Skravletråden!

En venninne skulle komme innom en LITEN tur kl 13.. Først kl 20.40 gikk hun.. Koselig der altså, absolutt.. Men herre meg jeg er helt skutt.. Hun vet ikke så ble ingen dupp på sofaen i dag ;) Måtte bare si jeg hadde sovet dårlig i natt og vært tidlig oppe haha
Shit, det hørtes slitsomt ut… nå er jeg litt introvert da, men hadde selv bestevenninna mi vært her fra 13 til 20:40 hadde jeg blitt irritert ass :nailbiting: :shy: :laughing002
 
Shit, det hørtes slitsomt ut… nå er jeg litt introvert da, men hadde selv bestevenninna mi vært her fra 13 til 20:40 hadde jeg blitt irritert ass :nailbiting: :shy: :laughing002
Haha ja var litt slitsomt.. Har kikket på klokken ett par ganger ja.. Men hun hadde vist mye på hjertet så hadde ikke samvittighet til å si noe men var koselig også altså, bare litt trasig når jeg helst ville sovet litt
 
Haha ja var litt slitsomt.. Har kikket på klokken ett par ganger ja.. Men hun hadde vist mye på hjertet så hadde ikke samvittighet til å si noe men var koselig også altså, bare litt trasig når jeg helst ville sovet litt
Blir deilig å legge seg for kvelden da :shy:
 
Jeg brakk meg her liksom. Helt jævlig med den luktesansen :hilarious: Men! Har et strøkent kjøleskap nå da og fikk ryddet ut litt småtteri som det var Påtide å pensjonere:joyful::hilarious:
Det er jo veldig kjekt da egentlig. Kroppen din sa at det er viktig med ekstremt god hygiene i svangerskapet :hilarious:
 
Det er veldig sant! Men skal sies at kjøleskapet ikke var noe møkkete heller :hilarious:
Hihi det tror jeg på! Den luktesansen nå er jo helt overekstremtspinnvillgalskap sterk :hilarious: ting som før lukta godt er jo nå blæh nesten :hilarious:
 
Hihi det tror jeg på! Den luktesansen nå er jo helt overekstremtspinnvillgalskap sterk :hilarious: ting som før lukta godt er jo nå blæh nesten :hilarious:
Jaaa :hilarious: En wonderbaum jeg elska før, måtte flyttes fra vaskerommet (med plastikken på forøvrig!) fordi at de lukta for mye i dag:hilarious:
 
Jaaa :hilarious: En wonderbaum jeg elska før, måtte flyttes fra vaskerommet (med plastikken på forøvrig!) fordi at de lukta for mye i dag:hilarious:
Haha jeg pælma ut hele bunten med wonderbaum fra bilen min i en viss fart. Holdt på å spy. Sliter med samboeren sin bil enda han har en gammel wonderbaum hengende som vi trodde lukta hadde gått ut av. Nope.. den lukta da jeg åpna døra og satte meg inn i bilen. :hungover: :laughing002 Han kjenner ingenting og heg vet at jeg ikke kjente noe før jeg ble gravid.
 
Haha jeg pælma ut hele bunten med wonderbaum fra bilen min i en viss fart. Holdt på å spy. Sliter med samboeren sin bil enda han har en gammel wonderbaum hengende som vi trodde lukta hadde gått ut av. Nope.. den lukta da jeg åpna døra og satte meg inn i bilen. :hungover: :laughing002 Han kjenner ingenting og heg vet at jeg ikke kjente noe før jeg ble gravid.
Haha, det er de verste luktene synes jeg, sånne som er ment for å være gode for vanlig neser. :laughing002 Parfyme og sånt også, æsj!!
 
Åpna kjøleskapet i sta, å syns det lukta så jævlig. Så nå holder jeg på å vaske det og går igjennom alt :hilarious: :hilarious:
Samme her, men jeg klikka litt når jeg skulle vaske det og det stinket sånn så mannen tok det. Har litt mindre tålmodighet om dagen, merker jeg.
 
Åh gud det hørtes så deilig ut med bløtkake fylt med bringebærmousse og sjokolademousse nå!
 
Åh gud det hørtes så deilig ut med bløtkake fylt med bringebærmousse og sjokolademousse nå!
Nei omg!! :depressed::hilarious: Synes bare tørre sprø ting høres godt ut for tiden, haha! Pommes frites, potetgull, rista brød og toats.:laughing002
 
Back
Topp