Skravletråden!

Jeg har fått time til tidlig ultralyd 7. November da er jeg 13+3? Er det innenfor eller virker det litt sent? :banghead:
Det er innafor. Jo senere jo mer kan du få se :dontknow Men skjønner at det virker lenge å vente. Jeg har en ekstra offentlig i uke 8, og håper på en ekstra i uke 10 (evt tar en privat da), så satser på senest mulig offentlig tidlig.
 
Det er innafor. Jo senere jo mer kan du få se :dontknow Men skjønner at det virker lenge å vente. Jeg har en ekstra offentlig i uke 8, og håper på en ekstra i uke 10 (evt tar en privat da), så satser på senest mulig offentlig tidlig.
Det er jo sant at man kan få se mer jo senere deg er. Jeg tror jeg må bestille en time privat før det siden jeg syns det var veldig lenge å vente :smiley-ashamed004
 
Jo mer jeg tenker på det, jo mer fascinert er jeg over at jeg «klarte» å vente helt til oul sist… shit, det er lenge å vente faktisk… SÅ takknemlig for at det er endret til å inkludere otul, og at jeg fikk en tul privat (neste fredag). Sist var det for lang venteliste for privat tul, så da droppet vi det :happy3
 
Jeg har fått 13+2, og har hørt flere som har fått rundt samme tid. Er nok vanlig :banghead:
Jeg fikk 13+1, og har også hørt at de aller helst vil ha oss inn nettopp rundt uke 13 fordi det er enda lettere å se. Men ville aller helst hatt i uke 12 om jeg fikk velge. :sorry:
 
Jeg fikk 13+1, og har også hørt at de aller helst vil ha oss inn nettopp rundt uke 13 fordi det er enda lettere å se. Men ville aller helst hatt i uke 12 om jeg fikk velge. :sorry:
Enig, jeg også. Syns det er sååå lenge til, så her har vi bestilt privat ultralyd i tillegg :shy: Men shit, har blitt dyrt det og - 1500 kr :nailbiting: Det får det være verdt, for å holde bekymringene (forhåpentligvis) unna ❤️
 
Enig, jeg også. Syns det er sååå lenge til, så her har vi bestilt privat ultralyd i tillegg :shy: Men shit, har blitt dyrt det og - 1500 kr :nailbiting: Det får det være verdt, for å holde bekymringene (forhåpentligvis) unna ❤️
Jeg skal også ha en privat i uke 9 :angelic: Jeg bare MÅ se at det er noe der inne før jeg klarer å tro på at jeg er gravid. Men er dyrt ja :dead: Hadde tre private sist, uke 7,9 og 28. 4500kr til sammen! Fytti! Veldig glad for at vi nå får otul på sykehuset!! :Heartred
 
Jeg skal også ha en privat i uke 9 :angelic: Jeg bare MÅ se at det er noe der inne før jeg klarer å tro på at jeg er gravid. Men er dyrt ja :dead: Hadde tre private sist, uke 7,9 og 28. 4500kr til sammen! Fytti! Veldig glad for at vi nå får otul på sykehuset!! :Heartred
Ja, jeg også bare MÅ se at det er liv før uke 13. Jeg bestilte til uke 9-10. Da er det ca like lenge til den private som det er mellom den og otul igjen :love017 Men ja, suuuperkjekt at vi alle får tilbud om otul nå. Det må jeg si er et stort pluss og forbedring i svangerskapsomsorgen ❤️

Da går det fort til du har ultralyd da!:joyful::Heartred
 
Jeg fikk time til otul når jeg er 11+3, så ser jo her at jeg fikk ganske tidlig i forhold til mange av dere andre:oops:
 
Haha, vi er 300 innlegg unna å ta igjen mars også- det er jo helt villt! Men junigjengen er også ivrig da!

Dere sees alle innleggene fra skjult også, det gjør ikke vi som ikke har tilgang, så dere ligger nok litt menger bak mars selvom dere er skravlet :hilarious:
Screenshot_20231023_152009_Samsung Internet.jpg
 
Sniker fra Mars. Totalt med åpent og skjult er det 23,6 k innlegg :smiley-ashamed004 er litt av en skravlete gjeng, gøy når det er liv i forumet på flere måneder :D
Så absolutt :D Kjedelig når det er lite prat og lite futt :joyful:
 
Back
Topp