Skravletråden!

Wow! Jeg ønsket meg tvillinger sist, fikk også høre av flere at de trodde det var det fordi magen var så stor, men nei, én var mer enn nok den gangen :hilarious: Nå har jeg en nær venninne som har tvillinger og ønsker meg ikke det lenger for å si det sånn:hilarious: Foreldrene er et godt team da, men høres jammen meg travelt ut! Men som hun sier «man må jo bare takle det». Typen hennes mener bestemt at vi får tvillinger neste gang da, de vet ikke at vi er gravide igjen.Blir godt å få bekreftet antall på tul før vi forteller det så han ikke fucker med hodet mitt ihvertfall:hilarious:
Jeg fikk også høre at det «måtte» være to sist. :hilarious: Frekke folk! :laughing002 Alltid innerst inne hatt lyst på tvillinger, men skjønner at det er mye ja! Kommer nok veldig an på babyen også. Hadde vi hatt to av førstemann som nyfødt hadde jeg dødd! :dead::laughing002

Jeg er livredd for tvillinger igjen. Ikke fordi at jeg ikke ønsker meg det, men fordi det er større risiko for at jeg da mister igjen.
Jeg var 12 uker på vei da tvillingene ble oppdaget. De fant ingen skillevegg mellom dem. Det var eneggede tvillinger der egget hadde delt seg så sent at de delte både morkake og fostersekk.

Det ble ekstra kontroll på et annet sykehus for å være sikker på at de også så det samme. Da ble det bekreftet at det var MCMA tvillinger. Navlesnorene hadde allerede begynt å tvinne seg sammen. De ligger jo og tumler rundt i samme sekken, så da kan de slå knuter på navlesnorene og det er ofte det som tar livet av den her typen tvillinger.

Det skjedde også dessverre med guttene mine. 17+4 kom vi til.

Nå er det satt inn ett embryo og jeg har sterkere tester enn jeg hadde med guttene. Jeg er livredd for at det skal være to igjen.

Jeg er livredd for tvillinger igjen. Ikke fordi at jeg ikke ønsker meg det, men fordi det er større risiko for at jeg da mister igjen.
Jeg var 12 uker på vei da tvillingene ble oppdaget. De fant ingen skillevegg mellom dem. Det var eneggede tvillinger der egget hadde delt seg så sent at de delte både morkake og fostersekk.

Det ble ekstra kontroll på et annet sykehus for å være sikker på at de også så det samme. Da ble det bekreftet at det var MCMA tvillinger. Navlesnorene hadde allerede begynt å tvinne seg sammen. De ligger jo og tumler rundt i samme sekken, så da kan de slå knuter på navlesnorene og det er ofte det som tar livet av den her typen tvillinger.

Det skjedde også dessverre med guttene mine. 17+4 kom vi til.

Nå er det satt inn ett embryo og jeg har sterkere tester enn jeg hadde med guttene. Jeg er livredd for at det skal være to igjen.
Når får du første ul?

Sendte mannen på søndagsåpenbutikk for å kjøpe kjøttdeig til taco, mens han var borte kutta eg grønnsaker og ordna klart, også kommer han tilbake med Fjordland grøt! Det var det han trudde me skulle ha til middag, og han har ikkje hørt noe om at me skulle ha taco :banghead: Så no gjemmer eg meg i stuen med et pledd mens han fikser grøt som eg ikkje vil ha for eg er sur og vil bare ha taco. Fin avslutning på helga :angry7

Sendte mannen på søndagsåpenbutikk for å kjøpe kjøttdeig til taco, mens han var borte kutta eg grønnsaker og ordna klart, også kommer han tilbake med Fjordland grøt! Det var det han trudde me skulle ha til middag, og han har ikkje hørt noe om at me skulle ha taco :banghead: Så no gjemmer eg meg i stuen med et pledd mens han fikser grøt som eg ikkje vil ha for eg er sur og vil bare ha taco. Fin avslutning på helga :angry7
Det hørtes ut som skikkelig nedtur!:laughing002 Typisk menn:hilarious:

Åh gud.. jeg hadde vært ordentlig grinete jeg også. Jeg leste det opp for mannen og han lo godt. "Ja alle mannfolk, pass dere for hormonelle kvinnfolk. Best å høre etter framover." :laughing002

Ååå neei! Så utrolig nedtur!!

Sitter på flyplassen, litt over 2t til flyet skal ta av. Jeg vil hjem nå jeg. Ble skikkelig uvel på slutten av dagen også, ble brått sol og veldig varmt og "noen" glemte at vann er lurt. :bag:

Sulten men ingenting som frister ...

Åh gud.. jeg hadde vært ordentlig grinete jeg også. Jeg leste det opp for mannen og han lo godt. "Ja alle mannfolk, pass dere for hormonelle kvinnfolk. Best å høre etter framover." :laughing002
Hahaha :laughing002 Heldigvis blir humøret ganske kjapt bra igjen, selv om det er heilt krisestemning ei stund :angelic: Stakkar to-åringen som ikkje skjønte kvifor mamma satt og grein mens me spiste grøt :hilarious: Mannen lovde at me kunne ha god mat i kveld, så da håper eg på burger eller kebab, og taco i morgon :D

Da må han jammen dra en tur til og kjøpe kjøttdeig! Skjønner godt du er sur! For en nedtur:smiley-angry002

Hahaha :laughing002 Heldigvis blir humøret ganske kjapt bra igjen, selv om det er heilt krisestemning ei stund :angelic: Stakkar to-åringen som ikkje skjønte kvifor mamma satt og grein mens me spiste grøt :hilarious: Mannen lovde at me kunne ha god mat i kveld, så da håper eg på burger eller kebab, og taco i morgon :D
Ikke lett med alle disse hormonene i kroppen! I dag ble jeg skikkelig irritert fordi en dame på tv’n ikke laget maten slik jeg ville gjort det.

Jeg fikk også høre at det «måtte» være to sist. :hilarious: Frekke folk! :laughing002 Alltid innerst inne hatt lyst på tvillinger, men skjønner at det er mye ja! Kommer nok veldig an på babyen også. Hadde vi hatt to av førstemann som nyfødt hadde jeg dødd! :dead::laughing002
Akkurat samme jeg tenker :hilarious: Satser ALT på å få en rolig sovebaby denne gangen, som IKKE skal ha mat hver eneste time hele døgnet rundt i månedsvis:dead:

Forsinka fly. Rimelig kjedelig å vente alene. Og nå vil jeg bare hjem og sove egentlig. :sleep011

Sulten. Ikke spist frokost enda. Har innmari lyst på salat med foccacia ved siden av, bare synd det er så langt til Meny! Butikken nært jobb har ca null utvalg på sånt, bare wraps (som ikke er spesielt gode) og diverse brødmat.

Sitter på jobb og bare teller ned dager jeg kan ringe jordmor for å be om tidlig ultralyd! Håper på samme jordmor som sist, så herlig dame :)

Kl er 13:15 og jeg har ikke utrettet noe annet enn å se på tv’en og spise litt mat..

Jeg ligger flatt ut og har spist noen tørre havrekjeks. Ikke akkurat utrettet mye i dag jeg heller. :laughing002

Back
Topp