Skravletråden

Så bra! Bare litt over 2 uker til da. Det blir jo kjempe spennende :Heartred
Ja virkelig! Har regnet meg frem til at om blodprøver viser over 164 så skal jeg være fornøyd. Synes kanskje testen idag morges var litt sterkere men glemte bilde :rolleyes:

Ja virkelig! Har regnet meg frem til at om blodprøver viser over 164 så skal jeg være fornøyd. Synes kanskje testen idag morges var litt sterkere men glemte bilde :rolleyes:
Det er jo kjempe bra! HCG-nivå er jo så individuelt, og kan ikke sammenlignes verken fra kvinne til kvinne, eller fra svangerskap til svangerskap.
Synes i hvert fall de andre målingene dine var fine :Heartred

Er såååå glad for at eldstemann er blitt dårlig i magen og må være hjemme fra skolen! :smiley-ashamed005
Jobber i bhg, og holdt på å sovne under samling i går morges :dead:
Jeg ble akkurat vikar i bhg dattra mi går i, i dag :hilarious: Også skal jeg starte å ta nattevakter på omsorgssenteret istedenfor tidligvakter. Jeg fungerer best på kveld/natt :smiley-ashamed004 Skjønner du holdt på å sovne på mårran!

Er litt usikker på om jeg skal be om privat UL tidligere.. per nå har jeg avtale i uke 7+0.
Ønsker jo så klart å vite om det er hjertelyd før dette. Det eneste som jeg syntes hadde vært tøft hadde vært om det viste seg å være for tidlig / eller at de sier at jeg må vente en uke for å se osv. og at det da hadde vært bedre å vente.
Har ikke vært gravid før, så vet ikke helt hvordan man bør gå frem.
Hva tenker dere?
Har lyst til å spørre om jeg kan få UL en uke tidligere, det blir da 6+0. Er det for tidlig?

Er litt usikker på om jeg skal be om privat UL tidligere.. per nå har jeg avtale i uke 7+0.
Ønsker jo så klart å vite om det er hjertelyd før dette. Det eneste som jeg syntes hadde vært tøft hadde vært om det viste seg å være for tidlig / eller at de sier at jeg må vente en uke for å se osv. og at det da hadde vært bedre å vente.
Hva tenker dere?
Har lyst til å spørre om jeg kan få UL en uke tidligere, det blir da 6+0. Er det for tidlig?
Du kan spørre, men ikke sikkert du får. Jeg har neste uke, det er egentlig for tidlig. Så vi får se om det er et bankende hjerte eller om jeg må tilbake uken etter :happy:

Hva gjør dere for å få tiden til å gå??? Føler jeg ikke blir eldre altså :banghead:

Det går så treigt og jeg vil bare skru tiden fram noen uker så jeg kan slappe av litt! Men innen jeg når uke 12 så vil jeg bare skru tiden noen uker til så jeg kjenner liv og blir beroliget av det:laughing021 Kan ikke huske at det var så ulidelig lange dager med førstemann, men det var det helt sikkert! Kvalmen kom tidlig sist, uke 6, "kvalm fra månen og tilbake" har jeg skrevet i notatene mine :laughing002 Men mener å huske oppkast starta rundt uke 9 og varte langt ut i uke 17 en gang . Får prøøve å nyte det litt ekstra nå hvis kvalmen og oppkast skulle melde seg tidligere eller vare lenger denne gangen :smiley-ashamed004 Men det er vanskelig, trenger en tidsmaskin!!!

Hva gjør dere for å få tiden til å gå??? Føler jeg ikke blir eldre altså :banghead:

Det går så treigt og jeg vil bare skru tiden fram noen uker så jeg kan slappe av litt! Men innen jeg når uke 12 så vil jeg bare skru tiden noen uker til så jeg kjenner liv og blir beroliget av det:laughing021 Kan ikke huske at det var så ulidelig lange dager med førstemann, men det var det helt sikkert! Kvalmen kom tidlig sist, uke 6, "kvalm fra månen og tilbake" har jeg skrevet i notatene mine :laughing002 Men mener å huske oppkast starta rundt uke 9 og varte langt ut i uke 17 en gang . Får prøøve å nyte det litt ekstra nå hvis kvalmen og oppkast skulle melde seg tidligere eller vare lenger denne gangen :smiley-ashamed004 Men det er vanskelig, trenger en tidsmaskin!!!
Føler selv det går helt forferdelig tregt… Synes ikke det gikk så tregt sist. Men da var jeg sååå kvalm, trøtt og vondt i titsa og hadde i tillegg veldig mye å gjøre på jobb. Nå går jeg jo bare hjemme. Sikkert derfor tiden går så seint her iallfall :hilarious:

Da venter jeg til uke 7 bare. Men ja, er såå enig i at tiden går så utrolig sakte. Føles ut som jeg har vært gravid i månedsvis allerede, men det har bare gått litt over en uke :hilarious:
Jeg er ikke i jobb akkurat nå grunnet sykdom, så det gjør at tiden går veldig veldig treigt. :sorry:

Hva tenker dere?
Jeg har alltid gått 6+1 for å se om det er liv (hjerteaktivitet). :happy:
Hjertet begynner å slå i uke 5+5, så om du vil gå fra uke 6+0 og fremover, er det ingenting i veien for det.

Er det noen her i denne tråden, som har blitt med i Facebook gruppa? :smiley-ashamed005
Føles skummelt, vet ikke om jeg tør å dele noe der, dere er liksom mine "homies" :laughing002
Er med i Facebook-gruppen ja, men har ikke postet eller kommentert noe enda. Usikker på om jeg kommer til å gjøre det.

Hvis vi får en privat gruppe her så tror jeg jeg kommer til å dele litt mer her i stedet. Dere virker alle som så fine mennesker :Heartpink

Er med i Facebook-gruppen ja, men har ikke postet eller kommentert noe enda. Usikker på om jeg kommer til å gjøre det.

Hvis vi får en privat gruppe her så tror jeg jeg kommer til å dele litt mer her i stedet. Dere virker alle som så fine mennesker :Heartpink
Husker jeg brukte forumet her, helt til Facebook gruppa ble oppretta, så slutta jeg liksom å bruke forumet :dead:
Men denne gangen frister det mer å bli her :Heartred

Er det noen her i denne tråden, som har blitt med i Facebook gruppa? :smiley-ashamed005
Føles skummelt, vet ikke om jeg tør å dele noe der, dere er liksom mine "homies" :laughing002
Jeg er også med der :happy:
Blir nok mer folk som skriver etterhvert, og da blir man mindre «synlig». Har fortsatt kontakt med flere fra termingruppene fra 2020- og 2021, og det blir jo «nærere» når man faktisk kan se fjes og navn.

Synes forumet her er fint også, spesielt den første tiden når man ikke ønsker at Gud og hvermannsen skal vite at man er gravid.

Back
Topp