjen!:) Jeg må jobbe for å få mammapermpenger (husker ikke hva det heter jeg;P) Så her må jeg stå
På!:)

Hvordan fungerer det egentlig ? Jeg har jobbet 100% til fredag nå. Begynner i ny jobb i august etter planen, så har hele sommeren fri. Aner ikke når eller hvordan jeg skal si det på nye arbeidsplassen, men jeg er jo gått på vei når jeg begynner der. (Rundt midten på august). Hvordan bør det gjøres ?

Hvordan fungerer det egentlig ? Jeg har jobbet 100% til fredag nå. Begynner i ny jobb i august etter planen, så har hele sommeren fri. Aner ikke når eller hvordan jeg skal si det på nye arbeidsplassen, men jeg er jo gått på vei når jeg begynner der. (Rundt midten på august). Hvordan bør det gjøres ?

Ingen krav til å si det før det er 2 mnd igjen til fødsel:) Men har du signert kontrakt?:) Da er det bare å gå inn til sjefen og si du er gravid å dere gleder dere maaasse!:)

Jeg er jobbsøker jeg så jeg skal holde det hemmelig til kontrakten er skrevet under! :) Føler litt jeg lurer de men jeg vet jeg er god i jobben min og jeg kommer jo tilbake:):)

Ok Har ikke skrevet kontrakt enda nei, bar det bare muntlig. Takk for opplysninger!:)

Holder på med å søke jobber jeg og, så var kanskje ikke det beste tidpunktet å bli gravid på, men sånn ble det jo plutselig bare. Kommer hvertfall til å holde det hemmelig til kontrakten er skrevet. Kan jo ikke gå arbeidsledig i et år heller, så må ha en jobb, og satser på at de har forståelse for det. Heldigvis har jeg ikke vært noe kvalm eller hatt noen andre plager til nå, og har ikke noe mage enda, bortsett fra at jeg er oppblåst, så burde klare å skjule det en stund til. Men jeg er ganske tynn og lav, så aner ikke hvor tidlig jeg kommer til å få mage.

Merker dere at luktesansen har blitt veldig mye sterkere? Jeg kjenner plutslig lukter jeg ikke har kjent før :) Både på godt og vondt riktignok, ikke alle dufter som er like velkomne under morgenkvalmen :p

Signerer den! Jeg synes alt lukter vondt om dagen, kjøleskap, hunden, kaffe, blomster og til og med mannen :P hehe huff :P

Ble rasende på sambo fordi deoen han stinket helt jævlig. Stakkars.

Idag begynner spirens hjerte å slå, ifølge appen min! Utrolig å tenke på.

Back
Topp