Skravlingstråd :)

Her i statene fins det nesten ikke en bolig uten aircondition, så jeg nyter sommervarmen innendørs den verste tiden på dagen :D
Hadde ikke maktet varmen med kvalme i tillegg. Puh.

-iPhone appen-

Merker jeg er veldig usikker i denne graviditeten. Var hos legen igår. 10+5 og hun gadd ikke lytte etter hjertelyd og ikke målte hun magen heller. og nå går hun i ferie i 3 uker. og jeg skal på ferie om 1 uke. i 3 uker. så nå skal jeg liksom ikke på noe kontroll før ordinær UL i uke 18.
Jeg merker jeg er veldig bekymret, vil jo ikke si til noen at jeg er gravid heller når jeg enda ikke har hørt hjerte eller noe. prøver å få til tidlig ul, men er ikke lett nå midt i fellesferien :/

Merker jeg er veldig usikker i denne graviditeten. Var hos legen igår. 10+5 og hun gadd ikke lytte etter hjertelyd og ikke målte hun magen heller. og nå går hun i ferie i 3 uker. og jeg skal på ferie om 1 uke. i 3 uker. så nå skal jeg liksom ikke på noe kontroll før ordinær UL i uke 18.
Jeg merker jeg er veldig bekymret, vil jo ikke si til noen at jeg er gravid heller når jeg enda ikke har hørt hjerte eller noe. prøver å få til tidlig ul, men er ikke lett nå midt i fellesferien :/

Hmmm så rart? På Oslo City i Oslo hadde de ledige timer for privat ul :) Men nå vet ikke jeg hvor du holder til da:/ Håper du får det til før ferien!!!:/ Kjedelig å være usikker!

Sent from my iPad using BV Forum

Hmmm så rart? På Oslo City i Oslo hadde de ledige timer for privat ul :) Men nå vet ikke jeg hvor du holder til da:/ Håper du får det til før ferien!!!:/ Kjedelig å være usikker!

Jeg bor i Bergen, og begge stedene jeg har hørt mye bra om har ferie. og åpner ikke før jeg er på ferie :/ veldig kjedelig. ønsker jo litt å fortelle det til familie og de nærmeste før vi drar. skal prøve en siste plass på mandag om jeg får tidlig ultralyd. men vil helst ha utvendig, noe som ikke er så lett den plassen

Jeg bor i Bergen, og begge stedene jeg har hørt mye bra om har ferie. og åpner ikke før jeg er på ferie :/ veldig kjedelig. ønsker jo litt å fortelle det til familie og de nærmeste før vi drar. skal prøve en siste plass på mandag om jeg får tidlig ultralyd. men vil helst ha utvendig, noe som ikke er så lett den plassen

Har du prøvd sentrumslegene? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Volvat?

Idag er jeg altså sååå sliten og trøtt! Sovet godt inatt, 7 timer, men like trøtt da jeg våknet. Greier nesten ikke holde øynene åpne, bortsett fra når toåringen roper mammmaaaaaaaa :)

Mye kjøligere idag, det er deiiig da.

God morgen! Sov til kl 09, fantastisk :) ungene er på overnatting hos besteforeldre. Nå skal jeg ta meg en lang dusj, og sette meg på altanen med frokost før det blir for varmt ute. Ha en fin dag jenter! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag skal jeg på Backstreet boys konsert:P. Gleder meg som en liten unge!:). Ønsker alle en kjempe fin dag!:)

Venter nr 2 mars 2015❤️

I dag skal jeg på Backstreet boys konsert:P. Gleder meg som en liten unge!:). Ønsker alle en kjempe fin dag!:)

Venter nr 2 mars 2015❤️

Åh! Jeg har aldri vært på BSB konsert, men har såååå lyst! Angrer meg skikkelig for at jeg ikke dro når t var NKOTBSB konsert. Eeeeelske New Kids når jeg var lita :D

Jeg skal på privat ultralyd i Bergen nesten uke. De eneste som var ledige nå i juli var Majorstuaklinikken. De holder til på Minde. Kan være verd et forsøk å ringe dit:)
Jeg var forresten på første kontroll i går, og hos meg ble det heller ikke lyttet etter hjertelyd. Det er nok ikke vanlig å gjøre det før den ordinære ultralyden.

Fra mobil.

Det er vel helt vanlig at de ikke sjekker de tingene. De måler ikke magen før livmoren har kommet over symfysen, så det begynner de med på kontrollen etter oul, som vanligvis er i uke 24. Hjertelyd er også veldig vanskelig å finne så tidlig så det sjekkes heller ikke vanligvis før etter uke 12. Så de fleste av oss må gå helt til oul før vi har hørt det hvis vi ikke bestiller privat ul eller skaffer oss egen dopler. Hvis du bekymrer deg veldig så er det sikkert lurt å ordne seg med privat ul.
Selv venter jeg i spenning på om jeg klarer å kjenne bevegelse like tidlig denne gang som sist, kjente da i uke 14. Kjenner jeg det kan jeg slappe mer av.

ImageUploadedByBV Forum1405180356.969382.jpg
Pedikyr i dag :) Herlig!

-iPhone appen-

Ungene sover og jeg sløver på sofaen med en Japp :) Nam!
Hva gjør dere i kveld?

Hva gjør dere i kveld?

Samboer er på helgens andre heisatur med vennene sine, og jeg & hunden ser på Millenniumteiologien:) Skulle egentlig være med på hurramegrundt men han vil ikke si det til noen enda så da gidder jeg ikke:)

Hva gjør dere i kveld?
Jeg ser på Orange is the new black, mens mannen er ute og tar noen øl med kompiser. Jeg har sagt at jeg kanskje kommer og møter dem, men må se om jeg orker. Har akkurat tatt meg en paracet, hodepinen har herjet vilt de siste dagene og nå orket jeg ikke mer.

Fra mobil.

Back
Topp