Sulten men har ikke lyst på noe. Merkelig kombinasjon, og litt upraktisk for nå begynner jeg å kjenne på at det er 14t siden jeg spiste noe sist. Får se om jeg ikke finner noe på butikken som kan friste.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toast ! eneste som frista her i dagSulten men har ikke lyst på noe. Merkelig kombinasjon, og litt upraktisk for nå begynner jeg å kjenne på at det er 14t siden jeg spiste noe sist. Får se om jeg ikke finner noe på butikken som kan friste.
Toast ! eneste som frista her i dag
Mannen er ute og henter burger, etter en dag på rista brød. Hvis den ikke smaker godt så begynner jeg å grine! Er fra en lokal burgervogn her vi bor, såååå god.
Det smakte! Skikkelig godt grillet burger, ikke for tjukk. Med ost, bacon og hjemmelaget coleslaw. Nydelig!Det hørtes utrolig godt ut!
Her laga jeg marinert indrefilet av svin, salat og ris til meg og mannen etter at barna var sendt i seng. Eneste som halvveis frista på butikken, og jeg var egentlig ganske sulten. Ikke spist siden lunsj før vi spiste ganske nettopp. Hjalp egentlig med en rolig tur med hundene.
Åh, nå fikk jeg lyst på burger…Det smakte! Skikkelig godt grillet burger, ikke for tjukk. Med ost, bacon og hjemmelaget coleslaw. Nydelig!
Det spiste jeg fredag, så utrolig godt!Føler meg så mye bedre etter sushi til middag! Var helt sinnsykt godt!
Wooohoo!Vi har bikka 10.000 innlegg! (april har bare 6500).
Fremdeles heia oss!
Pratsom gjeng dette her. Koselig detVi har bikka 10.000 innlegg! (april har bare 6500).
Fremdeles heia oss!
Shit! Kanskje vi tar igjen hele 2024 til slutt, det skal vi nok ikke se bort ifra.Vi har bikka 10.000 innlegg! (april har bare 6500).
Fremdeles heia oss!