Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte meg mammabukse i går og når jeg skulle ta bilde synes jeg plutselig jeg så jeg hadde fått magelitt rot i sofa, vi er på flyttefot!
Vis vedlegget 68936
Vis vedlegget 68937
Februar 2015
![]()
På hmHvor har du handlet?Grattis med mage
Sent from my iPad using BV Forum
På hmDenne buksa er bare såå utrolig deilig at det finnes ikke ord, føles som jeg ikke har på meg bukse
![]()
Kjøpte en på hm i går, sinnsykt fin! Kan ta bilde av den en dagellers har de mye fint på mamalicious.com
Sent from my iPhone using BV Forum
Fin mage og fin bukse! Tror jeg må ta meg en tur på hm snartKjøpte meg mammabukse i går og når jeg skulle ta bilde synes jeg plutselig jeg så jeg hadde fått magelitt rot i sofa, vi er på flyttefot!
Vis vedlegget 68936
Vis vedlegget 68937
Februar 2015
![]()
Ja, de hadde veldig mye fine bukser der nåFin mage og fin bukse! Tror jeg må ta meg en tur på hm snart
Fra mobil.
Nei, men opplever at de til tider klør mer enn vanlig. Tilfeldig eller ikke er jeg usikker på. Men det stikker noe fryktelig i magen de siste dagene. Blir jo bekymra, da det ikke har hatt slik Stikking på 2 uker eller noe. Alt bekymrer en seg for åOpplever dere stikking i brystene?
Nei, men opplever at de til tider klør mer enn vanlig. Tilfeldig eller ikke er jeg usikker på. Men det stikker noe fryktelig i magen de siste dagene. Blir jo bekymra, da det ikke har hatt slik Stikking på 2 uker eller noe. Alt bekymrer en seg for å![]()
Opplever dere stikking i brystene?
Du får gjøre dJaMye å bekymre seg for
Men det gjør til tider ganske vondt. Skal på kontroll til uken så får spørre legen da
mine pupper klør veldig , men de er så og si ikke ømme! men det ble dem ikke med guttungen heller før en stund inn i graviditeten , grueer meg heller til vinteren med stive kalde brystvorter heheNei, men opplever at de til tider klør mer enn vanlig. Tilfeldig eller ikke er jeg usikker på. Men det stikker noe fryktelig i magen de siste dagene. Blir jo bekymra, da det ikke har hatt slik Stikking på 2 uker eller noe. Alt bekymrer en seg for å![]()
Mine er ømme til tider, og da blir de så fryktelig tunge i tillegg. Kjæresten er veldig fornøyd da, for de vokst noe enormt! Har oppdaget at nesten alt er normalt når en er gravid, men en bekymrer seg jo for alt likevel. Jeg er førstegangs, men innbiller meg at jeg klarer å slappe av litt mer når jeg kjenner liv daglig. Da har en et bevis på at det faktisk er noe som lever inne i enmine pupper klør veldig , men de er så og si ikke ømme! men det ble dem ikke med guttungen heller før en stund inn i graviditeten , grueer meg heller til vinteren med stive kalde brystvorter hehestikker litt i magen og puppene hos meg også iblandt
tror det er veldig normalt !