Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er noe som heter barnevognhuset i Ullevålsveien hvertfaller i Oslo i helga og tenkte nå her jeg lå i senga at kanskje det var en yppelig anledning til å teste ut vogn og bilstol, for å kanskje finne noe som passer oss. Men noen som har forslag hvor man bør dra da? Hvor er størst utvalg?
Hehe jeg kjøper jo alt av vogner og det meste annet av babyprodukter på FinnEr forresten ved Fornebu nå da, så må jo ikke være i sentrum av Oslo egentlig. Men siden jeg har lite peiling, håpet jeg noen har
Ja vi og blir nok å kjøpe brukt. Men tenkte at det kunne jo vært kjekt å test trille litt. Lenge siden vi hadde en liten en sist og da gikk jeg etter utseende og søsters anbefaling.Hehe jeg kjøper jo alt av vogner og det meste annet av babyprodukter på Finn
Samme skjedde meg her om dagenHusk knipeøvelser da damer - jeg nøys nettopp så jeg tissa på meg
Takk for påminnelsen! Har ikke begynt enda.. Blæh! Det er såå kjedeligHusk knipeøvelser da damer - jeg nøys nettopp så jeg tissa på meg
Skjedde meg også for ikke lenge siden! Lett å glemme å gjøre de knipeøvelsene altså!Husk knipeøvelser da damer - jeg nøys nettopp så jeg tissa på meg
Ja, jeg har mye! Har hatt det tidligere også, har da fått sjekk rundt uke 32/34 og de har ikke hatt noen virkning på modning/livmorhals. Enig i at det er veldig ubehagelig!Flere som får kynnere ofte? Jeg kan ikke huske at jeg fikk det første gang jeg gikk gravid, men denne gangen skal det ikke mye aktivitet til før magen blir som et trommeskinn Det er jo ikke vondt, men litt.. ubehagelig?
Så fantastisk!! Gratulerer så mye, kjære du Ønsker deg aaalt godt fremover.Hei alle dere fine i Mai gruppa Ååh som jeg savner å skravle med dere Ville bare liste meg inn å dele med dere at jeg er gravid igjen! Termin 15. september, 4+2 i dag og fikk allerede 2-3 på test i går legger også ved dagens sammen med gårsdagens
Håper det går bra med dere her inne
Så fantastisk gode nyheter!! Har tenkt så på deg og hvordan det gårHei alle dere fine i Mai gruppa Ååh som jeg savner å skravle med dere Ville bare liste meg inn å dele med dere at jeg er gravid igjen! Termin 15. september, 4+2 i dag og fikk allerede 2-3 på test i går legger også ved dagens sammen med gårsdagens
Har tenkt masse på dere også, å ikke minst deg! Hvordan går det med tvillingene?Så fantastisk gode nyheter!! Har tenkt så på deg og hvordan det går
Åååå herlighet sååå fantastisk! Krysser alt jeg har for at det går bra denne gangenHei alle dere fine i Mai gruppa Ååh som jeg savner å skravle med dere Ville bare liste meg inn å dele med dere at jeg er gravid igjen! Termin 15. september, 4+2 i dag og fikk allerede 2-3 på test i går legger også ved dagens sammen med gårsdagens
Alt går veldig bra så langt! De vokser helt jevnt med hverandre og kurven sin, og har sparkefest hver kveldHar tenkt masse på dere også, å ikke minst deg! Hvordan går det med tvillingene?
Jeg savner dere masse også Håper den sitter nå jaÅååå herlighet sååå fantastisk! Krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen
Savner ditt blide og støttende åsyn her inne!