Skravletråden!

Sulten men har ikke lyst på noe. Merkelig kombinasjon, og litt upraktisk for nå begynner jeg å kjenne på at det er 14t siden jeg spiste noe sist. Får se om jeg ikke finner noe på butikken som kan friste.
 
Sulten men har ikke lyst på noe. Merkelig kombinasjon, og litt upraktisk for nå begynner jeg å kjenne på at det er 14t siden jeg spiste noe sist. Får se om jeg ikke finner noe på butikken som kan friste.
Toast ! :D eneste som frista her i dag
 
Toast ! :D eneste som frista her i dag

Det hadde vært godt! Men, får ikke laget det her på jobb. :p Tror grov wraps med ost, skinke og isbergmix kan skli ned. Et eller annet må jeg spise før jeg sovner av i alle fall.
 
Ikke heeeelt forberedt på denne kvalmen! Har bestukket toåringen med pretzels og tv, og gubben går tur med bikkja. Ligger rett ut på sofaen, og håper intenst at de to rista brødskivene jeg pressa ned skal gjøre underverker.. #momoftheyear

Håper virkelig dette er tegn på et uforskammet friskt foster, og ikke en ny blæremola..
 
Av alle ting var det sushi som fikk æren av å være middagen min i dag. Ikke noe annet som frister!
 
Ble ravioli med sopp, bacon, løk, erter og fløtebasert saus her i dag. Fikk plutselig lyst på! Å jeg er ikke noe fan av pasta til vanlig :p
 
Mannen er ute og henter burger, etter en dag på rista brød. Hvis den ikke smaker godt så begynner jeg å grine! Er fra en lokal burgervogn her vi bor, såååå god.
 
Mannen er ute og henter burger, etter en dag på rista brød. Hvis den ikke smaker godt så begynner jeg å grine! Er fra en lokal burgervogn her vi bor, såååå god.

Det hørtes utrolig godt ut!


Her laga jeg marinert indrefilet av svin, salat og ris til meg og mannen etter at barna var sendt i seng. Eneste som halvveis frista på butikken, og jeg var egentlig ganske sulten. Ikke spist siden lunsj før vi spiste ganske nettopp. Hjalp egentlig med en rolig tur med hundene.
 
Det hørtes utrolig godt ut!


Her laga jeg marinert indrefilet av svin, salat og ris til meg og mannen etter at barna var sendt i seng. Eneste som halvveis frista på butikken, og jeg var egentlig ganske sulten. Ikke spist siden lunsj før vi spiste ganske nettopp. Hjalp egentlig med en rolig tur med hundene.
Det smakte! Skikkelig godt grillet burger, ikke for tjukk. Med ost, bacon og hjemmelaget coleslaw. Nydelig!
 
Føler meg så mye bedre etter sushi til middag! Var helt sinnsykt godt!
 
Her var jeg alene med tuppa i ettermiddag, og føler jo jeg må lage ordentlig middag til henne. Jeg fikk ned bare én fiskekake, var så kvalm:dead: Men, når hun var lagt var det tid for mors absolutt største guilty pleasure; pommes frites med ketsjup og sprøstekt løk:laughing002 Er glad i det til vanlig, men når jeg er gravid når det virkelig nye høyder.
 
Men altså, det er jo så koselig å skravle med dere :D Dele bekymringer, tanker og bare le litt sammen :Heartred
 
All den mat-pratingen minner meg på at vi må gå over frysere og planlegge litt framover :bag:
 
Jeg har fått time til tidlig ultralyd 7. November da er jeg 13+3? Er det innenfor eller virker det litt sent? :banghead:
 
Back
Topp