Skravletråden

Får TUL hos gyn 6+6, men klarer nok ikke holde meg helt til uke 12-13 på TUL på sykehuset. Spørsmålet er bare når skal jeg ta ny ultralyd?
Ikke jeg heller.. jeg tok 6+5, så skal jeg ta en 9+2 i tillegg.. om 2 uker, men det føles som en evighet til. han så sykt mye angst for at det skal gå gale.

Så kjekt, jeg har også to som blir 9 og 11 i år!! og ei som er 14 i tillegg! Tror det blir skikkelig kjekt med attpåklatt! og det blir sååå deilig å ikke ha fler småbarn på en gang , haha! :joyful:
Oii, så gøy! :smiley-bounce012
Ja, la oss bare håpe det ikke blir tvillinger :laughing001 For jeg ser for meg én attpåklatt - ikke to tette til :happy:

Hei dere! :hello
Sniker meg forsiktig inn her med termin helt i slutten av oktober. Er bare 3+4 :smiley-ashamed005

Jeg er 36 år og dette blir vårt tredje barn hvis alt går bra :Heartred Har fra før to oktobertermin-barn, selv om det ene kom litt før han skulle og endte opp i september. De blir 9 og 11 i år, så det blir litt aldersforskjell ja :happy:
Har en 9 åring, en 13 åring og ei på 1 år :D Blir mitt og samboers 2 barn sammen. Totalt får vi 4 :love017 Vi har aldri prøvd to under 2, så det blir spennende :hilarious:

Har en 9 åring, en 13 åring og ei på 1 år :D Blir mitt og samboers 2 barn sammen. Totalt får vi 4 :love017 Vi har aldri prøvd to under 2, så det blir spennende :hilarious:
Så spennende!

Jeg har fra før av en som blir 12 og en som blir 10 i år, også har vi en sammen som nylig ble 2 :love017 så det blir totalt 4 her også! Vi føler oss litt sprø :hilarious:

Så spennende!

Jeg har fra før av en som blir 12 og en som blir 10 i år, også har vi en sammen som nylig ble 2 :love017 så det blir totalt 4 her også! Vi føler oss litt sprø :hilarious:
Helt koko med 4 barn, vel? :hilarious: Neida! Det kommer til å gå så bra :love017

• Elsker
Reactions: EK3
Helt koko med 4 barn, vel? :hilarious: Neida! Det kommer til å gå så bra :love017
Haha det er sånn vi holder på, frem og tilbake.
Et sekund så sier vi «hva ER det vi gjør?!» og neste sekund «dette blir så fint! Nekter å tro det er så mye mer travelt enn med 3».:hilarious:
Men vi får nå se da, fint blir det uansett! :love017

Haha det er sånn vi holder på, frem og tilbake.
Et sekund så sier vi «hva ER det vi gjør?!» og neste sekund «dette blir så fint! Nekter å tro det er så mye mer travelt enn med 3».:hilarious:
Men vi får nå se da, fint blir det uansett! :love017
Akkurat det samme med oss :hilarious: Jeg fatter ikke hvordan vi fikk til dette.. hadde sex 2 ganger den mnd :hilarious: Det blir nok fint :love017

Akkurat det samme med oss :hilarious: Jeg fatter ikke hvordan vi fikk til dette.. hadde sex 2 ganger den mnd :hilarious: Det blir nok fint :love017
Hahah, herlig! :laughing002
Går fortere enn f her også, får så vidt tenkt på prøving før den sitter :hilarious::love017

Går fortere enn f her også, får så vidt tenkt på prøving før den sitter :hilarious::love017
Prøvde ikke engang vi, jeg skulle starte bedrift og hadde time til både innsetting av spiral og gi blod :hilarious: Men tenker det var meant to be :love017

Samme her :hilarious:
Hadde tenkt det skulle ta litt tid å bli gravid nå som jeg er over 35, men satt visst på første prøveperiode - akkurat som de andre :sign19

• Haha
Reactions: EK3
Altså, er det meningen å bli trøtt allerede i uke 4? Jeg er på jobb til kl 23, men sliter med å holde meg våken lengre enn til 21 :bored::blackeye:
Den første tia kan være helt ekstrem ift trøtthet! Mye som skjer i kroppen veldig tidlig og trøtthet er definitivt en av de symptomene som kan komme tidlig :D:goodnight

Samme her :hilarious:
Hadde tenkt det skulle ta litt tid å bli gravid nå som jeg er over 35, men satt visst på første prøveperiode - akkurat som de andre :sign19
Bra det ikke bare er meg, gikk nesten for raskt, slutta på piller i Desember med tro om at det tar jo sikkert litt tid for kroppen kommer i gang! Fikk ikke mensen en gang :hilarious:

Ikke det, bra det gikk denne vegen og ikke prøve lenge vegen. Men hadde nok slutta på pillene ett par måneder senere hadde jeg visst. Velger å tro det var meant to be :Heartblue

Prøvde ikke engang vi, jeg skulle starte bedrift og hadde time til både innsetting av spiral og gi blod :hilarious: Men tenker det var meant to be :love017
Hahaha, her og gjekk det fort og uforventa. Første menstruasjon etter forrige graviditet og tydelegvis siste på ei stund :laughing002

Våkna i firetiden i natt med kraftige kramper/tak i magen. Lå sånn i en time og tenkte nå går ting galt her :sorry:

Men har ingen tegn til spotting eller blødning, alt kjennes fint ut nå - og testen hadde blitt sterkere fra igår kveld til idag tidlig :smiley-ashamed004

Så kanskje det bare var fordi jeg kom hjem fra jobb, spiste en halv pose ostepop og sovna på sofaen :dead:

Back
Topp