Skravletråden!

er i Oslo i helga og tenkte nå her jeg lå i senga at kanskje det var en yppelig anledning til å teste ut vogn og bilstol, for å kanskje finne noe som passer oss. Men noen som har forslag hvor man bør dra da? Hvor er størst utvalg?

Flere som får kynnere ofte? Jeg kan ikke huske at jeg fikk det første gang jeg gikk gravid, men denne gangen skal det ikke mye aktivitet til før magen blir som et trommeskinn :dead: Det er jo ikke vondt, men litt.. ubehagelig?

Flere som får kynnere ofte? Jeg kan ikke huske at jeg fikk det første gang jeg gikk gravid, men denne gangen skal det ikke mye aktivitet til før magen blir som et trommeskinn :dead: Det er jo ikke vondt, men litt.. ubehagelig?
Ja, jeg har mye! Har hatt det tidligere også, har da fått sjekk rundt uke 32/34 og de har ikke hatt noen virkning på modning/livmorhals. Enig i at det er veldig ubehagelig!

Hei alle dere fine i Mai gruppa ❤️ Ååh som jeg savner å skravle med dere ❤️ Ville bare liste meg inn å dele med dere at jeg er gravid igjen! Termin 15. september, 4+2 i dag og fikk allerede 2-3 på test i går ☺️❤️ legger også ved dagens sammen med gårsdagens

Håper det går bra med dere her inne ❤️

Vedlegg

• 16640DD3-8025-40FD-A1BC-0259C726E64B.jpeg
    16640DD3-8025-40FD-A1BC-0259C726E64B.jpeg
    220 KB · Visninger: 13
  • 9109C731-0910-4848-83E9-6F40ECE355BE.jpeg
    9109C731-0910-4848-83E9-6F40ECE355BE.jpeg
    293,7 KB · Visninger: 13
Hei alle dere fine i Mai gruppa ❤️ Ååh som jeg savner å skravle med dere ❤️ Ville bare liste meg inn å dele med dere at jeg er gravid igjen! Termin 15. september, 4+2 i dag og fikk allerede 2-3 på test i går ☺️❤️ legger også ved dagens sammen med gårsdagens

Så fantastisk!! Gratulerer så mye, kjære du :love017❤️ Ønsker deg aaalt godt fremover.

Så fantastisk gode nyheter!! Har tenkt så på deg og hvordan det går :Heartred

Åååå herlighet sååå fantastisk! Krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen :Heartred

Savner ditt blide og støttende åsyn her inne! :Heartred

Back
Topp