Skravletråden

Hei. Må man gå til lege eller kan man velge å gå til kun jordmor? Jeg tok blodprøver idag sa jeg trengte ikke kontroll hos lege siden jeg nettopp har vært hos jordmor men de på legekontoret mente jeg måtte gå til lege også.. hva gjør dere?
Ved førre svangerskap fekk eg velje, og endte opp med å kun gå ti jordmor, noko eg va veldig fornøgd med. Måtte ti legen for blodprøver, glukosebelastningstest og svangerskapspengesøknad, men resten va det heilt greit å ta hjå jordmor :)

Då eg avslutta med preeklampsi førre gong får eg ikkje lov ti å velge heilt fritt denna gongen, og er nøydd ti å gå hjå legen:bag: og det er heilt greit det au altså, det er berre litt ulik fokus hjå dei kanskje:happy8

Hadde OTUL forrige uke, ble henvist dit av jordmor jeg var til privat ultralyd hos. Nå ble jeg litt usikker på om den henvisningen også gjelder OUL i uke 20, eller om jeg trenger en ny henvisning til denne? Har ikke fått innkalling enda, er jo lenge til, men begynte bare å tenke på det :smiley-ashamed004

Hadde OTUL forrige uke, ble henvist dit av jordmor jeg var til privat ultralyd hos. Nå ble jeg litt usikker på om den henvisningen også gjelder OUL i uke 20, eller om jeg trenger en ny henvisning til denne? Har ikke fått innkalling enda, er jo lenge til, men begynte bare å tenke på det :smiley-ashamed004
Jeg fikk begge innkallingene samtidig.

Jeg fikk innkalling like etter timen jeg hadde til toul :smiley-bounce012

Back
Topp