Skravlingstråd :)

Usj, fikk ikke time til akupunktur før om 1,5 uke, jeg var SÅ klar for litt kvalmelindring nå :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Eetter blødningen søndag kveld har jeg fått helt do-angst. Livredd for å gå på do, for da kan jeg finne mer blod. :(

Greier nesten ikke vente til fredag og resultatene fra hcg prøvene.

Noen som har hjerteflimmer?:) Kjennes ut som om jeg blir skremt hele dagen! Kjempe slitsomt!

Sent from my iPad using BV Forum

Ingen symptomer og ingen antydning til mage. Kjenner jeg blir litt gal i hode og sier til meg selv flere ganger for dagen at det sikkert ikke er noe baby som lever inni magen :-( Blir litt deppa av meg selv! Har jo både positive graviditetstester og HCGprøve som ser normal ut. Har heller ikke blødd! Tror liksom på at jeg har hatt en MA, men det er vel mer uvanlig enn SA? Beklager langt klageinnlegg!

Ingen symptomer og ingen antydning til mage. Kjenner jeg blir litt gal i hode og sier til meg selv flere ganger for dagen at det sikkert ikke er noe baby som lever inni magen :-( Blir litt deppa av meg selv! Har jo både positive graviditetstester og HCGprøve som ser normal ut. Har heller ikke blødd! Tror liksom på at jeg har hatt en MA, men det er vel mer uvanlig enn SA? Beklager langt klageinnlegg!

Sist jeg mistet hadde jeg en MA, som gikk over til en SA etter en uke rett før utskraping:) MEN, mange som ikke har symtomer også! Hvis du er usikker kan du dra til gynekolog og ta en titt? De tar som regel gravide på alvor og tar inn hurtig om du sier du er bekymret:)

Noen som har hjerteflimmer?:) Kjennes ut som om jeg blir skremt hele dagen! Kjempe slitsomt!

Sikkert lurt å spørre om det når du skal til legen. Jeg hadde noe tull med hjertet sist svangerskap. Pulsen steg plutselig, og jeg holdt på å miste bevisstheten. Hadde ambulanse her fordi jeg var alene med eldste som var to år, og måtte ringe 113 så han ikke plutselig endte opp med å være alene med en bevistløs mamma hele helgen. Kjempe skummelt. Fikk det dessverre ikke på ekg, det hadde roet seg da de kom. Men jeg var helt grå og svett i fjeset da de kom, og støl i kroppen flere dager etterpå. Fikk gå med ekg 24 timer, men da var alt fint. Og på ul av hjertet sa legen at det mest sannsynlig var pga den økte blodgjennomstrømningen man har når man er gravid. Han mente at jeg kunne drikke et glass kaldt vann eller løfte opp venstre kne måt brystet raskt(noe som er komplett umulig når man er høygravid.).Heldigvis skjedde det bare to ganger.

Hvor langt på vei er du da? Jeg har heller ikke noe mage, er 9+2 og det er barn nummer tre. Det bør ikke være noe å bekymre seg for når hcg øker normalt og testen er positiv. Det går jo an å be om ul hvis du er veldig bekymret, så får du sett at alt er bra.

Er ikke mer enn rundt 6 uker med nr. 2. Tror nok bare jeg forventer for mye :-) Og burde vel heller bare være glad for at jeg ikke har symptomer, men blir litt bekymret når det ikke er noe uten om tester som sier at jeg er gravid! Jeg fortalte legen om det tidligere i uken og han ville høre med de på sykehuset om jeg fikk komme inn. Desverre hadde jeg ikke god nok grunn :-(

Sikkert lurt å spørre om det når du skal til legen. Jeg hadde noe tull med hjertet sist svangerskap. Pulsen steg plutselig, og jeg holdt på å miste bevisstheten. Hadde ambulanse her fordi jeg var alene med eldste som var to år, og måtte ringe 113 så han ikke plutselig endte opp med å være alene med en bevistløs mamma hele helgen. Kjempe skummelt. Fikk det dessverre ikke på ekg, det hadde roet seg da de kom. Men jeg var helt grå og svett i fjeset da de kom, og støl i kroppen flere dager etterpå. Fikk gå med ekg 24 timer, men da var alt fint. Og på ul av hjertet sa legen at det mest sannsynlig var pga den økte blodgjennomstrømningen man har når man er gravid. Han mente at jeg kunne drikke et glass kaldt vann eller løfte opp venstre kne måt brystet raskt(noe som er komplett umulig når man er høygravid.).Heldigvis skjedde det bare to ganger.

Har lurt på å kontakte lege med det siden det er veldig ofte! Men tenkte kanskje det var normalt jeg:) Prøver å ikke google nå i starten:P Men burde jeg ringe å høre? Eller skal jeg vente til slutten av juli? Har ferie og samboer er hjemme med meg:)

Har lurt på å kontakte lege med det siden det er veldig ofte! Men tenkte kanskje det var normalt jeg:) Prøver å ikke google nå i starten:p Men burde jeg ringe å høre? Eller skal jeg vente til slutten av juli? Har ferie og samboer er hjemme med meg:)

Kanskje noen andre her har det sånn som deg? Du får kjenne litt på det. Det går an å ringe å spørre legen før timen, og jeg tror nok jeg ville endt opp med det. I hvert fall hvis det ikke dukker opp noen her som har det likt og som evt har spurt. Jeg vil jo anta at det er pga blodmengden øker i kroppen. Jeg har pleid å bli svimmel da, men man kan sikkert få ulike reaksjoner.

Kanskje noen andre her har det sånn som deg? Du får kjenne litt på det. Det går an å ringe å spørre legen før timen, og jeg tror nok jeg ville endt opp med det. I hvert fall hvis det ikke dukker opp noen her som har det likt og som evt har spurt. Jeg vil jo anta at det er pga blodmengden øker i kroppen. Jeg har pleid å bli svimmel da, men man kan sikkert få ulike reaksjoner.

Ja:) Kan jo se det ann, for jeg er ikke svimmel eller noe. Blir litt anpusten bare men det går fint:)

prøver jo og ikke bekymre meg så mye men ikke lett altså:) Takk for svar uansett!

Kan ikke tro jeg er 9 uker i morgen! Som jeg gleder meg til å bli mamma men samtidig såå redd!

❤️Februar 2015❤️

På ferietur, og klarer ikke tenke på annet enn hcg-prøven jeg fikk svar på igår. Prøver få inn i hjernen min at det ikke er noe å gjøre fra eller til uansett, men klarer ikke la være å tenke at nivå på 5000 dag 6+3 må være lavt.. Men mange tar vel ikke hcg-prøver, så kanskje det egentlig er flere som har såpass lavt uten å vite det? Blæh!! Må prøve få hodet mitt over på noe annet før jeg blir gal!!!

Sent from my SM-C105 using BV Forum mobile app

Ja:) Kan jo se det ann, for jeg er ikke svimmel eller noe. Blir litt anpusten bare men det går fint:)

prøver jo og ikke bekymre meg så mye men ikke lett altså:) Takk for svar uansett!

Heihei. Jeg har hatt det du skriver om, men siden jeg sover hele døgnet nesten har jeg sikkert sovet over noe av det. Har bare kjent det en gang, da lå jeg i senga og klokka var midt på natta. Gjorde INGENTING, og alikevel jobba hjertet som bare det. Jeg har hørt tidligere at det er helt normalt, så klarte å roe bekymringsnivået før det fikk noe særlig tak.. Men hvis det skremmer deg så ringer du legen, er jo ikke vits i å gå rundt å være unødig bekymra i en tid som egentlig bare skal være lykke og glede (og stress; p ) ; D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Er det bare jeg som ikke for noen ting som helst ut av dagene? Haha.. Jeg har ferie, vi drar imorra til Kreta. Såå mye jeg burde ha gjort. Idag skinner til og med sola! Allikevel får jeg ikke gjort noenting! Bare ligger i sofaen med den ipaden i hånda :p blir nesten litt irritert på meg selv! Haha

Heihei. Jeg har hatt det du skriver om, men siden jeg sover hele døgnet nesten har jeg sikkert sovet over noe av det. Har bare kjent det en gang, da lå jeg i senga og klokka var midt på natta. Gjorde INGENTING, og alikevel jobba hjertet som bare det. Jeg har hørt tidligere at det er helt normalt, så klarte å roe bekymringsnivået før det fikk noe særlig tak.. Men hvis det skremmer deg så ringer du legen, er jo ikke vits i å gå rundt å være unødig bekymra i en tid som egentlig bare skal være lykke og glede (og stress; p ) ; D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Venter litt med å ringe legen:) Får se om det roer seg! Har jo hørt det er normalt så får jo bare leve med det!:)

Hvor langt unna maling skal man holde seg?:) Samboer er å maler franske balkongen ved siden av sofaen med døren åpen:) Må jeg flytte meg?

Har en veldig grei lege som ringte for å si at hcgprøvene mine dobler seg som normalt :-) Så nå får jeg prøve å slappe av og nyte dagene uten symptomer! Han sa til og med at jeg burde feire med et kakestykke :-) Tror jeg gjør det!! :-)

Hvor langt unna maling skal man holde seg?:) Samboer er å maler franske balkongen ved siden av sofaen med døren åpen:) Må jeg flytte meg?

Hmm.. Jeg har til og med malt litt selv jeg. Trudde ikke det var så krise? :/

Back
Topp