Skravlingstråd :)

Åh, jeg har akkurat spist den beste frokosten/lunsjen nå! En minibaguett (fin for tenk) med smør, kalkunskinke og kvitost på. NAM NAM NAM!!! D var så godt så lurer på om jeg burde lage en til :p

Sent from my iPad using BV Forum

Min forrige lege fant den i uke 8 med andremann hvertfall :)
Men denne legen ville ikke sjekke i tilfelle han ikke skulle finne den. Der var så mange som ble unødig bekymret av det. Forståelig nok, men også litt kjedelig å måtte vente 19 dager til... Da skal vi på tidlig ultralyd, og så til legen for ny kontroll på ettermiddagen ;) da får jeg kanskje dobbelt opp da hihi ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøpte meg mammabukse i går og når jeg skulle ta bilde synes jeg plutselig jeg så jeg hadde fått mage :o litt rot i sofa, vi er på flyttefot!

ImageUploadedByBV Forum1405684697.238220.jpg

ImageUploadedByBV Forum1405684715.305273.jpg

❤️Februar 2015❤️

Hvor har du handlet?:) Grattis med mage;)

På hm :) Denne buksa er bare såå utrolig deilig at det finnes ikke ord, føles som jeg ikke har på meg bukse :p

Noen som vet om sånne bøker man kan skrive inn i løpet av svangerskapet?

På hm :) Denne buksa er bare såå utrolig deilig at det finnes ikke ord, føles som jeg ikke har på meg bukse :p

Kjøpte ikke mammabukser forrige svangerskap, bare tights. Denne gangen har jeg planer om å få kjøpt meg noen fine mammabukser altså :)

Kjøpte en på hm i går, sinnsykt fin! Kan ta bilde av den en dag:) ellers har de mye fint på mamalicious.com

Fin mage og fin bukse! Tror jeg må ta meg en tur på hm snart ;)

Fra mobil.
Ja, de hadde veldig mye fine bukser der nå :)

Opplever dere stikking i brystene?:)

Nei, men opplever at de til tider klør mer enn vanlig. Tilfeldig eller ikke er jeg usikker på. Men det stikker noe fryktelig i magen de siste dagene. Blir jo bekymra, da det ikke har hatt slik Stikking på 2 uker eller noe. Alt bekymrer en seg for å;)

Nei, men opplever at de til tider klør mer enn vanlig. Tilfeldig eller ikke er jeg usikker på. Men det stikker noe fryktelig i magen de siste dagene. Blir jo bekymra, da det ikke har hatt slik Stikking på 2 uker eller noe. Alt bekymrer en seg for å;)

Ja:) Mye å bekymre seg for:P Men det gjør til tider ganske vondt. Skal på kontroll til uken så får spørre legen da:)

Sitter på jobb:) gleder meg til å være ferdig kl 22.30:)

Ja:) Mye å bekymre seg for:p Men det gjør til tider ganske vondt. Skal på kontroll til uken så får spørre legen da:)

Du får gjøre d:) synes alt er normalt når det kommer til svangerskap jeg, så regner med du får beskjed om at det er veldig vanlig:)

mine pupper klør veldig , men de er så og si ikke ømme! men det ble dem ikke med guttungen heller før en stund inn i graviditeten , grueer meg heller til vinteren med stive kalde brystvorter hehe :P stikker litt i magen og puppene hos meg også iblandt :) tror det er veldig normalt !

mine pupper klør veldig , men de er så og si ikke ømme! men det ble dem ikke med guttungen heller før en stund inn i graviditeten , grueer meg heller til vinteren med stive kalde brystvorter hehe :p stikker litt i magen og puppene hos meg også iblandt :) tror det er veldig normalt !
Mine er ømme til tider, og da blir de så fryktelig tunge i tillegg. Kjæresten er veldig fornøyd da, for de vokst noe enormt! Har oppdaget at nesten alt er normalt når en er gravid, men en bekymrer seg jo for alt likevel. Jeg er førstegangs, men innbiller meg at jeg klarer å slappe av litt mer når jeg kjenner liv daglig. Da har en et bevis på at det faktisk er noe som lever inne i en:)

Faens mannfolk som ikke greier en drit!!! Sitter ute i sola og trykker på telefonen mens jeg er inne å prøver å
få orden hjemme FØR jeg skal på jobb!
Mini greier han faen ikke å passe på, så han tar det som en selvfølge at jeg passer han mens jeg er inne å rydder!!

Back
Topp