Skravlingstråd :)

Faens mannfolk som ikke greier en drit!!! Sitter ute i sola og trykker på telefonen mens jeg er inne å prøver å
få orden hjemme FØR jeg skal på jobb!
Mini greier han faen ikke å passe på, så han tar det som en selvfølge at jeg passer han mens jeg er inne å rydder!!

Så flink du er.. Syntes godt han kunne ha hjulpet deg , i det minste med og paasse på den lille.
Du er ikke alene om å ha en irriterende mann idag..
bare min sitter inne klistra foran pcen på den 4de timen nå.. fordiom han lovet og bli med ut å finne på noe ..
men det kan han ikke fordi det er aaalt for armt å gå ut han kan jo brenne opp .. meen om ikke jeg å guttungen kan gå og finne på noe ute kan han forslå.. er det ikke like varmt for oss da ??? årh :p

Endelig hjemme etter 3 ukers ferietur. Jaggu hadde ikke sikringa til kjøkkenet gått... :( sikkert skjedd ganske tidlig. Med elgkjøtt, diverse fisk og andre kjøttvarer.... Fy faen for en lukt. Stakkars mannen som står med hodet inni det der. Prøvde å vaske etter han hadde kastet alt, men brakk meg så sinnsykt etter et par sekunder... Håper eddikvann tar den drittlukta. Har brukt 5 timer på å rydde/vaske nå. :(

-iPhone appen-

Endelig hjemme etter 3 ukers ferietur. Jaggu hadde ikke sikringa til kjøkkenet gått... :( sikkert skjedd ganske tidlig. Med elgkjøtt, diverse fisk og andre kjøttvarer.... Fy faen for en lukt. Stakkars mannen som står med hodet inni det der. Prøvde å vaske etter han hadde kastet alt, men brakk meg så sinnsykt etter et par sekunder... Håper eddikvann tar den drittlukta. Har brukt 5 timer på å rydde/vaske nå. :(

-iPhone appen-
Ånei, så utrolig kjedelig! Ble kvalm bare av tanken :P

-iPhone appen-
Stakkars! Du er god!!! Vi får heldigvis beskjed via alarmen om en sikring eller noe har gått... Men så utrolig kjipt m elgkjøttet da! Det som er så godt!!!

Venter en liten i februar ❤️

Så flink du er.. Syntes godt han kunne ha hjulpet deg , i det minste med og paasse på den lille.
Du er ikke alene om å ha en irriterende mann idag..
bare min sitter inne klistra foran pcen på den 4de timen nå.. fordiom han lovet og bli med ut å finne på noe ..
men det kan han ikke fordi det er aaalt for armt å gå ut han kan jo brenne opp .. meen om ikke jeg å guttungen kan gå og finne på noe ute kan han forslå.. er det ikke like varmt for oss da ??? årh :p

Mannfolk altså!
Jeg forventer at det er ok hjemme når jeg kommer hjem fra jobb nå snart!

Hodepine er noe dritt!!! Prøver å ikke ta paracet men... Denne varmen? Tar knekken på meg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her, har så tette bihuler at jeg tror jeg døøør :(

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Stakkars! Du er god!!! Vi får heldigvis beskjed via alarmen om en sikring eller noe har gått... Men så utrolig kjipt m elgkjøttet da! Det som er så godt!!!

Venter en liten i februar ❤️
Ja.. Vurderer å innstallere noe sånt her og. Stinker ut av en annen verden, så her er alle dører og vinduer åpne. Blir jo et eldorado for fluer, men får handle inn radar i morgen. :) Mannen slokna nettopp på sofaen og snorker høylydt. Utslitt stakkar ❤️

-iPhone appen-

Da var ferien hvert øyeblikk ferdig. Gruer meg til å tilbake på jobb! Huff, men det går vel når jeg kommer inn i det igjen:) ellers må jeg skryte litt, jeg har gått besseggen! Det var sinnsykt slitsomt, men jeg klarte det :D gravid i niende uke!! Klarte såvidt å løfte beina på slutten.. Haha!

Da var ferien hvert øyeblikk ferdig. Gruer meg til å tilbake på jobb! Huff, men det går vel når jeg kommer inn i det igjen:) ellers må jeg skryte litt, jeg har gått besseggen! Det var sinnsykt slitsomt, men jeg klarte det :D gravid i niende uke!! Klarte såvidt å løfte beina på slutten.. Haha!

Herlig:) det er en fin tur:) jeg gikk den for 2 år siden da jeg var 6 uker på vei med J:) Fineste turen jeg noen gang har gått:)
Lykke til med jobbing igjen:)

Herlig:) det er en fin tur:) jeg gikk den for 2 år siden da jeg var 6 uker på vei med J:) Fineste turen jeg noen gang har gått:)
Lykke til med jobbing igjen:)
Tusen takk for det! Ja, veldig fin tur! Vi hadde regn hele nedstigninga, det hjalp ikke på mine trøtte bein. Hehe, men hadde fint vær over eggen så det var perfekt :)

Får ikke sove i denne varmen!

♡ Februar 2015 ♡

Ikke lett å snu døgnet tilbake. Lys våken kl 04 og sliter med å få sove igjen. Blir greitt med 2 nattevakter nå da :P Men hva skal en finne på midt på natten nå da..? Jon Blund kom til meg!

-iPhone appen-

Første legetimen unnagjort :D Stas med helsekort altså, Hihi :) Ble sykemeldt Pga kvalme i 2 uker nå. Kastet opp med en gang jeg stod opp i dag og klarte nesten ikke holde meg hos legen.

♡ Februar 2015 ♡

Første legetimen unnagjort :D Stas med helsekort altså, Hihi :) Ble sykemeldt Pga kvalme i 2 uker nå. Kastet opp med en gang jeg stod opp i dag og klarte nesten ikke holde meg hos legen.

♡ Februar 2015 ♡

Ååå så fint for deg!!!:):) Nå må du bare ta det med ro!:)

På vei til UL vi nå!! Æææææh! Og nå kan det ikke skjules lenger! Skummelt!ImageUploadedByBV Forum1405932525.675706.jpg

Flere som sliter i varmen? Kvalm, hodepine og V A R M! Føler jeg må spise hver andre time for å holde kroppen i sjakk. Sukk. Gleder meg til kaldere dager altså :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Flere som sliter i varmen? Kvalm, hodepine og V A R M! Føler jeg må spise hver andre time for å holde kroppen i sjakk. Sukk. Gleder meg til kaldere dager altså :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg har vært mye mer kvalm disse dagene det har vært varmt, enn jeg har vært ellers i svangerskapet.

Masse hodepine har jeg og hatt. Den er helt forferdelig, kjennes ut som om jeg har vært på fylla og sovnet ute i solen i flere timer.

Jeg har nok ikke vært så veldig flink til å få i meg nok vann, så nå er all fokus på drikking :)

Fra mobil.

Back
Topp